Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álom 8/3

Igazából nem tudta mit is tegyen.
Olvasott már sokmindent, hallott, tanult dolgokat, nézett arcpirító filmeket, de ez itt most egy élő hús vér leány volt a szappanos kezei között. Bátorítóan mosolygott, és egyáltalán, olyan szép volt.
A bőre selymesen símult a keze alá, amint a vállától indulva bebarangolta a teljes felületét a lány hátának. Egyenként kitapogatta a gerincoszlop csigolyáit, a lapockáját, a vállgödreit.
Izgatottan haladt lefelé, félve a visszautasítástól.
Jóleső borzongás fogta el, amikor a korábban tiltott területekre érve, érezhető örömmel simult a kezébe a lány.
A derekát markolászta, s lassan ereszkedett alá formás fenék magasságáig.
Fellegekben járva élvezte gömbölyűségét, keménységét, az izmok játékát.
Megijedt, amikor először csusszantak be az ujjai a farpofák közé, és a lány hirtelen nagy levegőt vett. Ám, látva a csukott szemeket, érezve, hogy a két kezével a csempézett falnak támaszkodva kipucsítja a fenekét, bele a kezébe, rájött, semmi rosszat sem csinált.
Sőt...
Csúszós, szappanhabos kézzel, teljesen spontán, oda-vissza húzogatta az ujjait a két félgömb között, érezhetően a lány örömére.
Addig-addig, míg az egyre jobban kiemelt fenék alatt egyszercsak valami mást érzett meg.
Puha, síkos, redőkkel védett nyílást. Mindkettőjük lélegzete egyszerre akadt meg.
A lány kezei lejjebb csúsztak a falon, már szinte lehajolva tolta magát a fiú kezéhez.
Hosszabb pályán folytatta tehát a csuszatolást, a fark csont végétől, előre a kisajkak között egészen a csiklóig.
Most már határozottan meg-meg rándult a lány teste, valahányszor a popsinyílás és a hüvelybemenet környékén siklott a keze.
A lány kezei lecsúsztak a kád végére. Gondolt egyet, és letérdelt arccal a kád vége felé, kezét, fejét feltámasztva a kád peremére, és felkínálta a farát a fiúnak.
A srác tátott szájjal bámulta az így feltárult panorámát.
Ilyet eddig csak a filmekben látott.
Leült a kádban a lány mögé, két lábát a lány térdei között hátratolva, és két kézzel kezdte megdolgozni a félgömböket.
Néha egy-egy ujja besiklott a nyílások közelébe, ilyenkor a lány megmerevedett, és sóhajtott.
Felhasználva a tus rózsájából áramló melegvizet, szétteregette a segítségével a redőket, elsöpörte a szőrszálakat, és izgalommal vegyes kíváncsisággal szemlélte, simogatta, hajtogatta az ajkakat, a lukacska környékét, és elől azt a kis hetyke valamit, aminek érintésébe mindig belerengett a lány.
Teljes tenyérrel is végig tapperolta a lányt, a hasa alól kezdve, át a pancusán, fel a popsiján, egésze a háta közepéig.
Feltérképezte, memorizálta a tenyerével is, a lány minden porcikáját.
Nem kerülte el a figyelmét, hogy a másik már szinte teljesen belesimult a kád aljába, és csak a feneke meredezik fölfelé.
Az eddig bevált legjobb mozdulatsort kezdte ismételni, a popsi nyílástól a csiklóig, néhány ujjal, lazán, óvatosan, oda-vissza simítva, dörzsölve a gát buckáját, bele-belezuhanva egy-két ujjpercnyit a hüvelybe.
Magában büszkén állapította meg, hogy a lány már csaknem folyamatosan remeg.
Éppen két ujjal csuszatolt a hüvelyben, amikor a lány felsikkant, és teljes erőből rátolta magát a fiú ujjaira.
A fiú döbbenten érezte a lány hüvelyizmainak szorításait, a szívást, vonzást, ami a lány testéből eredt.
Meglepődött önmagán, hogy milyen szeretettel, gyengéden tartotta a lány derekát, elbillenés ellen védve a szinte teljesen magatehetetlen testet, miközben két ujját még bent tartotta a hüvelyében, mert valahogy úgy érezte jónak.
Csak sokára cuppant le róla a másik.
Kis idő múlva, a lány, mintha fára mászna, felemelte a fejét, aztán a törzsét, még mindig térdelve, lábai között a fiú lábaival.
Nem igazán jól sikerült egyensúlyoznia, ezért hátra huppant ráülve a fiú ölére.
A meredező szerszám, az éppen sikamlós vulva, egy pillanat alatt egymásra-egymásba csúsztak. A fiú nem tudott menekülni, nem volt hova. A lány nem tudott fékezni, mert gyenge volt, így aztán tövig felnyársalta magát.
Másodpercekig egyikük sem kapott levegőt.
A lány mozdult elsőnek. A fiú azt hitte, le akar szállni.
Hát, nem. Iszonyú erővel kezdte döngölni a fiú ágyékát a kár aljához.
A fiú csak a szétálló fenekét, és a rángatózó izmokkal tele hátát látta.
Előrenyúlt, hogy megtartsa a fékevesztetten tomboló testet. A két mellecskét, mint fogantyút megmarkolta szelíden, és egészen kellemesen érezte magát.
A lány orgazmusát, csak akkor érezte meg, amikor ott bent a jó melegben, szorongatni kezdték a fütykösét.
Semeddig se bírta türtőztetni magát, hangosan zihálva ejakulált.
Perceknek tűnt, mire a lány mozdult, és felemelkedett, kiengedve magából a fiút, aki rémülten vette észre, hogy véreznek.
Ijedt arcát látva a másik megnyugtatta. Még lihegve de, már viccelve.
- Elvetted a szüzességem! Gaz csábító! -
Később, a szobában a takaró alatt, még meztelenül, olyan természetességgel fúrta magát a lány a fiú ölébe, mintha egész eddigi rövid élete során mindig is ott tanyázott volna.
- Aludjunk! - Súgta.
Hasonló történetek
26063
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
18048
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a kurva történetröl

samvay ·
Nagyon jók a történeteid

10,10,10,
DREAMER ·
Köszönöm!
Örülök, hogy néha előkerül egy-egy.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: