Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Véletlen vallomás!! Á

Én egy 14 éves lány vagyok!Nem azt mesélem el hogyan feküdtem le valakivel mert abban még nem volt részem!!

Én nem szeretem a túl romantikus csávókat plána ha úgy pedálozik valaki ha tudja hogy semmi esélye!!

A barátnómmel sétáltunk és pont a fiúkról beszélgettünk!!Őegy 16éves csávóba szerelmes akivel össze is jöttek én pedig ennek a fiúnak az öccsébe aki 185 éves!!Épp az mondtam Nikinek hogy mennyire szeretm Gergőt!!Mikor a hátam mögött egy hang azt kérdezte hogy komolyan??
Megált bennem a lélek nem mertem hátra fordulni mert ez ő volt!!

Gyorsan leszóltuk hogy miért hallgatózik meg hogy van rajta kívül rengeteg Gergő!!és ott hagytuk!

Este alig bírtam aludni rá gondoltam hogy tudja mit érzek és hogy vajon mit gondol!!Már majdnem elaludtam mikor kaptam egy sms-t 11 körül hogy menjek ki mert Gergő ott vár a ház előtt!!
Gyorsan felöltöztem és rohantam!!Kiléptem a kapun és tényleg ott volt egy szál rózsával várt és annyit mondott:-Csak azért jöttem hogy megkérdezzem járnál-e velem!Nem hittem a fülemnek és igent mondott kaptam egy hatalmas csókot és elment!!

Másnap kint a pályán találkoztam vele mert oda jár a társaságunk lesmárolt és ölelgetett mindenki rájött hogy összejöttünk :)!!

Sokat beszélgettem vele kiderült hogy féléve szerelmes belém és hogy a nyáron egy táborba megyünk amibe bele esett a szülinapom kaptam tőle egy hatalmas macit és 20gb lufit rakott a szobámba mindegyiken üzenettel!!Már 1.5 éve vagyunk együtt!!!

Szeretném megtudni a véleményeteket!!
Hasonló történetek
4426
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
2825
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: