Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
MILLAn: Most olvastam el az eddigi rés...
2024-09-30 21:12
Xavierr_00: Nagyon tetszett, ma végeztem m...
2024-09-29 20:33
Xavierr_00: Köszönöm! Nagyon Örülök, hogy...
2024-09-29 20:18
Xavierr_00: Köszönöm! Örülök, hogy elnyert...
2024-09-29 20:16
Éva596: A Szepetneki családról szóló s...
2024-09-28 11:44
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

viszlát édesem

Meleg volt, nyári este, s a szívem a társát kereste.
Ekkor megláttam egy fiút, imádnivaló embert, mikor rámpillantott, szívem megrezgett,
odajött hozzám, megfogta a kezem, és kedvesen így szólt:
- Nagyon tetszel nekem!
Ekkor csak egy bóknak vettem, de később már az életem volt ez a szó.

Akkor még nem tudtam ki ez az ember, mert elvarázsolt, mint a kender, hisz szép kék szemei megigéztek engem, szeretem és szeretni fogom még elmegy, hisz ő nem tartozik ide, őt máshol várják haza, őneki az élete nem egy ócska szálloda, hisz én szállodába dolgozok, és ő ott talált otthont egy hétre velem, lehet a kedvesem, de jön egy hideg és elmegy innen, nem látom többé soha sem, de majd egyszer talán újra találkozunk, addig is csak álmodozzunk!

De egyszer egy gyönyörű szép napon, az utolsó együtt töltött napon elhívott vacsorára, ekkor éreztem, szívembe pezseg a vérem, ha hozzá érek! De egy vacsora nem lehet baj, semmi más nem lehet, jaj!
Vacsoráztunk csendbe és kedvesen, csak a gyertya világította be rendesen! És miután vége a vacsinak, elmentünk föl borozni a szobába, hogy egy kis hangulata legyen, megfogta kezem és zöld fény világított be a szobába, megcsókolta a nyakam. Ekkor beleremegett a testem, lelkem, éreztem ez a pillanatom, amit kerestem! Utána levette a ruhám és finom éjszakával véget ért a mulatságom, ennyi volt ő elment én maradtam!
Soha többé nem láttam, kit magamnak akartam!

Ez a történetem nem túl izgi, de rámtalált a szerelem kereke, és nem bír leállni!
Na viszlát édes galambom, csak ennyi a válaszom!
Hasonló történetek
4340
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
3937
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Tűzmadár ·
Nem rossz, van hangulata. De a magyar nyelvben túl sokszor szerepel az „e” betű, tehát vele nem nehéz rímelgetni. Viszont ettől mekegőssé válik a műved, máskor igyekezz változatosabb lenni. :-)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: