Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A bokalánc

A főiskola után egy irodaházban kaptam munkát. Bár nem ezermesterként alkalmaznak mindenki hozzám fordult ügyes-bajos problémáival. Hat hónapja új titkárnő érkezett hozzánk. Klárinak hívják.

Klári már megjelenésében is igazi titkárnő, megdöbbentően ápolt és csinos. Mindig kosztümben jár dolgozni, ami kiemeli gyönyörű lábait. 31 évesen is messze a legjobb nő az egész épületben – ami az ivararányra tekintettel több, mint dicséretes. Az egész lényét szemüvege teszi még izgatóbbá. Elegáns, de egyben iszonyatosan szexi. Az idő múlásával egyre jobb kapcsolatba kerültünk egymással, ami abban nyilvánult meg, hogy már nem csak az időjárásról és a tegnap esti tv műsorról beszélgettünk. Ő nagyon finoman adta alám a lovat, én meg egyre nagyobb kísértést éreztem.

Klári cipőmániás. Nyaranta legalább 7-8 pár cipőt vásárol, persze mind nagyon jól áll neki – amivel ő legalább úgy tisztában van. Az egyik késő délután az irattárban selejteztünk, amikor Klári észre vette, hogy elvesztette a bokaláncát. Most is segítettem. Negyedórányi keresgélés után elégedett vigyor társaságában emeltem a magasba a láncot. Klári szinte a nyakamba ugrott és átölelt. Én persze nem hagytam ki a lehetőséget. Megkértem üljön le, mert én vissza is kapcsolom a bokájára. Ő illedelmesen helyet foglalt majd keresztbe tette lábait és türelmesen várta, hogy visszakapja a láncot. Én elétérdeltem és mielőtt visszakapcsoltam volna a cipőjére tereltem a szót. Tudtam, imádja a témát. Pár perc alatt szinte mindent tudtam a női bőrcipők rejtelmeiről. Én a lábai előtt „hevertem” és egyfolytában arra gondoltam, hogy most vagy soha… Miközben beszélt én finoman megfogtam a bokáját és lehúztam a cipőjét.
- Mi a francot csinálsz – kérdezte
- Csak meg szerettem volna a cipődet megnézni – dadogtam

Közben akaratlanul is a lábujjait kezdtem bámulni. Egyszerűen gyönyörűek voltak. Feketére voltak festve és gyűrű díszítette az egyiket.
- Nem kényelmetlen? – kérdeztem
- Ááá! – válaszolta, közben a lábfejét simogattam a kezemmel.
- Csikis vagy? – közben bársonyos talpára tévedtek az ujjaim
- Olyan bársonyos a talpad, mint egy kisbabának! - mondtam
- Kérem a cipőmet – válaszolta nem túl erélyesen
- Most az jön, hogy szeretem-e a talpmasszázst?
- Nem, nem! – vágtam rá, mint egy hülye. - Ezen ő is meglepődött!
- Szereted?
- Mit? – kérdezte Klári, közben lábujjaival a tenyeremet simogatta
- Hát a talpmasszázst?
- Persze – vágtam rá mosolyogva
- Azt hiszed, hogy nem látom, hogy bámulod a lábaimat egész nap?
- Nem tudtam mit válaszolni - Ő közben lerúgta a másik cipőjét is és a másik lábát is a kezembe adta.
- Olajjal szeretem –mondta és egyre feljebb csúszott a lábfeje a kezemen, egészen a vállamig. Szinte égetett a meztelen talpa a kezemben. Soha nem éreztem még olyan forróságot. Élveztem a helyzetet. Ekkor érezte úgy valaki, hogy mindenképpen faxot szeretne küldeni a céghez, mert egyfolytában ontani kezdte a fax az oldalakat.
- Add a cipőimet – mondta ingerülten
- Adom már – mondtam nemkülönben

Felhúzta cipőit és elviharzott. Másnap délutánig sikerült Klárit elkerülnöm. A konyhában találkoztunk össze nagy „örömömre”.
- Meg akarod tartani a bokaláncomat? – kérdezte
- Miért? – kérdeztem. Jézus, nálam maradt a lánc! Ekkora barmot.
- Neem! – válaszolta.
- Pénteken felvihetném? – kérdeztem, még mindig idegesen
- Pénteken pedikűrre megyek, de este otthon leszek. – mondta mosolyogva. Klári is mindent megtett, hogy fenntartsa az érdeklődésemet.

Végre eljött az én időm! Izgatottan csengettem be. Legalább 3-4 perce szobroztam az ajtóban mire ajtót nyitott. Farmerben és egy topban volt. Természetesen egy nagyon szexi magassarkú papucsban nyitott ajtót.
- Gyere be – mondta köszönés nélkül
- Bocsi, de épp tv-t néztem és nem hallottam, hogy csengetnek.
Persze én örömmel mentem beljebb és estem át az ilyenkor szokásos közhelyeken. Klári lerúgta cipőit és a bőrkanapén hosszában helyezkedett el, így én a lábaihoz ”kényszerültem”.
- Nem gond ha befejezem a filmet – kérdezte
Már azon kezdtem gondolkozni, hogy ettől a nőtől én megőrülök, csak játszik velem, amikor azt mondta, hogy az asztal alatt találok egy olajat. Tényleg ott volt egy általam ismeretlen valami. Kezembe vettem az egyik lábfejét és az olajat csepegtettem a lábfejére és a kezembe. Finoman masszírozni kezdtem a talpát alulról felfelé haladva. Ő szótlanul tűrte és a tv-t bámulta. Amikor az ujjai közét simogattam először rezdült meg a lába a kezemben. Tudtam, hogy élvezi. Később már mindkét lába az ölemben volt, egyszerre simogattam mindkettőt. Klári most már egyáltalán nem figyelte a tv-t. Egyre jobban ficánkolt. Most már nyeregben éreztem magam.
- Van jégkockád? – kérdeztem
- Igen – válaszolta és útbaigazított.

Egy egész tálcával hoztam be, és azzal folytattam. Klári becsukott szemmel várta, hogy mire készülök. A jégkockákkal finoman a talpát simogattam, majd a lábujjait és a lábfejét.
- Ááá – nyögött fel
- Ez isteni! – mondta és másik lábával a farkamat kezdte simogatni.
Ezután megfogtam a sarkánál a lábát, és szopogatni kezdtem a lábujjait, szép lassan. Először egyesével aztán párosával. Klári közben az egyik kezét a bugyijába dugta.
- Mindjárt megőrülök! Imádom, ha szopják a lábujjaim. – mondta kéjesen.
- A talpamat is! Kérlek!
Nem esett nehezemre a talpát is kényeztetni. Nem gondoltam volna, hogy ennyire begerjed a talpára. Ott nyalogattam a cégnél szinte elérhetetlen NŐ talpát. Klári elkezdte kigombolni nadrágját én meg lerángattam róla. Fekete szatén tangában volt.
- Baszni akarok! – üvöltötte az amúgy békés természetű titkárnő.
Felült és vadul nekem esett. Csókolózni kezdtünk, közben a farkamat simogatta.
- Akarsz játszani? – kérdezte és közben a hálószoba felé vezetett.
- Persze – válaszoltam
- Kötözz meg!
- Abban a dobozban bármit használhatsz!
A kovácsoltvas ágy lábánál egy dobozban bilincsek, kötelek és tollak voltak. Szinte hihetetlen, hogy arra kért kötözzem meg. Még soha nem csináltam ilyet, de nagyon izgató volt.
- Oké, de finom leszek ígérem – mondtam izgatottan.

Bekötöttem a szemét és az ágyra löktem. Teljesen meztelenre vetkőztettem és összekötöttem a kezeit a háta mögött. Kihasználva a lehetőséget, teste minden apró pontját csókolgatni, nyalogatni kezdtem. Hosszú perceken keresztül. Kinyargaltam a jégkockáimért. de már olvadásnak indultak, így inkább ráöntöttem. Nagyon élveztem, ahogy a hidegvíz végigkígyózik a hasán és a borotvált puncijára folyik. Klári szótlanul harapdálta a száját. Miután az egész testét végigpásztáztam a lábai közé vettem magam és a combja belső felét kezdtem nyalogatni. Persze szép lassan, ráérősen. Már nagyon várta, hogy a csiklójával is foglalkozzak, de én tudtam, hogy minél később kerül sorra annál nagyobbat fog élvezni. A hasára fektettem és kikötöttem X alakban az ágyhoz. Most láttam először a csodálatosan feszes fenekét. A dobozban találtam egy tollat, azzal kezdtem cirógatni a gerincoszlop vonalát, majd a fenekén át a talpát. Kifeszítve tűrte, hogy csiklandozzam, sőt nagyokat nyögött, amikor a combja hátsó felével játszadoztam. Klári egyre magasabbra emelte csípőjét, persze kikötözve nem volt egyszerű dolga. A dobozban több gyertya is volt és egy öngyújtó. Ha a dobozban van, akkor használhatom is – gondoltam. Egyre jobban élveztem, hogy azt tehetek vele, amit akarok, meg amit ő megenged. Meggyújtottam a gyertyát és izgatottan vártam, hogy olvadni kezdjen. Mivel elég vastag volt a gyertya ezért ismét csiklandozni kezdtem a combját.
- Annyira kívánom a farkadat! – mondta szinte könyörögve.

Én válaszképpen gyertyát csepegtettem a fenekére, amire ő felszisszent.
Majd tiltakozás hiányában a hátán és a talpán folytattam. Klári rendkívül érzékeny volt a talpára. Szinte hullámzott az egész teste, amikor a talpára cseppent a forró viasz.
- Méég! Ezt imádom! – mondta szinte könyörögve.
Klári ekkor már szinte teljesen átadta magát a gyönyörnek, és szerintem azt sem tudta, hogy hol van.
- A farkadat akarom!
Most már nálam is elfogyott a cérna így eloldoztam. Klári lerángatta rólam az összes ruhámat és azt mondta: - Most én jövök édes!
A hátammal kezdte, olyan forró volt a nyelve! A fenkemet kezdte elég durván harapdálni, majd a combomat nyalogatta, végül a lábujjaimat kezdte szopni. Még soha nem szopta nő a lábujjamat! Nem gondoltam, hogy ennyire felizgat majd. Én pont úgy kapálóztam, mint az előbb Ő. Persze ő is késztetést érzett arra, hogy összebilincselje a kezem a hátam mögött. Most ő volt a főnök. A hátamra fordított és vadul a farkamat és a heréimet kezdte nyalogatni. Ott feküdtem tehetetlenül és ez a tudat nagyon izgató volt. Szájába vette a golyóimat, majd szép lassan a farkamat kezdte el szopni. Szinte hozzám sem ért. Most már szerettem volna a csiklóját simogatni. Nem kegyelmezett. Egyre gyorsabban kezdte szopni, majd abbahagyta.
- Na milyen? – kérdezte elégedetten
- Nem bírom tovább! – mondtam zihálva
- Hosszú még az este! Szívem! – mondta határozottan, majd felállt és a talpával a farkamat kezdte izgatni. Hála istennek a faggyú már lepattogott róla, így újra nagyon bársonyos volt.
- Csókold a talpam! – parancsolta
Én persze engedelmes voltam, aztán a számba dugta lábujjait.
- Szopjad Rolandkám! Édesem!
Megkötözve nem volt egy könnyű feladat.
- Egész nap bámuljátok, most itt van közelről!

Mindketten élveztük a játékot. Majd eloldozott és vadul csókolózni kezdtünk, végre ismét a lába közé térdelhettem, és a csiklóját kezdtem nyalogatni, csókolni, harapdálni. A nyelvemet a hüvelyébe dugtam. Lábaival szinte megfojtott annyira élvezte. Óvszert dobott az ágyra és négykézlábra ereszkedett. Felkínálta magát. Imádom ezt a nőt. Ez a kedvenc pózom. – gondoltam. Iszonyatosan izgató volt felkínálkozva. A farkammal cirógattam a punciját, amire ő vonaglással válaszolt. A precíz, csöndes titkárnő hangosan élvezett. Örültem, hogy mindkettőnknek volt orgazmusa.

Persze a bokalánc azóta is nálam van.

Minden hónapban több alkalommal kísérletet teszek, hogy visszaadjam neki, eddig még nem sikerült! És remélem, hogy mostanában nem is fog.
Hasonló történetek
22540
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
26065
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
ciko ·
Cicus:

Szilard multkori szöke nös vicutan eszembe jutott

hogy olvastam egy masikat...

Mi törtenik,ha egy ferfinek levagjak a nemi szervet??? Automatikusan az agy veszi at az iranyitast....

Csak,hogy tudd mire szamithatsz...

ciko ·
Szilard:

Lehet,optimista vagyok,arra gondoltam maradnak meg gondolatok.De a "markomban vagy" sem semmi...

Na jo felre a hulye vicceket...

Cicus ·
Szervusztok!



Szilárdka! Mire kéne válaszolnom?



Köszönöm, hogy meghallgattatok.

Szervusztok.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: