Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A második lecke

A második lecke
Mostani sztorim azért kerül leírásra, mert kis lelkes diákom régóta nyaggatott, hogy írjam meg. Aztán a héten alaposan meggyőzött egy kocsis kielégítés alkalmával. Azt is eszméletlenül jól csinálja a kicsike...felvettem este, és miután elmentünk egy nyugis helyre neki is állt a meggyőzésnek...semmi előjáték hisz szavaival élve nem azért jöttünk. Végig nyalta párszor merev farkam a heréimtől a makkomig, ott mintha fagyit nyalna körbe körbe kényeztetett. Majd bekapta kőkemény farkam és elkezdted szopni. Remekül csinálja mit ne mondjak. Jól kitanulta ezt is. Volt, hogy csak a makkommal játszott majd hirtelen mély torokra vett és szinte tövig bevette. Pihenésként pedig a kezét használta és kacéran kérdezte, hogy "így jó?" Közben néha megcsókolt, majd újra rábukott a farkamra és szopott, szívott és fogazott is. Eszméletlenül jól csinálta én meg persze élveztem minden mozdulatát. Aztán a következő kézimunkánál már éreztem, hogy elélvezek, de jó érzékkel újra bekapta a farkam és minden csepp gecim a szájába spriccelt...ő pedig lenyelte és tisztára nyalta a farkam.

Nah de térjünk rá az alapsztorira ezután a kis bevezető után. Kb egy éve történt mikor kis tanítványom Leti szülei elmentek pár napra és megüresedett a kéró náluk. Hát ezt ki kellett használnunk. Mentem is amint leszállt az éj, és már út közben azon gondolkodtam, hogy milyen pózokban fogom megdugni a minden jóra fogékony partneremet. Mikor megérkeztem körbe vezetett a kéglibe, majd felmentünk az emeletre a szobájába. Nézelődtünk a teraszon majd mögé mentem és kemény farkam a popsijához dörzsöltem, megfordult és heves csókolózásba kezdtünk. Bementünk a szobába majd elnyúltam az ágyon. Fáradt voltam, így felajánlotta, hogy megmasszíroz, de előtte ledobta a ruháit. Zavarban volt még, hisz ez volt a 2. találkánk. Rám ült és csókolózni kezdtünk, majd hasra fordultam és megmasszírozta a hátam és a vállaim. Gyenge keze van, úgyhogy inkább csak simogatásnak tűnt, de lazításnak így is jó volt...átfordultam a hátamra és elkezdte végig csókolni a testem, majd levettem az alsómat...neki is látott azóta egyik kedvenc foglalatosságává váló szopásnak. Akkor még nem űzte olyan profin mint ahogy feljebb olvashattátok, de a lehetőséget már láttam benne. Szépen irányítgattam mit hogyan csináljon, végig nyalta a farkam, majd bekapta a makkom és ütemesen elkezdte szopogatni...akkor még mélytorokkal nem próbálkoztunk. Finoman és gyengéden csinálta...majd felhúztam és megfordítottam, lehúztam róla a punci nedvétől lucskos tangáját és a 69 rejtelmeibe vezettem be.Még nem volt benne része. Finoman folytatta a szopást, én meg nyalni kezdtem finom kis csiklóját, hol a nyelvemmel, hol az ujjammal izgattam a csiklóját. Néha annyira élvezte, hogy nem tudod szopni, csak hangosan nyögött és zilált. Nagyon fel volt izgulva, és engem is tovább izgatott, hogy kéjének leve az arcomba csurgott, nyalás közbe már két ujjal kényeztettem. Ekkor már nem bírt szopni csak élvezte amit vele teszek. Miután kiélveztük az orális szex gyönyöreit, az ágy szélére feküdt én meg a lábai közé térdeltem. Kemény farkammal elkezdtem a csiklóját és tág, faszra éhes puncijának bejáratát izgatni...mikor már láttam, hogy alig várja hogy megkeféljem, beraktam neki tövig. Fiatal puncija csak úgy szippantotta be kőkemény farkam, ő meg csak nyögött és élvezett. Ritmusos dugásomtól többször elélvezett, olyankor megfeszült az egész teste, én pedig amennyire tudtam csak beljebb toltam benne a farkam. Elhatároztuk, hogy kipróbáljuk a házba máshol is. Így megindultunk a lépcsőn lefelé, de pár lépcsőfok megtétele után megállítottam és hátulról betettem a farkam puncijába...csattogott a feneke, ahogy tiszta erőmből keféltem a lépcsőn és közbe a melleit masszíroztam. Újabb orgazmusa után már nem bírt állni, ezért letérdeltünk, de nem hagytam abba csk keféltem tovább...mikor már túl kemény volt a térdünknek a lépcső lementünk a nappaliba. Itt leültem a kanapéra és egy új póz következett Leti számára. Háttal nekem beleült a farkamba, és lassú csípőmozdulatokkal elkezdett rajtam lovagolni. Kellett egy kis idő amíg ráérzett, de nagyon élvezte...főleg mikor egyik kezemmel a melleit masszíroztam, másikkal pedig a derekát szorítottam. Újabb orgazmusa után remegő lábakkal szállt le rólam és felállt, én pedig kapva az alkalmon egy fotelnek támasztva hátulról újra belé tettem...már meg sem lepődött, hogy nincs egy nyugodt pillanata, és kéjes nyögését hallva tudtam, hogy elégedett a helyzetével. Pihenésképp ledőltem egy másik kanapéra...de  most ő nem hagyott nyugtot nekem...szemből helyezkedett rám és elkezdett lovagolni. Pár mozdulata után gondoltam egy merészet, hogy meglepem, ne érezze magát annyira nyeregbe. :) Erősen megmarkoltam a fenekét mindkét kezemmel és felálltam vele, úgy hogy farkam nem csúszott ki szétkúrt kis puncijából. Állva sem dugták még meg így nagyon élvezte. Közbe csókolóztunk és olyan erősen markoltam a fenekét, ahogy csak tudtam, és közben eszemet vesztve dugtam. Miután már nem bírtam tartani újra az emeletre vonultunk, a lépcsőn ő ment elől én meg rácsaptam a popsijára ahogy tekerte előttem. Élvezetesen felkiáltott. Azóta sokszor elfenekelem kefélés közbe, mert nagyon szereti. Leültem az ágyra ő újra nyeregbe pattant és csókolózva szeretkeztünk tovább...egyre csak fokoztuk az iramot, már csókolózni sem tudtunk mert mindketten hangosan nyögtünk, majd szinte egyszerre megremegtünk és hatalmas kiáltással elélveztünk...
Hozzászólások
gyuri0926 ·
Ez se jobb

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: