Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A barátnőm \"édes\"anyukája

Én egy 15 éves fiú voltam akkoriban, a barántőm 16 akivel már 2 éve együtt voltunk.
Ezalatt az idő alatt többször voltunk együtt a családjával nyaralni, táborozni, túrázni.
A történet az anyukájáról szól, aki egy 175 cm, hol barna hol fekete hajú érett hölgy volt, nagyon kerek popsikkal, és eléggé kicsi mellel.
A barátnőmmel- Vikivel, kezdődőtt minden. Ő volt az első lány az életemben, és én is neki. Megtanultunk együtt mindent.

Egy nyári napon, nagyon meleg volt, el is mentem lezuhanyozni, 2-en voltunk otthon Vikivel.
Mivel elég kanos voltam, mert neki vérzése volt, ezért beletúrtam a szennyestartóba. Vikinek már az összes bugyiját ismertem, amit letéptem róla amikor lefeküdtünk, de találtam egy ismeretlen feketszínű tangát.
Igen az anyukájáé volt.
Ezt nem kell részleteznem, kivertem rá, majd visszaraktam, mint ha mi sem történt volna.
Ez a kis játékom, heteken, hónapokon át tartott. Amikor náluk voltam, mindig kivertem az anyja bugyijára a farkam.

Egy nyaraláson is így történt, elmentek a Balcsiba fürdeni, míg én még vártam egy kicsit rosszullétre hivatkozva. Persze csak kanos voltam, így megkerestem az áhított kis tangát, és kivertem rá, amibe jól beleizzadt a puncija nyáron.

Majd a rituálom után, mentem hozzájuk fürdeni. Vikit megujjaztam a víz alatt, miközbe az anyját képzeltem oda, aki ott fürdött mellettünk 5 méterrel. Minden baszásunk közben Timit, Viki édesanyját képzeltem oda, ahogy baszom a kis nedves lyukát.

Fürdés után kiültünk a partra napozni, ahol már csak Vikivel és Timivel voltam.
Végig Timit figyeltem. A fürdőruhán átlátszott 38 éves testének minden pontja. Nagyon nagy vastag, duzzadt szeméremajkai voltak, fürdőruhán keresztül is látni lehetett. Így szóltam Vikinek, menjünk be. Vikit megdugtam.

Hazaérkezésünk után, folytattam, a bugyira verést, néha bele élveztem, mert szólni nem mertem Timinek, hogy én megakarom dugni, de valahogy jelezni akartam felé. Néhány bugyiját elloptam, néha még hordtam is őket.

Minél hosszabb ideje voltam együtt a lányával, az anyuka is egyre inkább fiaként kezelt. Simogatott, puszilgatott, tangát simán felvette lefekvéshez amikor én is ott voltam, persze ebbe csak én láttam bele többet.

Szeptember volt, hétvége. Feri, Timinek a férje elment bevásárolni és játszótérre Viki két kistestvérével. Vikinek találkozója volt egy barátnőjével, így én otthon maradtam Timivel.

Én éppen a konyhában szívtam a cigimet, és ittam a kávémat reggel, amikor Timi lejött, egy fehér tangában és egy trikóban, melltartó nélkül. Leült a konyha asztalhoz, majd megkérdeztem:

-Kérsz egy kávét?

-De igen, köszönöm. -felelte

Megcsináltam a kávét, odaadtam neki. Beszélgettünk átlagos dolgokról, lejtettem a papírzsepim. Timi lábai felvoltak húzva, így nagyon kidudorodott az amuúgy is vaskos pinája. -ámultam

-Segítsek? -kérdezte nevetve

-Megvan -válaszoltam zavarodva

Felment valamiért, de nem öltözött át, miközbe én Viki szobájában pihentem.
Egyszercsak bejött, és aztmondta, hogy megszeretné köszönni, hogy így vigyázok a kislányára. Megölelt.

Mivel magasabb voltam nála, így jól láttam ahogy tangájában kerekedett a feneke. visszaöleltem és megmarkoltam a fenekét.

-Ez meg mi volt?

-Férfi ösztön. Sajnálom -nem győztem bocsánatot kérni.

Ki ment. Egy 10 perc múlva utána mentem, kopogtam ajtaján. Gyere! -felelte a kopogásomra.

-Csak szeretnék bocsánatot kérni az előbbiért.. -mondtam

Ekkora már egy kék hálóing volt rajta, amit akkor ledobott. egy fekete combfix volt rajta, egy fekete áttetsző tanga, és semmi más.

Tiéd vagyok, dugj meg, mint ha Viki lennék, Feri már nem tud újat mutatni.

Én leblokkoltam, itt van a várva várt alkalom, én meg csak álltam.
Lehúzta gatyám, lelökött az ágyra, és vadul elkezdett szopni, már majdnem elélveztem. szóltam neki..

Lejebb ment, mondta, tegyem szét a lábam. Széttettem. Kinyalta a fenekem, miközbe gólyóimat és a farkamat masszírozta. Csak néztem.

Hirtelen megszólalt:

-Most te jössz!

Így hát én is lekúsztam lábai közé, és végre elém tárult az a tényleg vaskos pinája ahogy elképzeltem, teljesen nedves volt. Teljesen szőrtelen. Csak nyaltam, míg nem síkított egy hatalmasat. Elévlezett.

Nem törődtem vele, feljebb mentem
a 18 cm-es farkam behelyeztem, és tövig benyomtam. megint sikított, elment újból! El se hittem. Miután így is basztam kicsit, rám fordult, és elkezdett lovagolni.

-Lovgaloj te hülye kurva. -mondtam neki magamon kívül

-Baszd szét a pinámat, ahogy Vikiét szoktad.

Én basztam...

Miután meglovagolt, azt kérdezte:

-Verte már ki Viki lábbal?

-Nem -feleltem

Nekilátott, pirosra festett lábujjaival verni a faszomat.

Közel a vég, mondtam.
És kutya pózban kezdtem el baszni, közben mutató ujjammal seggét ingereltem, majd át akartam az ánuszába rakni, de nem engedte.

-Először élvezz belém, majd utána!
Teli pumpáltam gecivel a barátnőm anyját..

-Mostmár mehet a seggembe is. -mondta

Be raktam, de már kellett is kihúznom, Timi tudta mit jelent ez, így bőnyállal leszopott miközben a segglyukam simogatta.

Beleélveztem a szájába.

Ezután megcsókolt, és éreztem valami fura ízt! BELEKÖPTE A SAJÁT GECIMET A SZÁMBA.

Nagyon felizgultam erre és löttem még egy adagot a mellére.

Felöltöztünk, leültünk tévét nézni, mire egyszer csak hazaértek.

Timi még annyit, odasúgott:

-este még nyalj ki, kérlek.. meghálálom

Ha kiváncsiak vagytok erre történetre, és arra hogyan basztam meg anyát és lányát együtt, akkor jelezzétek! Köszönöm a figyelmet. :)
Hozzászólások
További hozzászólások »
zero-eco86 ·
Nekem tetszett, kíváncsi vagyok a folytatásra.

zsiványvezér ·
Kiváncsian várom a folytatást!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: