Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ajándék

A Karácsony mindig alkalmat teremt arra, hogy bulizzunk egy jót cégen belül. Nálunk ez hagyományosan legnagyobb ügyfeleink meghívásával együtt történik. Ilyenkor a cég dolgozói együtt ünnepelnek a partnerekkel, ezt kapjuk ajándékként. Ezeknek a buliknak a szervezése az én dolgom, már évek óta. Mindig igyekszem valamit újítani, vagy programokkal, vagy fellépőkkel vagy, a helyszínnel. Persze a szervezés már október végén elkezdődik, kiküldjük a meghívókat, megszervezem a kaját-piát, a közreműködőket. Ahogy közeledik a rendezvény napja egyre idegesebb, vagyok otthon is, a munkahelyemen is. A dilicsúcspont persze a nagy nap. Nem volt ez másképp tavaly sem…

A karácsonyi party fent volt a Várban. Egész nap készítették elő a beszállítók a party-t. Általában ugyanazzal a csapattal dolgozom együtt, ismerjük egymást, szinte haverok vagyunk. De azért nagyon oda kell figyelni, hogy minden a lehető legnagyobb rendben történjen. Nagyon fontos a kaja, a dekoráció és persze a műsor. Mindezeken hosstesekre is szükség van. Ezek a lányok általában egyetemisták, főiskolások, akik ilyen munkával egészítik ki a jövedelmüket. Nincs más dolguk, mint hogy szépek legyenek, kísérgetik a vendégeket, mosolyognak, fábrisan: „emelik az est fényét”. Amikor megjött a csapat kiderült, hogy - talán a karácsonyi rendezvénydömpingnek köszönhetően – két új lány is érkezett. Őket még nem ismertem, ezért külön is beszéltem velük. Értelmesek, ápoltak és nagyon mosolygósak voltak, éreztem, minden rendben lesz velük. Megjöttek az első vendégek. Bennem a bulidrukk tetőfokára hágott, de aztán szép lassan megnyugodtam. Minden szép volt, égtek a gyertyák, finomak voltak a kaják, szólt a zene. Beindult a koktél bár is tehát a hangulat folyamatosan emelkedett. A vacsora után táncoltunk is, ügyfeleink általában saját párjukkal, mi dolgozók pedig egymással.

Észrevettem, hogy az egyik új hosstes lány többször is rám néz, és amikor visszanézek rá, mindig mosolyog. Gondoltam, tudja, hogy én vagyok a megrendelő, hát szeretné, hogy elégedett legyek. A második-harmadik mosolyváltásnál oda mentem hozzá, elvittem táncolni. Teljesen olyan volt, mintha már sokadszor csörögnénk együtt. Tökéletesen reagált a mozdulataimra, hagyta, hogy vezessem. Amikor egy lassabb szám jött szinte természetesen mozogtunk együtt a zenére. Jobban megnézve elég csinos lány volt. Szőke haj, zöldesszürke szem. Magas vékony test, olyan 23-24 évesre tippeltem. Finom parfüm illatát éreztem, ahogy táncoltunk. Egy kicsit izzadt a tenyerem, mert nagyon tetszett a lány. Persze nem egészséges, ha az ember kikezd valakivel, akivel csak munkakapcsolatban van, főleg ha én vagyok az, aki ha közvetlenül is, de fizet. De nagyon kellemesen éreztem magam. A tánc után elhívtam egy italra. Azt mondta, ő nem ihat alkoholt, mert dolgozik, de aztán meggyőztem. A bárban kevertettem neki egy koktélt. A mixer, régi haverom, kacsintott, amikor odaadta a nem éppen alkoholmentes csodát. Leültünk egy kissé félreeső sarokba, elkezdtünk beszélgetni.

Kiderült hogy Kriszta pénzügyi főiskolára jár, a hossteskedés csak kiegészítő pénzkereset nála is, ráadásul ez az első alkalom. Ahogy beszélt, ahogy nevetett a vicceimen, ahogy figyelt arra amit mondtam egyre jobban tetszett. Volt benne valami, amitől felállt a nyakamon a szőr és egyre inkább úgy éreztem, hogy ő is jól érzi magát velem. Figyeltem, ahogy tartotta a poharat, ahogy itta a koktélját. Volt valami erotikus abban, ahogy a szívószálat a szájába vette. Ezt meg is mondtam neki, erre elpirult. Ezen teljesen megdöbbentem, nem gondoltam volna, hogy egy huszonéves lány így reagál. Nem is erőltettem a témát, úgy éreztem kényes a téma. Ahogy múlt az idő a vendégek elkezdet hazaszállingózni, lassan már csak a szokásos kemény mag maradt, akik nekiálltak komolyabban piálni. Ez a csapat buliról-bulira ezt csinálja. Addig isznak, amíg a party service el nem pakol. Mivel ők is kollegáim, megbeszéltem velük, hogy kapnak pár üveggel, de elkezdjük a pakolást. Megköszöntem a hosstesek vezetőjének a munkát, elengedtem a lányokat. A lányok elmentek átöltözni, nekem valami dolgom akadt a vendéglátósokkal, mire visszaértem eltűntek. Sajnáltam, mert el sem tudtam köszönni Krisztától, ettől valahogy olyan befejezetlen volt az este.

Dumáltam még pár percig a kollegákkal, aztán elköszöntem én is. Ahogy mentem az autóm felé megláttam Krisztit a parkolóban. Már „civilben” volt, farmer nadrág, magas sarkú csizma, bőrkabát. Ahogy közelebb értem, láttam, hogy az orra már piros a hidegtől. Megszólítottam:
- Hát Te? El sem tudtam köszönni Tőled, úgy eltűntél!
- Ne haragudj – mondta – nem tudtam, hogy mi a szokás.
- Semmi baj – válaszoltam – majd belejössz. Vársz valaki?
- Hívtam egy taxit, de még nem jött. Pedig kezdek kékre fagyni.
- Merre mész? Szívesen elviszlek egy darabon - ajánlottam fel gálánsan, mert valahogy nem akartam ott hagyni az éjszakában. Kiderült, hogy majdnem egyfelé megyünk, ne, mint mondta, nem akar kényelmetlenséget nekem.
- Nem kényelmetlen, sőt még nem is kellemetlen, úgyhogy gyere, mert tényleg jéglány leszel. - Beültünk a kocsiba. A fűtést maximumra tettem, úgyhogy hamarosan kellemes meleg lett. Ahogy mentünk át a városon mindenféléről beszélgettünk. Kriszta elmondta, hogy egyedül lakik, albérletben. A szülei segítenek, neki, de ő azért igyekszik önállóan élni. Nem volt kedvem megkérdezni tőle, van-e barátja, valahogy rossz lett volna hallani. Amikor odaértünk a lakótelepre, ahol lakik csak egyszer tévedtem el, illetve elnéztem egy utcát. Amíg kavarogtam, végig azzal cikizett, hogy inkább taxival kellett volna jönnie.
- Nem illik a kisebbet kinevetni – mondtam én mímelt felháborodással. Ugyanis elég nagy darab vagyok, 198 cm és 90 kiló.
- Hát ha ilyen a kicsi, akkor milyen a nagy? – kérdezte Kriszta és elég furcsán nézett rám. Ezen az estén már sokadszor lettem libabőrös, és még jobban sajnáltam, hogy hamarosan vége ennek a kellemes estének.

Megálltam a kapu előtt.
- Feljössz egy kávéra? – kérdezte Kriszti mosolyogva.
- Olyan ez, mint a filmeken. – mondtam – Most azt kellene válaszolnom, hogy köszönöm de nem. Én viszont azt mondom, igen. Tényleg jól esett, hogy fölhívott. Gondoltam, talán lesz ebből valami. Ízlésesen berendezett kis garzont bérelt. Ahogy beléptünk az előszobába valami nagyon kellemes illatot éreztem, olyan otthonos volt az egész. Lesegítettem a kabátját Fehér garbót viselt alatta és megállapítottam, hogy fantasztikusan feszül a fenekén a farmer. Mondtam is neki. Rám nézett és csodák-csodájára nem pirult el. Leültetett a szobában, ő pedig kiment a konyhába.
- Megcsinálom a kávét. Kérsz valami mást is? Van itthon pezsgőm meg egy kis wisky is.
- Az utóbbit, de csak kicsit, még vezetnem kell.
- Biztos? – kérdezte olyan hangon, hogy teljesen elképedtem. Még jó, hogy nem volt bent a szobában, mert szerintem most én pirultam el.

Bejött. Kis tálcán hozta a kávét, letette az asztalra.
- Szép a kezed –mondtam, pedig elég hülyén hangzott.
- Tudom – mosolyodott el Kriszta és gyengéden hozzáért az arcomhoz. Ahogy ránéztem, tudtam, hogy valami olyasmi fog történni, amit talán titkon akartam, de igazából nem reméltem. A keze az arcomról a nyakamra vándorolt és miközben végig a szemembe nézett, közelebb húzott magához. Az szája lassan kinyílt, lehunyta a szemét és megcsókolt. Finom mentolos ízt éreztem. Az ajkai puhák és finomak voltak. A nyelve azonnal behatolt a számba, kereste a nyelvemet. Jobb kezével a tarkómat simogatta, a balt pedig a combomra tette. Ahogy csókolt éreztem, hogy remeg a szája, amikor levegőt vett éreztem azt a kellemes mentolos illatot. Az egyik kezemmel megfogtam a derekát, egy kicsit közelebb húztam magamhoz, a másik kezemmel pedig beletúrtam a hajába. Egyre erőteljesebben csókolóztunk, kicsit megharaptam az alsó ajkát, viszonzásul ő az enyémet. Éreztem, hogy egyre gyorsabban veszi a levegőt, a keze egyre jobban szorította a combomat. Hanyatt döntöttem a kanapén. Csókoltam az arcát, a nyakát, a száját. Lassan benyúltam a garbója alá. A bőre sima és kellemesen meleg volt.

Ahogy áthúztam a fején a felsőrészt láttam, hogy nem veti meg a szoláriumot, egyenletesen barna volt mindenhol. Sötét zöld, csipkés melltartóvolt rajta, az a fajta, ami kiemeli a mell szépséges domborulatát. Lapos hasa közepén finoman sötétlett köldöke, benne egy kicsi zöld kővel. Ahogy a számmal hozzáértem a nyakához apró pihék meredeztek az égnek. Megérintettem a mellét, finoman, éppen csak az ujjaim hegyével, Ahogy felnéztem láttam az arcán, hogy nincs ellenére a dolog, A szemét lehunyta, szája egy kicsit nyitva, úgy fogadta csókjaimat. A nyelvemmel megérintettem a köldökében az apró követ, a kezemmel pedig megmarkoltam a mellét. Éreztem, ahogy megfeszül a hasizma. A háta alá nyúltam és kissé ügyetlenül kikapcsoltam a cicifixét. Ahogy kibújtattam a szorításból mellei feszesen a helyükön maradtak. Bimbói már előre meredtek, apró, rózsaszín udvaruk is egy kicsit kiemelkedett a szoláriumozott bőrből. Megcsókoltam először az egyik, aztán a másik mellét, a számba vettem egy egyik kis bimbócskát, lassan finoman szopogatni kezdtem. A kezemmel a másik mellét cirógattam, ujjaimmal morzsolgattam az egyre inkább égre meredő csúcsokat. Éreztem, hogy élvezi, amit csinálok. Hasizmának feszülése szinte állandósult, egyre jobban pihegett. Elindultam a számmal lassan lefelé, megcsókolva, megnyalogatva testének minden négyzetcentiméterét.

Élveztem bőrének ízét, egy kicsit sós volt de ugyanakkor valahogy üdének tűnt. Eszembe jutott, hogy a buli után biztosan lezuhanyozott a hosstes-öltözőben. Ahogy közeledtem farmerének széléhez a kezem is egyre lejjebb kalandozott. Combjait, vádliját, térdét simogattam, szorítottam. Ahogy kezemmel a nadrágja gombjaihoz értem, örömmel tapasztaltam, hogy egy kicsit megemeli a fenekét, ezzel is segítve nadrágjának lehúzásában. Még így sem ment egyszerűen, mert a nadrág eléggé feszülős fajta volt, ráadásul nem akartam abba hagyni hasának kényeztetését. A melltartóhoz illő zöld tanga volt rajta, nagyon jól mutatott barna bőrén. Ahogy az ujjam hozzáért legtitkosabb testrészéhez nehéz sóhaj szakadt ki belőle, mintha már régóta erre várt volna. Éreztem a kezemmel, hogy nedves és duzzadta puncija. Ahogy ráhajoltam és a bugyin keresztül megcsókoltam, megcsapta az orrom az az illat, amit a férfiak évezredek óta a legkellemesebbnek tartanak. Össze vissza járt a szám a combjának belső felén, a hasán. Nyelvemmel felfedeztem tangájának körvonalait. Nagyon pihegett. Felpillantva láttam az élvezetet az arcán, és rendkívül boldog voltam. Ahogy félrehajtottam tangájának alját végre megpillantottam a gyönyörök borotvált völgyét.

Csillogott a nedvességtől, a nagyajkak egészen kicsit szétnyíltak. Megcsókoltam, nyelvemmel izgattam. Hamar rátaláltam a kis borsószemre, ahogy egy kicsit megszívogattam Kriszta halkan felsikoltott. Nem hagytam abba sőt jobb kezem is beszállt a játékba. Mutatóujjammal fel le siklottal ajkai között aztán óvatosan becsúsztattam barlangjába. Meglehetősen szűk volt, de forró és síkos. Ahogy elkezdtem ki-be mozgatni az ujjamat, Kriszti emelgette a fenekét segítve ezzel nekem. Egyre gyorsabban járt a kezem és a nyelvem. A nyálam összekeveredett azzal a harmattal, ami belőle jött. Kriszta folyamatosan lihegett, szemét leszorítva aprókat sikkantott. A fejemet lenyomta puncijára, már szinte vonaglott ujjam alatt. Ahogy felnéztem rá, felemelte a fejét, szinte felült. A szeme majdnem befelé fordult, láttam rajta, hogy csak magára figyel. Aztán hirtelen megfeszült a teste, pinusa rászorult az ujjamra és egy hörgésszerű sikoltás hagyta el az ajkát. Lüktetett a teste, a nedve kifolyt a kezemre, a nyelvemre, fenekét nekifeszítette a kezemnek. Aztán lehanyatlott. Én egyre finomabban mozgattam a kezem, apró csókokkal pihentettem nunciját. Amikor kihúztam belőle az ujjam csillogott a gyönyörök nedvétől.

Kriszta rám nézett, elmosolyodott és azt mondta: Köszönöm. Felült. Én még mindig teljesen fel voltam öltözve, az esti alkalomhoz illően, ing, nyakkendő. Magához húzta a fejemet és megcsókolt. A szája egy kicsit kiszáradt az előzőektől, de továbbra is puha és forró volt. Csókolózás közben kikötötte a nyakkendőmet, elkezdte kigombolni az ingemet. A szája elindult lefelé. Minden gomb után elidőzött egy kicsit a bőrömön. Ahogy lesimogatta a vállamról az inget egészen kicsit megharapta, aztán csókolta a mellemet és bekapta az egyik mellbimbómat. A keze tovább kutatott, körmeivel bizsergette a bőröm, ujját bedugta a köldökömbe. Közben többször rám nézett, mintha csak azt akarta volna ellenőrizni, tettszik-e nekem amit csinál. Tetszett, nagyon. Amikor a keze a nadrágomra tévedt, már ő is megbizonyosodhatott erről. Nem voltam még teljesen harcra kész, de ez az én koromban így normális. Kikapcsolta az övemet, kigombolta a nadrágomat és lehúzta a zipzáromat. Óvatosan benyúlt és megfogta a farkam. Finoman ért hozzá, nem szorította, inkább simogatta gatyán keresztül. Aztán feltérdelt és lehúzta rólam az öltönynadrágomat. Egy kicsit komikusnak éreztem magam, félkemény cerkával, boxerban és zokniban.

Szerintem észrevette, mert mind a két zoknimat lehúzta, és fölém hajolt. Alsónadrágomon keresztül csókolta meg a farkamat, Kicsit megharapdálta az aljától a végéig. Felnyúlt a szárán simogatta a combomat, és óvatosan ujjai közé vette a heréimet. Most már teljesen jól voltam. Kriszta letolta rólam a gatyót. Ahogy a szájába vette, azt hittem azonnal robbanok. Puhán hajolt rá, először csak a végét vette be. A szája olyan forró volt, hogy azt hittem eléget. A nyelvével körbenyalogatta a makkomat. Aprókat bólogatott a fejével és egészen finoman szívogatta vesszőmet. A kezeivel alám nyúlt, finoman emelgette a fenekemet. Éreztem, hogy nem bírom sokáig. Szóltam is Krisztának. Rám nézett, elmosolyodott.
- Ez jár neked! – mondta, és folytatta. Tényleg nem bírtam tovább. Elindult a gyomromból a bizsergés, aztán kitört belőlem. Éreztem, ahogy a magom elönti a száját, de nem hagyta abba. Szorított a szájával és nyelte anyagomat. Amikor kész lettem, nem engedett el. Nyalogatta a farkam, teljesen letisztogatta. Csillogó szemmel rám mosolygott, fölém hajolt és a fülembe súgta:
- Mindjárt jövök!

Folyt köv.
Hasonló történetek
24287
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
25082
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: