Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Élményfűrdőzés

Szép fényes meleg nyári nap volt, tökéletes nap arra hogy az ember elmenjen a családjával egy fürdőbe. Anikó is így gondolta, mikor 2 gyerekével együtt lepakolt az egyik nyugágyra, majd megmártózott a kellemesen hűsítő vízben.

Fél órával később elégedetten nyúlt végig a nyugágyon. Szerettet fürdőbe járni, szerette nézni a nőket és a lányokat és elábrándozni a testüket nézegetve. Nem tudták sokan, még a gyerekei se, hogy „két kapura” játszik. A medence túl oldalán épp egy család pakolászott le. Egy kicsit elnézte őket. Apa anya és két fiú. 12-14 évesek lehettek. Azért tűntek fel neki mert elkapta a nagyobbik fiú tekintetét amint éppen őt nézte az öltözőből kijövet. Újabb fél órával még egy úszás után nyugodtan relaxált a nyugágyon mikor megérzett magán egy idegen tekintetett. Napszemüvegén keresztül körül nézett de nem látott senkit. Bele telt egy pár percbe, míg meglátta a kukkolóját. A fiú volt az a medence egy távolabbi pontján ült és pont őt nézte. Anikónak nem tetszett a dolog először, de aztán valami bizsergés kapta el ahogy a fiút nézte a napszemüveg mögül. Érezte hogy a fiú szemei bejárják a testét és lassan megszabadítják a bikinijétől. Először furcsa volt, de aztán megtetszett neki a gondolat hogy egy 14 éves fiú így nézi.

Gondolta szerez neki egy jó napot. Finoman simogatni kezdte a melleit a fürdőruhán keresztül, majd szépen egyre lejjebb haladt. Kicsit elfordult bízva abban hogy a fiút ezzel közelebb csalhatja. Igaza is lett. A fiú szépen lassan óvatosan közeledett felé a vízben. Figyelte ahogy lopja a távolságot köztük. Mikor elég közel ért. Visszafordult, és mintha csak véletlen lenne lábait letette a nyugágy két oldalán jókora belátást nyújtva ezzel a fiúnak. Majd finoman simogatni kezdte a szeméremdombját a ruhán keresztül. Látta ahogy a fiú szoborrá kövülten nézi a vízben az előadását. Finoman körül nézett hogy más látja e az előadást de mindenki mással volt elfoglalva. Finoman félre húzta a bikinit, megmutatva  a fiúnak mindent. Kicsit még izgatta is magát. Látta hogy a fiú már semmi másra nem tud figyelni mint az ő puncijára. Mosolyogva tolta fel a szemüvegét, és immár úgy nézte a fiút. Ekkor a fiú felpillantott és a szemük találkozott. A fiú erre megijedt és elpirulva elúszott. Ő finoman visszarendezte magát és úgy csinált mintha semmi nem történt volna. Ám a kis előadása meghozta a kedvét és bizony nem csak a fiatal hódolóját de saját magát is sikerült felizgatnia. Úgy gondolta ha már belekezdett, folytatja is a játékot. Kedvére volt a szex nyilvános helyen, pláne ha az egy ilyen fiatal szűz farkincával lehet megejteni. Körül nézett és látta hogy a fiú épp az egyik jakuzzi medencébe mászott bele. Tökéletes gondolta. A jakuzzik mély építésűek körülöttük fal hogy olyan könnyen ne lehessen belátni. Gyorsan a fiú után ment. Éppen egyedül volt, gyorsan bemászott mellé. Látta hogy a fiú rögtön felismerte, és rögtön zavarba is jött, de ő csak kedvesen rámosolygott és leült a medence távolabbi pontjára. Ám ekkor egy be nem tervezett dolog jött. Egy 4 fős baráti társaság mászott be a medencébe és ültek le közéjük. Ő mikor látta hogy jönnek gyorsan a fiú mellé ült. A fiú ki akart menni de finoman rátette a kezét a combjára és maradásra bírta. A társaságban az egyik lány nagyon megtetszett neki, de látta hogy a fiúnak is megakadt rajta a szeme. Karcsú, szép vérvörös ajkakkal és két óriási nagy mellel. A feltűnést az okozza, hogy a bikinije 2 darab kicsi háromszögből áll, melyek épp hogy eltakarják a bimbóit, ráadásul úgy néz ki mintha még egy számmal kisebb is lenne a kelleténél. A társaság elmélyülten beszélgetett, nem is törődtek velük. És akkor beindult a buborékoztatás középen. Ekkor kioldotta a fiú fürdőgatyáját a víz alatt és benyúlva elkezdte masszírozni a farkát. Kellemes meglepetésként érte hogy a fiúnak nagyobb szerszáma volt a vártnál. A fiú nagyon izgult míg körülöttük a társaság vidáman beszélgetett, és nem is törődtek velük. Semmit se vettek észre a mellettük zajló dologból. Közben a fiú kezét finoman a lába közé irányította és finom megmutató mozdulatokkal jelezte neki hogy mit is csináljon ott. Ahogy a fiú játszott a puncijával ő közben a lány bájait nézegette és közben finom  fantáziálásba kezdett. Közben a lány odahajolt a barátjához, és egy szenvedélyes mindenre kész csókot adott neki, ami csak fokozza Anikó vágyait és élvezetét. Míg a csók tartott a víz alatt tovább folyt az előadás. A fiú minden erejével tartotta magát, de nagyon közel volt már a véghez. A víz alatt ő is folyamatosan viszonozta a kapott ajándékot, de nagyon tapasztalatlan volt még. Ezután a lány megnyalta a kiszáradt vérvörös ajkait. Ez a mozdulata is szinte önmagában felért egy orális szeretkezéssel Anikó számára, de a fiú fantáziáját is megmozgatta. Gondolataikban máris a lányt kényeztették. Egyikük a punciját másikuk a melleit, míg a lány Anikó punciját nyalta. A gondolat olyannyira felizgatja a fiút hogy a gatyájába élvezett. Épp az utolsó pillanatban sikerül elmennie, a következőben a medence levegőztetése leáll. A társaság akkor kiment és elmerült a kinti medencében. Anikó eközben kicsit kényelmesebb helyzetbe hozta magát és hagyja hogy ifjú szeretője kényeztesse. Nem is kellett sok neki, és pár pillanat múlva ő is a medence vízébe élvezett egy óriásit. Az előadásból szerencsére senki nem látott semmit. Anikó még folytatta volna, de a jelenetnek véget vetet az érkező kistestvér aki elhívta a bátyját a többiekhez. Anikó magára maradt a medencében és csendben próbált megnyugodni, kevés sikerrel. Ám ekkor két 20-on éves srác jött be a medencébe és ült le.

Csendben pihent ám egyszer csak észre vette hogy a két srác erősen nézi őt. Ahogy jobban nézte őket észrevette hogy a víz alatt éppen a farkukkal játszottak. Máskor elfordul volna de akkor  nagyon izzott a teste. Rá mosolygott a srácokra és ujjaival oda hívta őket magához. A fiúknak több se kellett, gyorsan odasietnek elé, és kérdés nélkül tolták le a térdükig a fürdőgatyájukat. Anikó rögtön rányúlt a két álló faszra és elkezdte őket verni. Majd szopni az egyiket és fordítva. A fiúk felnyögtek amint a szájába vette a kemény farkukat majd onnan egyenest a mellére verte őket. Nagyokat sóhajtozva élvezték a gyönyört, amiből szerencsére nem lehetett hallani semmit odakint. Aztán az egyik fiú megadta magát és hatalmas fehér sugarakkal terítette be Anikó melleit. Bőségesen beterítette mindenét. Ezután a másik fiút vette egy kicsit jobban kezelésbe. Farkát a melle közé vette, és úgy kezdte el verni miközben a kibukkanó fejét be is kapta, miközben lenyalogatta róla a másik fiú gyönyörléjét. Lassú elhúzót mozdulatokkal csinálta hátha közben a másik srác fel tudja állítani a farkát, és akkor mást is tudna vele kezdeni. Mikor már minden fehér lé elfogyott a melleiről akkor hirtelen belehúzott, és őrjítő erővel kezdte szopni a kezei közt vergődő srácot aki ezt már nem bírta tovább és hatalmasat élvezett a szájába. Az utolsó cseppig kiszívta a fehér nedűt.

A játéknak az úszómesterek közeledő hangja vet véget, a medencétől nem messze álltak le beszélgetni. A játéknak vége. Pár perccel később Anikó már újra a nyugágyán feküdt és azon törte a fejét hogy hova menjen legközelebb pihenni.

Vége!
Hozzászólások
Juriy ·
Esetleg meg lehet kérdezni az alap történet címét? Köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: