Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A nagy dugás Andival az egyetemről

Az a nap is úgy kezdődött, mint a több, álmomban sem gondoltam volna, hogy több hónapos kihagyás után ez lesz életem egyik legnagyobb szeretkezése.
Az egyetemen sokat beszélgettem Andival, el is jártam hozzá, hogy tanuljunk. Egy bombázó volt, ezért sosem mertem volna megkérdezni, hogy akar-e velem járni, mivel elég gátlásos vagyok. Ezen a napon Andi megkért, menjek el hozzá, hogy készüljünk a vizsgára. El is mentem este, hogy majd egész éjjel tanulunk. Mikor bementem fura volt, mivel nem volt otthon senki, be is mentünk a szobába és elkezdtük a könyveket bújni.
Egyszer csak Andi furán nézet rám, akkor már láttam, hogy mi fog itt történni.

Elkezdtünk csókolózni, előbb egy kicsit bizonytalanul. Az ágy felé vettük az irányt, a csajszi mint egy vadmacska az ágyra döntött, és elkezdett vetkőztetni, majd én őt. Jó kis karosszériája volt, a cicije kőkemény volt. Vadul elkezdtünk csókolózni, a dákom már be volt gerjedve, csak valakinek ki kellet volna szabadítania. Andiról levettem a tangát, már bevolt nedvesedve, elkezdtem újazni finoman, és ő elkezdett nyögni.

Levette rólam a gatyát, így a péniszem megszabadult a gatya fogságából. Pár perc múlva már teljesen meztelenek voltunk. Vadul csókoltam a pipit, és lassan haladtam le a puncija felé. Szép rózsaszín volt, le volt borotválva, így volt még kívánósabb. Elkezdtem finoman nyalni, hogy ne okozzak neki fájdalmat, jó lucskos volt, szívni kezdtem a nyelvemmel.
Behatoltam, mozgattam a nyelvem, ott volt a csiklója is, majd elkezdett nagyokat nyögni. Éreztem, hogy mindjárt elmegy, ezért abba hagytam. Elkapta a dákómat és szívni kezdte, nyalta, falta, fantasztikus érzés volt, majdnem mindjárt spricceltem.

Ekkor abba hagyta és rám feküdt. A szőrös mellkasom hozzá tapadt a cicieihez, a dákom megtalálta a lyukat és behatoltam. Ekkor Andi egy nagyot nyögött, majd belemarkolt a szőrzetembe, és lovagolt rajtam. Megtaláltam a G pontját, a banán alakú farkamnak hála, nagyon dicsérte. Már folyt rólunk az izzadság, majd egy nagyot élveztünk, és kidőltünk.
Azóta többször szeretkeztünk, és járunk.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Flamegirl ·
Hááát....röviden szólva:nagyon gáz!
Ennél pocsékabb történetet még nem olvastam...
A helyedben fel sem raktam volna!!!javascript:smiley(2)
javascript:smiley(2)

wikkky22 ·
Csatlakozok.
Nagyon sz*ar! :angry:

Olyan, mintha 1k*rvát d*ugtál volna!!!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: