Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az élet nehéz... 1. rész - Rádöbbenés

Hideg téli este volt. Óriási pelyhekben hullott a hó, betemetve mindent: a házak tetejét, az utakat. Minden nagyon nyugodt volt. Az emberek úgy érezték, jó, hogy havazik, mert így legalább egy kicsit "kiszínesednek" az unalmas, szürke hétköznapok. Olyan volt a természet, akár egy cseppkőbarlang: hideg, de mégis káprázatos. Mindenki élvezte a telet, mely hosszú idő után végre végleg beköszöntött. Csupán egy ember volt szomorú, úgy érezte, nem kapja helyét a világban, ő csak egy fölösleges személy, aki életében több kárt okozott, mint amennyi hasznos dolgot. Arcát kezeibe temetve sírt, és ebből a melankólikus hangulatából nem lehetett kizökkenteni.
- Sírj csak, sírj. Azt hiszed, azzal minden meg van oldva: azt hiszed, ha sírsz nem vagy már többé "senki"? Pedig az vagy és mindig is az leszel. Nézz magadra: ki vagy te? Az égvilágon nem vagy te senki... Egy szánalmas alak vagy...
- Hagyj békén!
- Ugyan kérlek! Mégis mit gondolsz, mi lennél, ha én nem lennék? Egy még nagyobb senki...
- Nem igaz! Tudod mi lennék, ha te nem lennél? Egy rendes, tisztességes, szeretetreméltó ember... Te vittél bele ebbe a pokolba, melyből mostmár nem bírok szabadulni! Nagyobb senki vagy a világ összes senkiénél...

Azzal hangos ajtócsapódással elviharzott. Maga sem tudta, hová megy. Érezte, hogy meg kell változnia. És látszott rajta, hogy most életében először komolyan is gondolja... Lelke mélyén tudta, hogy valóban egy senki. Ezt azonban még magának sem akarta bevallani. Pedig meg akart változni. Valami leírhatatlan vágy hajtotta célja elérésében. Nem tudta, hol kezdjen neki... Hogyan? Hiszen nincs senkije: az emberek eltávolodtak tőle, nem érdekelt senkit az, hogy mi van vele... Még legközelebbi hozzátartozóit sem. És tudta azt is, hogy ezért csakis ő a hibás... Saját maga... És ezen csakis ő tud változtatni, senki más... Legfeljebb hozzájárulhatnak emberek... De ebben nem reménykedett. És mindennek meg volt az oka. Emberünk nem volt jó ember: csalt - de sohasem lopott, zsarolta az embereket - de tudta, hogy fenyegetéseit soha nem lenne képes beváltani. Visszahúzódóvá vált, ha valaki kedves szóval közeledett feléje - bármilyen nevetségesen hangzik is - elszaladt. El akart bújni a világ szemei elől. De most meg akart változni... Belefáradt már az örökös hazudozásba. Barátai nem voltak. Csupán az az egy - már ha azt barátnak lehet nevezni - akivel történetünk elején társalgott. Inkább így kell tehát fogalmaznunk: nem volt egyetlen igaz barátja sem. Régebben voltak - csupán barátai, s nem igaz barátok - , de azok vitték bele ebbe az ördögi körbe, melynek rabjává vált.

Csak ment, nem látott és nem hallott, legszívesebben véget vetett volna életének - saját magát ölte volna meg. De tudta, hogy ezt nem teheti, hogy erősnek kell lennie... Nem szabad feladnia a harcot bármi történjék is. Ekkor már későéjjel volt. Fázott. Tudta, hogy ezt a hideget csak egyetlen tűz melegítheti fel: a változás, a tisztesség tüze. Mert nem csupán a teste fázott. A lelke fázott igazán. Egy parkba érkezett. Leült egy padra, s arra gondolt, egész éjjel gondolkozni fog. De nem tudott. Amint leült, elnyomta az álom, s reggelig fel sem ébredt. Fejében egy gondolat zakatolt egész éjjel: MEGVÁLTOZNI!
Hasonló történetek
5557
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
3639
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Piros Pille ·
Ez bizony nehéz. Meglehetős zavaros az írásod. Mintha magad sem tudnád biztosan, mit szeretnél elmondani. Vagy csak nagyon kevés így.

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: