Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Zsákmány

Zanga haladt elöl. Tiso és Otras kétoldalt próbált egyensúlyozni. Zanga feladata volt az irányítás, a Zsákmány mielőbbi biztonságba juttatása. Két társa inkább csak a cipekedésből vállalt oroszlánrészt.
Eleredt az eső. Sötét, vastag felhőtakarók érkeztek. A Zsákmányt ideiglenesen el kellett rejteni. Esőben lehetetlen cipelni.
Tiso aggódó jelzést küldött Zangának, mi lesz, ha a Zsákmány már nem lesz itt amire eláll az eső? Otras egyéb jeleket észlelt: messze még a biztonság!

Sietve bújtak el. A Zsákmány ott hevert az esőben. Mindhárman aggódtak. Bármikor, bárki megkaparinthatja, magával viheti, s akkor hiába az eddigi fáradozás.
Lassan, messze Kelet felöl feltámad a szél. Ez jó jel, "gondolta" Zanga. Legalább szétkergeti a felhőket. Úgy is lett. Előbukkant a rőtes napkorona. Csillámlott a vízcsepp a bokrokon, fákon.
Tiso türelmetlen volt, hirtelen szaladt a Zsákmányhoz. Otras is igyekezett, de a felázott, sáros talaj némiképp megnehezítette a mozgást.
Zanga gyorsan a Zsákmány elé állt, s ismét indulhatott a "menet".

Hosszú, fáradságos út után sűrűbbé váltak a jelek. Már nagyon közel voltak. Megérkeztek. Óvatosan emelte a három hangya a szinte teljesen elázott vaníliás nápolyi morzsát a termesz bejárata fölé.
Hasonló történetek
4179
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
3834
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Hétköznapi nő ·
Én végig hangyákban gondolkodtam :-)
Tetszett.
Agnetta ·
Úgy látszik a lányok "agya" egyformán jár!
Köszi.

Tűzmadár ·
Első bekezdés, afrikai ragadozók, a véres hússá vált növényevővel.
Második, rovarok a kinyírt kajával.
Harmadik, rovar kommandósok, a fogollyal.
Utolsó: Fenébe, hát nem megmondtam, hogy hangyák?... :wink:
Agnetta ·
Ez a ragadozók aranyos. Na de, hogy rovar kommandós?
Ügyes! Igaz ezek is lehettek volna.
Kellemes 7-végét

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: