Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Banánfa 1-2-3-4



1.

Amikor bezáródott a vasajtó, mindenkinek olyan érzése volt, mintha maga a világmindenség kapuja záródott volna be. Iszonyatosan idegesítő, vas puffanás, ”összenyomunk vagy 150 sörösdobozt egyszerre hajnali négykor” hangja volt. A belső tér még silányabb volt, mint amit kívülről sejteni lehetett volna.
J. John Green, az Univerzum Egyesített Egyházak Mainzi Konferenciájának megfigyelője halkan meg is jegyezte:
- Azt nem mondták, hogy a poklon keresztül vezet az út a mennyországba!
- Pedig de - vetette oda hányavetien Kowalski, akiről senki nem tudott semmit, hogy büdös volt, mint egy görény.
- Nos. Hm - ennyit préselt ki magából Ray Sullivan kapitány, miközben hüledezve nézte a már nyilvánvalóan selejtezésre érett „térugró kabint”.
- Tulajdonképpen olyan, mint az ükapám háza a Drenka hegyen, 1980-ban. Még mielőtt megépítette volna. fűzte hozzá, majd ezt mondta:
- Én nem tehetek semmiről, amúgy is először vagyok ezen a hajón. Ühg, ühg - toldotta meg a megnyugtatónak szánt szónoklatát.
- Gondolom, mindenki tudta mire vállalkozik, amikor aláírt a Vacuum-hoz.
Halk egyetértő hörgőhangok hallatszottak.

A Vacuum Industry Co. egyike a minimum 1000 csillagközi felderítő hajónak, amelyik tombdium reményében ugrándozott a téridőn át. A Bali-szigetek luxusűrhajóin kívül a többi ország és cég gyakorlatilag selejtes, rozsdás bodegákkal képzelte az eredeti tőkefelhalmozást, ráadásul olyannyira kevés volt a képzett munkaerő, hogy szinte bárkit felvettek bármilyen posztra, amire csak jelentkezett. Tulajdonképpen azon múlt ki milyen pozícióba került, hogy mekkorát tudott hazudni.
Krki Hbolotlakez (eredeti nevén:Koroki Hobolotlakez) például a következőket állította magáról a felvételi e-mailen:
Több mint 500 űrutazás, jelentős tombdium felderítési gyakorlat, agysebészi rezidens képzés, a robotikában való jártasság, pilóta vizsga A, D és T típusú űrhajókra.
Ehelyett a világ legkeresettebb terroristája volt álnéven, aki többek között felrobbantott egy bolygót 20000 Űrtallérért.
Saját bevallása szerint ismeretlen nemzetiségű, hosszú orra és fekete szakálla korántsem vall grúz eredetre, leginkább világpolgárnak tartja magát, néhány kimondottan hegyvidéki pásztor őssel.
Kecskéjük is volt.
A legénység tagja volt még John D. Walsh szerelő, aki egyébként korábban kapitány volt, de a számítógép pechjére elküldte a leheletmintáját is az e-maillal.
A biztonsági tiszt bizonyos X. Quesada, akiről szintén nem sokat lehetett tudni, hacsak az elhíresült Marsi esetet nem, amikor lemészárolt egy komplett űrállomást, mert azt hitte, ott van az ismert terrorista, Koroki Hobolotlakez.
Nem volt ott.


2.

- Én nem ülök Kowalski mellé! - jelentette ki határozottan J. John Green.
- Én meg biztos, hogy nem! - replikázott Koroki.
- Olyan szaga van, mint Winston Churchillnek 1973-ban! - fűzte hozzá.
- Üljön oda a nőcucc, a jogbajnok vagy ki, Tarantínó!
- Tara n’ Tula - mondta Tara n’ Tula.
- Na. Ja. Naja. Úgyis ilyen jogokat véd, vagy mi! Védje meg a büdösség jogát! - mondta Sullivan, azaz én. Vagyis Én. Na.

A térugrás gyerekjáték ma már. De tényleg. Van is egy Hasbro játé: Térugrás címmel. Nem szoktam hazudni.

- Mi is ez a bolygó? - kérdezte Green. John John.
- Szart se tudunk róla. Van tombdium, ennyit mondtak a földön - válaszoltam én, vagyis Ray. Ááááá.

- Egy deka tombdium sincs itt - mondta ellentmondást nem tűrően az eddig nem említett Hoppelong Dunkee.
- Viszont le akar lőni minket a Dél- Portugál Űrflotta Menenses nevű hajója.
- Mi? Tarantínó, csináljon valamit, de már!
- Állítólag ez Dél- Portugál felségterület- mondta valaki
- Hogy kerülnek ide a dél- portugálok? - kérdezte Kowalski
- Ez jó kérdés. Főleg, mert nincsenek is dél- portugálok.


3.

Nagyon is vannak dél- portugálok.
A Dél- Portugál Flotta nagyrészt dél-Portugáliában tartózkodik. Időnként azonban átrándulnak a K- 139-es bolygóra, és megfenyegetik az arra járókat.
- El a kezekkel a tombdiumról - üvöltöttük.
- Ki a picsák vagytok?
- Időnként itt horgonyzunk, időnként meg Guomaresben.
- Ja. Jaaa. Értem.


4.

A dél- portugál flotta később súlytalannak bizonyult, mert kiderült, hogy az egyetlen személyzete, Guran Hobolatlakez, Koroki rég eltűnt bátyja volt, aki az utóbbi időben mit sem sejtő, felderítő hajók megfélemlítéséből tartotta fenn magát. A hajója egy hologram volt, de tulajdonképpen egy bronxi kocsmában ült egy számítógép mellett.
Furcsa az élet.
Miután határozott instrukciókat kaptam rá, hogy nők is szerepeljenek a történetben (mármint Tara n’ Tula megfoghatatlan alakján túl), ezért a rádión a következő parancsot kapták Sanghaiból:
- Hello - hello. Itt a Vacuum Technology titkárnője Sanghaiból. Adjanak helyzetjelentést. Ismétlem. Adjanak helyzetjelentést. Vétel.
- Van itt egy hologram, meg egy üres bolygó. Meg a dél- portugálok. Hehe. Vétel.
- Tessék?- Vétel.
- Szar sincs itt. Új célpontot kérünk. Vétel.
- Szálljanak le bolygóra.
- Mégis minek? Vétel.
- Tombdiumért, mi másért?
- Maga a titkárnő? Vagy egy oroszlánfóka?
- ?
- Nincs ott semmi. Nem szállunk le. Vétel.
- Ha nem szállnak le, izé, le lesznek fokozva, és egész életükben segédmunkások lesznek. Vétel.
- Eddig is segédmunkások voltunk, csak más címkével. Eladás.
- Váááá. Szálljanak le az istenért. Ez nem a Nyolcadik utas a halál, nem lesz ott semmilyen 6 szájú szörny. Csak szálljanak, adjanak jelentést, és szálljanak fel. Vétel.
- A faszom se száll le oda, ahol 6 szájú cuccok vannak. Vétel.
Hasonló történetek
25080
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
22538
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: