Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álom 5/2

Megmondom őszintén, ilyen fogadtatásra nem számítottam! – Szólalt meg a fiú néhány percnyi pihegés után. – Hozzá kell tennem, egyáltalán nincs ellenemre a dolog! Nem volt még ilyen élményem, ez nekem újdonság volt, mint ahogy az is, hogy egy ruhátlan lány ül a lábaimon, és beszélget velem.
- Valamikor el kell kezdeni – nevetett a lány.

Miközben beszéltek, a lány egyik ujjával játékosan emelgette, el-el ejtette a fiú falloszát, amitől az fáradtan hullott vissza minduntalan a hasára. A srácnak igen jól esett a játék, miközben erősen figyelte a lány éjfekete bozontjából ki-ki kandikáló sötétszínű kisajkakat.
- Mi olyan érdekes? – érdeklődött egy idő után, észrevéve a szüntelen bámulást.
- Semmi! Semmi! – jött zavarba a fiú.
- Pancser! – nevetett a lány. – Most szabad, most lehet! Nézd meg, tapogasd meg, tiéd a pálya! – azzal felállt, megfordult, és fejjel a fiú lábai felé, ráhasalt a másikra, fejét annak köldökére fektetve. Térdei a fiú nyakánál, széttárt fenekére pedig sütött a nap.

A srác szeme itta a soha nem látott látványt, lelkesen „leltározta, rendszerezte” a korábban, tanulmányai alatt szerzett elméleti ismereteit a másodlagos nemi jellegekről. A szétnyílt farpofák közötti völgy alján a popsi nyílás sötétlett. Külön érdekesnek találta, hogy lélegzetvételkor, beszéd közben, kitüremkedett-visszahúzódott. Előrébb a gát „magasodott”, majd a kisajkakkal közrevett hüvelybemenet csillogott a napfényben. Még előrébb a kisajkak találkozása előtt a húgycsőnyílás, és a csikló rejteke fénylett, azután pedig az éjfekete drótszőrrel borított vénuszdomb következett. Szinte félve, nehogy kárt tegyen a finom bőrben, ujjbegyeivel széthúzta az ajkakat. Meglepődve tapasztalta, hogy közel egy tenyérnyi területet tárt fel. A lány ahogy a fiú hasán hasalt, néha megszólalt, kuncogott, sóhajtott, az alteste úgy hullámzott, ringott.

Finoman húzogatta minden irányban szét a kisajkakat, amikor megérezte a másik testének rezzenését. Felbátorodva folytatta a simogatást, egy-egy új elemet is becsempészve a mozdulatok közé. Néha-néha, ötletszerűen végig siklott a vénuszdomb aljától a csiklón, a hüvelybemeneten, a gáton, a popsi nyíláson át egészen fel a farpofák völgyéig. Máskor, egy-egy ilyen túra alkalmával elidőzött egyik, másik állomáshelyen, körkörös mozdulatokkal kiprovokálva egy-egy rezdülést. Megint máskor, az egyre párásabb, szinte hívogató mozdulatokat végző hüvelybemenet izmait tapintotta körbe, egy-két ujjpercnyit be-benyúlva a nyílásba. A lány egyre szaporábban kapkodta a levegőt. Felemelte a fejét, hogy könnyebben jusson lélegzethez, de mert a szeme csukva volt, nem láthatta a fiú jelentős altesti vérbőségére utaló tényt, miszerint a fiú fallosza keményen, mereven a nap felé mutatott. A srác fején átfutott a gondolat, hogy most csak egyfelé tudna figyelni, ezért örült, hogy a lány önmagával volt elfoglalva. Folytatta a bevált mozdulatsorokat, de feltűnt neki, hogy a lány feneke, a kezdődő finom előre-hátra mozdulatok alatt, egyre közelebb kerül az arcához.

Felemelte a fejét, hogy megízlelje az egyre csatakosabb, ingerlően fityegő kisajkat. Nyelvének érintésére áramütés szerű remegés fogta el a lányt aki lassan, de ellentmondást nem tűrően ráereszkedett a fiú szájára és felegyenesedett, egyidejűleg folytatva az előre-hátra csusszanásokat. A fiú nem fért hozzá már semmihez, kezeivel a lány combját fogta, hogy kísérje a másik mozdulatait, és igyekezett levegőhöz jutni. A lány már egyre határozottabban, erőteljesen mozgott, előre-hátra, fel-felakadva a fiú orrában, meg-megállva a nyelvénél izgatva a csiklóját. A fiú már beletörődött, hogy holnapra az állától a homlokáig egy széles vörös csík keletkezik A lány ágyéka közben egyre gyorsult, össze-vissza kapkodva a levegőt. A fiú, hogy segítsen a másik egyensúlyát megőrizni, két karjával felnyúlt és nem szándékosan, de a lány keblei akadtak két tenyerébe. A lány eddig céltalanul hadonászó kezeit a melleit támasztó két kézre szorítva, eszeveszett vonaglást produkált, torkából csak artikulálatlan hörgés fakadt.

Másodpercekig csak üveges szemmel az égre nézve, orgazmusát élvezte öntudatlanul. Ha a fiú nem tartja, zsákként eldőlt volna. Talán két perc is eltelt mire, lábát átvetve, megfordulva, a fiú nyakába fúrva arcát, kezdett rendeződni a légzése. A fiú moccant, hogy kényelmesebben feküdjön, ám amikor megemelte a fenekét a fallosza, amely csak milliméterekre volt a lány vulvájától, most könnyedén, minden ellenállás nélkül csúszott be a helyére. A fiú a fantasztikus érzéstől megmerevedett, kivárt. A lány hatalmas levegőt vett, és szinte öntudatlanul csúszott lejjebb. A fiú ősi ösztönnel, fékezhetetlen energiával kezdte pumpálni. A lány ismét felegyenesedett, gyakorlatilag ráült a fiúra, és elnyílt szájjal, ködösödő tekintettel, szinte pattogott a srác energikus mozdulataitól. Néhány perc múlva cuppogó, csattogó, hörgő, nyögő hangzások kíséretében együtt jutottak el a csúcsra.

Alighogy rendbe szedték magukat, telefon riasztotta meg őket. A szomszéd tanya idősebb tulajdonosai jelentkeztek, hogy átjönnek segíteni a lánynak a ház körül. A fiú összekapkodta a cuccait és elköszönt a lánytól. Soha többet nem látták egymást...
Hasonló történetek
29483
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
26065
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
incile ·
Nem valami jó történet, látszik hogy egy 13 éves zárkózott kisfiú képzelgése aki természetesen még sosem élt át hasonló dolgokat, és nem is fog.

muhhahaha ·
:flushed:

incile ·
Nem valami jó történet, látszik hogy egy 13 éves zárkózott kisfiú képzelgése aki természetesen még sosem élt át hasonló dolgokat, és nem is fog.
mandragóra ·
:angry: :angry: :angry:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: