Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A függöny mögül

Ez a történet sajnos nem velem esett meg, de örülök annak, hogy megtörtént, mert így is egy fantasztikus élménnyel lettem gazdagabb...

2000 nyarán a gimnáziumi évek után 3 barátommal együtt lementünk egy hétre a Balatonra. A déli parton, Lellén találtunk szállást közel a parthoz. Szerencsére az ablakból be lehetett látni az egész strandot, nem volt semmi zavaró tényező, mint például egy lombos fa. A barátaimmal, Máriusszal, Miklóssal és Karcsival egy kalandokban bővelkedő nyarat tűztünk ki célul. Óriási szerencsénk volt, ugyanis már a nyaralás második napján összefutottunk egy volt évfolyamtársnőnkkel, akit mellesleg Adriennek hívnak.

Az elmúlt négy év alatt vele csak a köszönés szintjéig jutottunk el, sajnos. Amint ott akkor álltunk, még a mai napig sem felejtem el. Sikeresen bevéstem emlékezetembe, Adrienn körvonalait, amelyet még ilyen tisztán sosem láttam. Ámulatba ejtő keblek, formás, kemény hátsó, fantasztikusan jó lábak, egy szóval bikavadító egy nő. Afféle csodálatos természeti jelenség. Észrevettem, hogy a viszonylag kevés ideig tartó beszélgetés egészében Adrienn Karcsi barátomat bámulta. Karcsi a nyárig rendszeresen gyúrt, amelynek az volt az eredménye, hogy négyünk közül rajta esett meg Adri szeme, akinek ragyogóan szép szemei voltak. Úgy éreztem ez az egy hét nem múlhat el anélkül, hogy valami nagyszerű történjék. S ha nem velem, hát Karcsival. A hirtelen jött találkozásunk Adriennel nem múlt el következmények nélkül...

Karcsi az este folyamán beszámolt arról, hogy másnap hogyan fog lecsapni rá, érezte, hogy itt még bármi lehet. A következő nap estéjén Máriusz és András barátom elindultak felfedezni a vidéket. Máriusz egyébként az egész nyaralás alatt női hátsókról áradozott, amelyeket megcsodált. Ez a nemes testrész valahogy természetfelettien hatott rá, s már szinte a rabjává vált. Karcsi elindult megkeresni istennőjét, ha nem is volt rá nagy esélye, hogy megtalálja, azért megpróbálta. Nem veszíthetett semmit. A fülledt nap vége felé úgy gondoltam talán erőt vesz rajtam egy hűs tusolás.

Bevonultam a fürdőszobába, s mivel alapos ember vagyok, ezért hosszú időt is képes vagyok eltölteni zuhanyzással és egyéb fürdőszobai tevékenységekkel. Mikor elzártam a zuhanyt, hangokra figyeltem fel. De akkor lepődtem meg igazán, amikor női hangok is vegyültek a szavak közé. Azonnal felismertem Adrienn hangját. Ilyen szerencsés lenne Karcsi barátom? Nem akartam rájuk rontani, ezért az ajtót csak résnyire nyitottam ki. Szerencsémre nem nyikorgott és láttam őket a nappaliban, de azért ez nem volt ideális hely arra, hogy szemügyre vehessem ténykedésüket. Mert hát ezt akartam, ki akartam őket lesni, ezért a közelemben húzódó függöny mögé osontam egy óvatlan pillanatban. Még a mai napig sem felejtem el azt a pillanatot, ahogy ők ketten egymással szemben álltak.

Életemben először láttam egy ilyen bomba nőt ilyen intim helyzetben. A műsor azonban folytatódott tovább. Karcsi javaslatot tett a dívány használatára, amelyet Adrienn örömmel fogadott el. Óvatosan lefektette Adriennt a díványra. Forró csókokkal áraztotta el Adri orcáját, aki iszonyatosan szexi módon nyögdécselt. Fantasztikus érzés volt látni őt. A blúzát Karcsi pillanatok alatt lefejtette róla, nem sokára pedig láthatóak lettek keblei, amelyek igen nagy hatást gyakoroltak rám. Ekkor Karcsi szorosan magához húzta a lányt. Adrienn kényelembe helyezte magát és vágyakozva várta a folytatást, amely nem maradt el. Karcsi megszabadította Adrit a sötétkék bugyijától. A vágy emésztett el, de azért vigyáztam, le ne bukjak.

Karcsi nyelvével bebarangolta a gyönyörök forrását, lassan majd egyre gyorsabban dolgozott, Adrienn lábai remegtek az izgalomtól, s annyira nem bírt magával, hogy egy hatalmasat nyögött. Kezelvén kitörését, egy közelben található párnába temette arcát, nehogy túl hangos legyen. Karcsinak sikerült olyan szintre hozni Adrit, hogy nem érte el ugyan az orgazmust, de a világ összes kincsért sem lett volna képes abbahagyni az aktust. Karcsi ekkor a lábai közé férkőzött, s óvatosan behatolt. Ezt követően mozgásba lendült, ujjaival pedig Adri mellbimbóit csavargatta, aki ki tudott volna ugrani a világból. Karcsi egyre fokozta a tempót, amelynek hatására Adrienn leírhatatlan nagyot élvezett, pillanatokkal később pedig ő is elérte ezt a kellemes állapotot.

Adriennt magához szorítván. Ezek után percekig csak kényeztették egymást felváltva. Előbb Adrienn ajkaival bejárta Karcsi testét, majd viszonzásban részesült barátom által. Percekig csak cirógatták egymást, élvezettel néztem kettőjüket. Titkon reméltem a folytatást, amelyre nem kellet sokat várnom. Adrienn vette át a kezdeményezést, a fekvő Karcsi felé került, majd óvatosan ráfonódott annak újra meredező dárdájára. Már ebbe is beleremegett. Látni véltem arcán, hogy egy eddig ismeretlen gyönyörért küzd, amelyet, most maximálisan el akar érni, méghozzá Karcsi segítségével. Ritmikusan, erőteljesen mozgott Karcsin, akinek szemeit nem láttam, mivel a gyönyör annyira hatott rá, hogy minden erejét az élvezetnek szánta. Adrienn arca láthatóan kipirosodott, s majdnem szétrobbant a gyönyörűségtől. Olyan elsöprő orgazmusa volt, hogy előre-hátra lendült, képtelen volt magát szabályozni. Kínzó gyönyörűség pillanata volt, amikor az orgazmus után testük egymáshoz ért.

Karcsi bűvöletben figyelte az istennőt, akiről még csak merész álmai voltak. Adrienn tüzes teste átmelegítette barátomét. Az elkövetkezendő percek a megelégedettség percei voltak. Halkan suttogtak, szavaikat nem értettem, minden esetre nektárként tűntek ezek egymásnak. Lassan felkeltek a díványról, Karcsi segített az öltözködésben, s pillanatokon belül olyan állapotba kerültek, mint egy fél órával ezelőtt, de most itt vége volt ennek a csodálatos együttlétnek. Karcsi kikísérte Adriennt a házból. Én a ház egyik ablakán meglógtam, nem akartam a biztos lebukást választani. Később visszatértem, akkor már Karcsi egy fotelben ült, kezében az aznapi sportújságot tartotta. Időnként pajkos mosoly tükröződött arcán. Színlelten megkérdeztem, merre járt, mit csinált, mit látott. Ekkor kezdte el elmesélni a vele történteket. Én pedig az egész alatt ha nehezen is, de visszatartottam nevetésemet. Minden esetre érdekes volt hallani barátom szájából azt, amit a saját két szememmel is láttam.

Vége!

Kedves barátaim, örülök annak, hogy hajlandóak voltatok elolvasni ezt a kis nyári élménybeszámolót, amelyet soha nem fogok elfelejteni. Arra kérlek benneteket mind pontokban, mind szavakban értékeljétek ezt az irományt, ha tetszett megírhatom azt is, mi történt velem tavaly nyáron Pardubiceben, Csehországban.
Hasonló történetek
22540
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
26065
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: