Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A szőke szépség I.

Délután 5 körül járhatott az idő. Csendes decemberi nap volt. Éppen készülődtem, mert a haverokkal készültünk bulizni. Jövök ki a fürdőből, törölközök, belövöm a hajam, (szokásos) halálfejes póló, bokszer, bőrnaci, bőrkabát, motoros kesztyű, kendő a fejre. Készen voltam és éppen készültem volna kimenni, amikor dudálnak.
- Na itt vannak... - ráztam a fejem lassan. - ...pontosan, mint mindig.
Kimegyek ajtóban kattan a zár.
- Indulhatunk?
- Lassan, haver a party csak 8-kor kezdődik...
- Tudom de el akarunk ugrani Győrbe.
- Győrbe? Mi büdös életnek? - kérdeztem.
- Csak vicc volt. Nyomassuk.
- Jól van. Amúgy kinél lesz a buli?
- Nem kinél, hanem hol!
- Az End-ben! - vágott Tomi, Dani szavába. - Amanda szülinapi bulija. 120 rongyba került, a ma esti igénybevétele.
- Az End?! Ne szívass! Az a legmenőbb hely a környéken.
- Ráadásul a 2. emeleti szobák a legjobbak. Te is voltál már ott öcsi!
- Hát... igen, de nem volt szex. Aznap este kiütöttem magam.
- Na majd gondoskodunk róla, hogy ez ma ne így legyen! Ugorj be! A buli fél 6-kor kezdődik.
Gyorsan beugrottam a Lamborghini hátsó ülésére, Dani csaja, Kitti (de jobban szereti, ha Cicának hívják) mellé, akivel mellesleg elég jóban voltam.
- Sya, kisöreg - mondta kéjes hangjával. Tudni illik, hogy Dani 17 éves, Kitti pedig 16, én viszont csak 13. - Na ma becsajozol?
- Megpróbálok. :)
Nagyon tetszett Kitti, de neki én csak egy kisfiú voltam, na meg Dani a legjobb haverom volt, nem akartam ,hogy ez szakítsa el köztünk a kialakult szinte már testvéri köteléket. Mindig is Kitti melleit néztem mindig, mikor megláttam őt ez volt az első amit megnéztem rajta. Ezt észre is vette, de nem zavarta. Szertette ha bámulják, sőt! Még, hogyha ilyen kisfiúk is mint én! Danit sem zavarta. Ez biztatta többek közt abban, hogy jó csaja van. Na és azt is tudták, hogy érettebb vagyok mint a korom mutatja, és az osztályomban nincsenek ekkora mellű, vagy ilyen fejlett csajok. Mi 4-en olyan voltunk, egy nagy család! Ja igen... elfelejtettem Tomit. Tomi 14 éves volt, pont egy évvel volt nálam idősebb.  Ő egyfajta motoros volt. Egy szobányi trófeája volt. Minden szabadidejében a motorját bütykölte, egy piros Yamaha R1-es Cross motort. Tőle vettem át, na meg Kittitől ezt a "kemény", semmivel nemtörődöm féle motoros stílust. Közben odaértünk a bulira éppen időben. Bementünk az End -be, iszogattunk, röhögtünk, és akkor lépett be az a lány. Egy gyönyörű lány. Szőke, mellközépig érő fényes haja volt. Maroknyi melle kissé kikandikált, a laza melltartó alól és a feneke... hűha! Dinnye nagyságú, focilabda kerekségű feneke hívogatóan ment fel-le, ahogy könnyű, karcsú, magas sarkas lábán könnyedén lépdelt. Első látásra beleszerettem. Oda jött a pulthoz és kért egy pohár sört és egy felest. Késztetést éreztem, hogy megszólítsam.
- Figyu, Kitti! - mivel éppen vele beszélgettem - Majd jövök...
- Ó! Látom próbálsz becsajozni. Csak felnősz öcsi! Aztán jól húzd meg! - ütött vállba.
- Helló, csajszi! Egyedül vagy?
- Igen, miért?
- Mert, akkor szeretnélek meghívni egy italra.
- És ha azt mondom, hogy van pasim?
- Most mondtad, hogy nincs...
- Á-á! Én azt mondtam, hogy egyedül jöttem.
- Akkor meg, nincs itt a pasid és nem tudja meg.
- Biztos vagy benne?
- Hidd el... elérem ha valamit akarok.
- Na azt kötve hiszem. Hány éves vagy?
- 13 - szégyelltem el magam, hogy ilyen fiatal vagyok.
- Sebaj, ne búsulj! Én 14. Na engedem, hogy meghívj.
- Köszönöm, hölgyem... - vicceltem el.
Beszélgettünk amíg meg nem itta a sört. Aztán Tomtól (a pultostól), elkértem a szokásos második emeleti B4-es szoba kulcsát és felvittem Szilvit (mert így hívták a lányt). Időközben megtudtam, hogy nincs pasija, ezzel a szöveggel viszont minden pasi lekopott én vagyok az egyetlen, aki nem. Ez tetszett neki. De, mégis volt valami csillogás a szemében. Fent már be volt készítve a pezsgő, az óra negyed 7-et mutatott. Még korán volt.
- Na és te miért vagy itt? Nem úgy ismerem Amandát, mintha túl sok kölyköt ismerne.
- Te se vagy valami felnőtt, szívi! - vágtam vissza.
- Jaj! Maradj már. Nekem a szomszédom 1, 2 pedig gyerek korom óta a legjobb barátnőm. Szóval én elmondtam most te jössz.
- A haverjaim, barátja.
- Hogy hívják a "haverjaid"?
- Németh Tomi, Lengyel Dani és Hevessi Kitti.
- Te ismered a Hevessi Kittit?
- Persze, vele beszélgettem mielőtt odaültem melléd.
- Aha. És te mióta ismered őket, na meg az Amandát?
- Hát úgy 3 éve ismertem meg őket kihúztak a balhéból amikor egy idősebb srác nekem rontott, mert flörtöltem a barátnőjével. Furcsa de, arra a lányra hasonlítasz. Őt is Szilvinek hívták. Az Amandát meg nem ismerem közelről maximum látásból meg hallásból. Nagy a hírneve a sulinkban. Ő is odajárt anno.
- Valószínű én voltam az  a lány... - mosolyodott el.
- Lehetséges.
- Biztosan. Ez is megtörtént velem pontosan 3 éve. Akkor szakítottam a pasimmal és azóta vagyok facér. De, most újra rám talált a szerelem...
- Igen na és ki az? Ismerem esetleg?
- Tökéletesen ismered.
- Na és hogy néz ki?
- Hát szőkésbarna, dús haja van amit mindig belő és motoros szerkóban jár, valamint elég helyes kb. 160 magas...
- Oké, vettem a lapot... rájöttem, hogy én vagyok :) - mosolyodtam el.
- Baby, mit szólnál, ha engednénk a szívünknek?
- Mire gondolsz?
- Neked is tetszek én, nekem is te, - ekkor elpirult gyönyörű szőke haja mögött - szóval arra gondoltam, hogy...
- ...lefeküdhetnénk?
- Hát... akár...
- Legyen! Gyere baby! - húzott az ágyra Szilvi.
Hasonló történetek
3920
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
10196
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
Hozzászólások
Marokfegyver ·
Érdekes, amikor a 13-14 éves szereplők 3-4 évvel korábbi szakításról beszélgetnek. Lassan előkerülnek az ovis partyk emlékei is? Az igekötők helyesírását javaslom átismételni, s a "magas sarkas lábán" és hasonló, csikorgó erőltetéseket kigyomlálni. Nem lenne rossz.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: