Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A harcművészet és a nők

Kezdeném azzal, hogy a történtek előtt mindenki egy béna senkinek tartott. Senki nem tudta, hogy mit is csinálok valójában, mert nem is érdekelte senkit.

Egyszer az egyik osztálytársam kerti bulit rendezett, és engemet is nagy csámcsogással hívott meg. Aztán kiderült, hogy nem csak az osztály van ott (fiú osztály), hanem egy csomó csaj. Na az egyiket kinéztem magamnak, Líviának hívják. Igen ám, de elmondták rólam a pletykákat és a hazugságokat. Tehát hoppon maradtam, és maradtam a kert végében lévő padokon a barátaimmal. Aztán azt vettem észre, hogy Lívia csókolózik egy kigyúrt sráccal. Elmondták nekem róla, hogy Thai Boxozik, és még nem sokan nyertek felette. Így hát próbáltam beletörődni a megszokott kudarcba.

Tartott a buli javában, amikor éjfél körül a srác megfogta a leányzó két szép kezét, és el kezdte húzni. Ekkor már a fele bulis kómában volt a piától. Mondta a srác, hogy keressünk meg egy ágyat, mire Lívia tiltakozott, hogy neki ez még túl korai. Aztán már erősebben fogta a kezét, és már ráncigálta, mire még jobban ellenkezett. És arcon vágta a szépséget a Thai Boxos. Na nekem sem kellett több. Felálltam, és odamentem. Rászóltam, és mondtam, hogy ezt még sem kéne. Elengedte a lány kezét, és ami ezután történik...

Szóval belenézett mélyen a szemembe, és rám ordított, hogy mi közöm hozzá. Talán agyon fogom verni, kérdezte? Én mondtam, hogy ha muszáj, akkor az is végbe mehet. Aztán tartotta az állát, hogy üssem meg. Lívia megfogta a kezemet, és mondta, hogy ez egy vadállat. De állon vágtam. Aztán a srác mosolygott, és felnézett, hogy messze állok én a gyilkosságtól. Ekkor azt vettem észre, hogy mindenki engem néz. Ekkor jó erősen oldalba rúgtam, és mivel azt mondják, hogy erős rúgásom van, most gondoltam, hogy mindjárt kiderül. A gyereknek elsötétült a tekintete, és üvöltötte, hogy nem elég? Én mondtam, hogy csak üss meg! És felvettem az Aikidós alapállást. Erre ütött, én meg elkaptam a csuklóját, meghúztam, közben elhaladt mellettem, és közben megcsavartam a karját. Orra esett, majd felállt, és oldalba akart rúgni, de beletérdeltem a sípcsontjába. Ekkor nagyot ordított. Üstökön akart rúgni, és hátrébb álltam, felemeltem a lábát, és megint hátra esett. Felkelt, orrba akart vágni, de természetesen csak akart. Kilöktem a karját, és belefejelt az öklömbe, megfogtam a grabancát jó erősen, előre mozgattam, majd beakasztottam a kézhajlatomat a nyakába, és hátradöntötte. Felnézett, és azt mondta, hogy most hagyjuk abba a bulira való tisztelettel, és odébb állt, majd megpróbálta a kibékülést Líviával, de nemleges választ kapott. Hazament, én meg leültem vissza a padra.

Lívia később odajött hozzám, és el kezdtünk beszélgetni. Már nem tudom miről, de az biztos, hogy egy fél óra múlva már csókolóztunk. A kezünk meg járt, mint parasztbácsi a szántáson. Körözgettünk különböző pontokon, nekem a G meg a két O pont egyaránt bejött. Aztán azt mondta, hogy keressünk egy ágyat(!), és azt kérdeztem, hogy akkor a srácot miért utasította vissza. Azt mondta, hogy nem szereti, ha a fiúk kezdeményeznek. Tehát felmentünk volna a hálószobába, csak akkor értesültünk arról, hogy ez egy kerti buli. Na mindegy, hazakísértem, és otthon nem volt náluk senki, tehát felmentünk a szobájába. Még szerencse, hogy a közelben lakott. Két utcával odébb. Felmentünk, levettük egymásról a ruhát. Míg én az Aikidoban ismerem a pózokat, addig ő az erotikában. Tehát ugyan csak körözgettünk a pontok körül, majd már nem csak kör lett, hanem egyenes is. Míg ő ugrált, addig gyűrtük egymást, mint medve a karosszériát. Szenvedélyes volt ez az este, és nem a chibo miatt, mint a reklámokban! Igen ám, de jöttek a szülők. Na, gyorsan öltözni. Bementem a szekrénybe, mint a filmekben. Apuka feljött, és érdeklődött. Hát ezek a cipők mindig lebuktatják az embert. Gondoltam magamban, és megszorítottam jobban őket. Apu elment, csak már azt kellett eldönteni, hogy-hogy kerülök haza. Még jó, hogy el volt húzva lent is a függöny, és ki tudtam mászni a tetőn. Hát! Seggre estem. Az érkezés után felálltam, és megpróbáltam visszamenni a bulira. Már csak a gazda volt otthon. Na mindegy, haza mentem.

Az elkövetkező napokban, hetekben, hónapokban gyakran összefutottam a Thai Boxossal, és Líviával. Már senki sem tart bénának és esetlennek. Egy szebb élet következett a számomra. Aki nem ismeri az Aikidót, annak csak annyit, hogy a Steven Segalos filmekben találkozhat a harcművészettel, mert Steven is azt űzi.
Hasonló történetek
15372
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
29483
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
ebihal ·
CSak mellesleg jegyezném meg, hogy a filmjeiben Segal mozdulatai kevésbé az Aikidora, mint inkább a Wing Tsun Kung-fura épülnek.

Kevesen tudják de sokáig volt a WT jelenlegi nagymesterének tanítványa.

Rossi-s csaj ·
Ez nagyon vicces volt... :smile: Meg ezek a különböző hasonlatok.. :smile:

No0oB ·
PUSZTULJAK ÉHEN ha értem, miért kommentelnek egyesek egy ilyen régi, több éve elhagyott sztorihoz...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: