Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Estimese

Esti mese
2004. május 7.
Reggel óta takarítok, arra készülve, hogy Viki ellátogat ma este hozzánk és itt is alszik. Nagyon izgatott vagyok, annyira, mint még soha. Már voltam a Dm-ben és beszereztem mindent, ami kellhet, már csak a biztonság érdekében is. A körútból nem hagyhattam ki a videotékát sem, ahonnan kivettem a kedvenc filmjeit. Azt akarom, hogy minden tökéletes legyen. Már alig várom a telefonját, hogy végzett és menjek ki elé a buszhoz. És igen, megcsörren a telefon, ő az. Negyed óra múlva a buszvégállomásra ér, úgyhogy jobb, ha sietek, ha el akarom érni. Alighogy megérkeztem a megállóba, beérkezett a várva várt busz, és leszállt róla ő, kinél csodálatosabb lányt keresve sem lehetett volna találni ebben a piciny országban. Nem volt tökéletes alakja: nem túl hosszú, de formás lábak, kicsit szélesebb csípő, gyönyörű, nagy és kerek mellek és egy olyan elbűvölő arccal áldotta meg az isten, hogy azt nem lehet szavakba önteni. Az igazi vonzereje nem a testében, hanem a személyiségében rejlett. Mindig olyan határozott volt, tudta mit akar és mikor. Már évek óta ismertük egymást, de még csak pár hete jöttünk össze. Viszont már ez is elég volt ahhoz, hogy igen erős kötődés, szerelem alakuljon ki kettőnk között.

- Szia drágám! – súgtam a fülében óvatosan a háta mögé lopódzva. Erre ő meglepetten hátrafordult, de mikor megismert rögtön a nyakamba ugrott és egy forró csókot adott a számra. Ezután szép lassan elindultunk hazafelé, és közben beszélgettünk a napjáról (ugyanis én nem voltam suliban, úgyhogy nem túl sok minden történt velem). Mikor megérkeztünk körbevezetem a házban, mivel még eddig nem járt nálunk eddig. Ez kettő körül lehetett, úgyhogy gyorsan megebédeltünk elég jó hangulatban, majd leültünk mozizni. Két elég hosszú filmet néztünk meg, úgyhogy a pisiszünetekkel együtt kilenc körül végeztünk. Elmentünk zuhanyozni, majd bebújtunk az ágyban, hogy fáradtak vagyunk mindketten, úgyhogy ideje lenne aludni. De aztán máshogy alakultak a dolgok.

Amíg zuhanyozni volt, meggyújtottam egy párologtatót, ami kitűnő hangulatvilágítást biztosított, majd bebújtam az ágyba. Mikor megjelent az ajtóban, ha nem feküdtem volna már, biztos dobtam volna egy hátast. Egy gyönyörű fekete selyem köntös volt rajta, haja még vizes volt a zuhanyzástól, a szolid sminket lemosta magáról és még szebbnek láttam, mint valaha. Mellém feküdt és olyan édesen hozzám bújt, hogy nem tudtam neki ellenállni, és megcsókoltam. Vagy negyed óráig csak csókolgattuk egymást, annyira jó volt, hogy semmi máshoz nem tudnám hasonlítani. Végigcsúsztattam a hátán a kezemet a gerincén. Éreztem, ahogy megborzong és még vadabbul csókolt, majd ledobta magáról a köntöst, így már csak a fehérnemű maradt rajta. Kezem lejjebbcsúsztattam egészen a fenekéig, majd onnan vissza a hasára és felfelé a két formás labdájáig. A kezembe vettem őket és finoman elkezdtem masszírozni. Közben egy pillanatra sem hagytam abba a csókokat, melyek egyre hevesebbé váltak. Bimbóit finoman két ujjam közé vettem és morzsolgattam őket. Éreztem, hogy élvezi, mert körmeivel a hátamat karmolta finoman.

Kezem elengedte a finom melleket és egyre vándorolt lefelé a combja közepéig, majd onnan vissza a csipkés fehérneműig. Ahogy hozzáértem, éreztem a nedvességet és a forróságot, mely alóla érkezett. Drágám kicsit megemelte a csípőjét, ezzel jelezve, hogy már nincs szüksége eme ruhadarabra és nyugodtan megszabadíthatom tőle. Nem is voltam rest, le is húztam róla óvatosan a csöpp bugyit, így végre hozzáférhetem kényelmesen. Ebben a pillanatban egy finom kezet éreztem a hasamon, majd egyre lejjebb simogatni. Végül ő is megtalálta amit akart, és megszabadított a boxeremtől. Ujjamat óvatosan a járatához helyeztem, épphogy csak megnedvesedjen s finoman, óvatosan elkezdtem a csiklóját masszírozni. Ő is kezébe vette közben a dolgokat, és nagyon finoman járatta rajta a bőr, figyelve arra, hogy ne húzza rajta teljesen vissza. Ahogy éreztem, hogy egyre nedvesebb néha becsúsztattam egy-egy ujjamat a járatába, amit nagyon jó néven vett. Ez így ment egy darabig, majd egy hirtelen mozdulattal, teljesen váratlanul a hátamra fordított és rámült (nem bele). Csípőjét elkezdte mozgatni előre-hátra, ezzel kemény szerszámomhoz dörzsölve csiklóját. Egy kis idő múlva megkérdeztem tőle, hogy szeretné-e? Erre egy forró csók volt a válasza. Nem is szaporítottuk tovább a szót és finoman a hátára fordítottam, mivel alul szeret lenni.

Finoman széttártam két combját, megcsókoltam és óvatosan beraktam neki kb. a negyedét, hogy ne okozzak neki nagy fájdalmat, amíg ki nem tágul rendesen. Felnyögött, ahogy fokozatosan egyre beljebb és beljebb hatoltam benne. Egyik tenyerével a hajamba túrt és rászorította ajkam ajkaira, míg a másikat lecsúsztatta a fenekemre és legnagyobb meglepetésemre magába húzott ameddig csak lehetett. Hatalmas nyögéssel jelezte, hogy már nem csak a fájdalom, de az élvezet is jelen van a játékban. Csípőjével finom mozgásba kezdett előre-hátra és közben olyan erősen szorította a fenekemet, ahogy csak az erejéből futotta. Éreztem, hogy közeleg a pillanat, de még nem akartam, hogy vége legyen az élvezetnek, úgyhogy pózt váltottunk, és ő került felülre. A hátamra feküdtem, ő pedig egy erotikus mozdulattal a hasamra ült, majd onnan egyre lejjebb csúszva leért férfiasságom zálogáig, hogy egy finom lágy csípőmozdulattal rákússzon, eközben egy pillanatra sem vette le tüzes tekintetét a szememről. Finoman elkezdett mozogni rajtam néha csókot lehelve a számra, melyen már én is egyre sűrűbben vettem a levegőt. Mozgása egyre vadabb vágtába ment át és a mellkasomat karmolta, persze csak annyira, nehogy komolyabb kárt okozzon bennem. Végül sajnos nem sikerült kivárnom, amíg ő is eljut a csúcsra, de ezt az apró hibát jóvátettem hamar ujjaim jótékony hatásával.

Még vagy negyed órát simogattuk egymást, mielőtt kimentünk zuhanyozni és átadtuk magunkat a jól megérdemelt pihenésnek. Egymás karjaiban tértünk nyugovóra, és úgy is ébredtünk, de ez már egy másik történet…

Köszönöm mindenkinek, aki elolvassa ezt a történetet, lehet, hogy nem a legjobb, legizgalmasabb vagy a leghosszabb, de nekem ez az esemény, mely valóban megtörtént, nekem nagyon fontos és nagyon szép élmény volt. Köszönöm.
>by Sasa
Hozzászólások
További hozzászólások »
sasa311 ·
ÁÁ megtaláltam a sztorimat :heart_eyes:
Örülök, hogy sok embernek tetszett, és ennyi idő után is 8 pont fölött van

Amúgy kb. 3 hete szakítottunk a mű múzsájával... :(
bot ·
Remélem azóta már valóban volt dolgod nővel!
sasa311 ·
Hát öcsém téged sem vet fel a kultúra.... :angry:
De ha már ilyen nagyon ügyi-bügyi arany virágszál vagy ríjjad már el nekem, mi a problematikád, rendicsek? :angry:
Vagy csak eme nemes gondolatot egyszerűen nem tudtad magadban tartani? Vagy mégis, miből gondolod, hogy csak úgy megszállt az ihlet szűzen, és 11 évesen leírtam?
Irgum-burgum má az ilyenbe, aki oké, hogy bunkón kritizál, de aztán nem is indokol.... :rage:

A többieknek köszi :heart_eyes:

Deakjanika ·
Nekem is tetszik E írásod!

János.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: