Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy kislány utolsó karácsonya

Zsófi mérhetetlen csalódottságot érzett. Vajon most mit kéne tennie?- kérdezte magától abban a percben már vagy századszor. Hova menjen? Mit csináljon? Fogalma sem volt róla. Újra átgondolta a történteket. Azt nem bánta, hogy megszökött a nevelőszüleitől, hisz ez mindig hamar bekövetkezik, ha új helyre került. Tudniillik Zsófi árva. Már nyolc egész hónapja, ami számára egy egész életnek tűnt. Sok családnál élt ez idő alatt, de mindenhol kirekesztettnek érezte magát. Rettentően hiányoztak a szülei, sőt most karácsony napján még sokkal jobban. Soha nem töltötte egyedül ezt az ünnepet, amely számára nagyon sokat jelentett. Gyermekkorában, vagyis inkább 2-3 éve, mert a maga 11 évével nem igazán nevezhető felnőttnek, sok dolgot hallott, mit szokás ilyenkor csinálni. Neki túl sablonosnak tűnt, és egyáltalán nem szerette azt, hogy sok ember, akik a hétköznapok során utálják egymást, próbálnak keresztbetenni a másiknak, legyen az családtag, munkatárs vagy osztálytárs, néhány napra a legjobb barátokká válnak, csak azért, mert ekkor szeretni kell a többi embert. Ez számára a teljes képmutatás volt.

Így gondolták ezt a szülei is, ezért nekik a karácsony csak abban különbözött a többi naptól, hogy akkor Jézus születését megünnepelték, de nem volt karácsonyfa, nem voltak ajándékok és nem volt rokonhad sem. Ünnepi vacsora után hármasban énekelgettek, beszélgettek. Náluk az évnek a többi napja sem úgy telt, ahogy az a legtöbb családnál. Azt nem lehet állítani, hogy sosem voltak gondjaik, vagy mindig boldogok voltak. Anyagilag nem álltak túl jól, de ha valamire sürgősen szükségük volt azt valamilyen úton-módon megkapták. Közösen próbálták megoldani a gondjaikat, egymást meghallgatták, emberszámba vették. Még Zsófit is. És ez az, ami igazán hiányzott neki. A feltétel nélküli szeretet, amit mástól soha nem kapott meg. A nevelőszülei soha nem kértek csak parancsoltak, nem voltak jogai csak kötelességei. Többek között ezért nem bírta tovább sehol 3 hónapnál. Csak egy helyen volt boldog eddig az élete során… Ekkor újra eszébe jutott a tűz. Arra gondolt, elkenve arcán az első könnycseppet, hogy a gyújtogató most lelkiismeret furdalás nélkül ünnepel-e? Ha jobban belegondolt, már nem érzett dühöt vagy haragot. Elfogatta a szülei halálát. Egy félmosolyt csalt az arcára, ha belegondolt mennyit hisztizett, kiabált és csapkolódott régebben. Átkozta az egész világot, de belátta, hogy így sem lesz neki könnyebb tovább élni. Tehát maradt az elfogadás és a hit. Hitt abban, hogy a sorsa jóra fordulhat. Ez éltette már majdnem egy éve.

Egyre hidegebbre fordult az idő. A hőmérő higanyszála már rég elhagyta a 0 fokot, pedig az éjszaka még messze járt. Zsófi nagyon fázott, ezért sietve elindult, hátha egy kicsit átmelegszik. Senkije se maradt, akihez segítségül fordulhatott volna. Egyszerre rettegés fogta el. Nem a haláltól félt, hanem a magánytól. Régóta gondolkodott ezen, és akkor végre rájött. Fél egyedül lenni. De vajon miért? Közben elért a folyópartra, nekidőlt a kedvenc fájának. Álmosság lett úrrá rajta, de tudta, ha engedi lecsukódni a szemeit vége az életének. Ezt nem hagyhatta, mert még teljesíteni akarta az utolsó, élete legnagyobb feladatát. Szembenézni saját magával. Be akarta bizonyítani, hogy szülei halála nem az ő hibája volt. Nem tudta volna kivinni őket az égő házból. Még az is csak a szerencsének köszönhető, hogy ő kijutott. Próbálta visszanyelni a könnyeit, de kitört belőle a sírás. Nem tudta, sőt már nem is akarta abbahagyni.

Csak sírt, sírt órákon keresztül, majd hirtelen egy furcsa dologra lett figyelmes. A folyó közepén álltak a szülei, és őt hívták. Boldogan, fáradságát feledve futott feléjük. A jeges vizet már nem érezte, csak ment előre és előre. Odaérve, még mindig sírva borult a nyakukba. A szülei ránéztek, majd mosolyogva így szóltak:
- Mindent úgy csináltál, ahogy kellett - Zsófi ezt hallva nagyon megkönnyebbült, és elmúlt a mardosó lelkiismeret furdalása, és csak ennyit mondott:
- Tudom.

A hideg folyóban is melegség fogta el, és amikor hirtelen mindhárman emelkedni kezdtek, már tudta, hogy a szüleitől soha többet nem kell elválnia…
Hasonló történetek
7235
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
10195
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Toni Klokocow ·
Ezért nem írok ide, csak ha már nem bírom vissza tartani.
Stella Te kurva okos vagy! Esetleg mindkettő!
Hallgassatok stellára. :heart_eyes: :angry:
Mirrmurrka ·
hogyhogy nem erkölcstelen?
Te jó ég, ha tudnád mekkorákat lehet a konyhában...
Míg fő a kaja. Mertpéldául ha a konyhapult megfelelő magasságban van, keverketés közbe az asszonyt fel ülteted rá, és ő a fakanállal te meg fuck anallal kevergetsz. :DDD
Továbbá, elgurult a hagyma?? A kis beste, anya lehajol érte, te meg hátulról a lompost, érted, na!!!
:DDD
Most tényleg én adjak neked ötletet?
Inkább írass dolgozatot a témában!
:DDD
Toni Klokocow ·
nem tudtam, miért gurigálja a hagymát
köszike, szöszike, pöszike.
namaj a gyüvő héten!
Dogacím: Mér gurul a hagymamama, és mér ninncs hagyma mer a hagymamama aszongya hagyma. Hehe.
Te még ha kérdezel,, akkor is erkölcstelen vagy?
Mirrmurrka ·
én?? minden pillanatban!!!

mint egy komplett cédahadsereg.
Egyesek mesélhetnének...
hajjaj...
*legyint*

tulipant2 ·
Köszönöm mindenkinek aki véleményt nyílvánított.

dstella! Tetszett a kritikád, mert vicces volt és tanulntam is belőle, bár néhány résznél látszott, hogy a cél csak a kötekedés volt.:D
Amúgy ismerem a kis gyufaáruslány történetét, de nem mostanában olvastam és nem emlékeztem rá, hogy ez a vége. Valószínű, hogy akkor máshogy írtam volna. Most már minegy.
Ja, és örülök, hogy nem a szokásos tök jó vagy tök rossz szöveget írtad.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: