Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: De jó! Örülök, hogy elnyerte...
2024-10-01 10:46
MILLAn: Most olvastam el az eddigi rés...
2024-09-30 21:12
Xavierr_00: Nagyon tetszett, ma végeztem m...
2024-09-29 20:33
Xavierr_00: Köszönöm! Nagyon Örülök, hogy...
2024-09-29 20:18
Xavierr_00: Köszönöm! Örülök, hogy elnyert...
2024-09-29 20:16
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vampire Heart - VIII. rész Zűrös éj

- Hé, Dez, várj már!
Megálltam. Persze, miért ne? Úgysem tud meggyőzni, hogy visszamenjek. Hátrafordultam.
- Megsértődtél?
- Nem, csak itt van ez a Nad…
- Nan.
- Rendben, NAN. Nem tudok róla semmit, de nem kívánom a jelenlétét. Egyáltalán ki ő?
- Ő a mesterünk későbbi tanítványa. Nálad pár száz évvel öregebb. Ritkán jön ide, de jól megvagyunk egymással.
- Jó, de… jó. De azért még megyünk vadászni, nem?
- Ők nem akarnak.
- Én viszont megyek. Drac, én éhes vagyok, nekem ez az egész dolog még új!
Megfordultam, és elindultam. A vállamra tette a kezét. Megborzongtam. Határozott, mégis gyengéd volt a fogása.
- Veled megyek. Nem mehetsz egyedül.
- Drac, miért nem mehetek egyedül?
- Mert féltelek.
- De hát a múltkor is megbirkóztam a helyzettel!
- Dez… féltelek. Tudod, hogy… hosszú ideje te vagy az első tanítványom. Most nem akarom elszúrni.
- Ne félts. Megoldom.
- Biztos?
- Teljesen.
Mártírarccal, tüdőszaggató sóhajtással beleegyezett. Megeresztettem felé egy mosolyt, és felszálltam.

Megláttam egy Danhez hasonló férfit az egyik sikátorban. Hosszú, szőke haja hátra volt fogva, és éppen a pénze számlálásával volt elfoglalva. Lehetett is, vaskos köteget tartott kezében. Leszálltam a sikátor sötétebbik végében. Amikor beléptem a látókörébe, úgy nézett rám, mintha most léptem volna ki a pokol kapujából.
Villámgyorsan a háta mögé rejtette a pénzt. Egyetlen zöldhasú azonban kirakoncátlankodott a kötegből, és sercegve földet ért a macskakövön.
- Aaaz… az az enyém – próbálkozott.
- Nem kétlem. És kié volt?
- A munkáltatómé! Miért, mit gondolsz?
- És mit dolgozol?
- Nem mindegy neked?! Úgysem mondod már el senkinek! – azzal előrántott egy vérrel és mocsokkal beborított tőrt. Undorító és borzongató látvány volt. Megszédültem, és talán ez volt a szerencsém… A tőr épphogy mellettem vágódott a falba. Jobban megnéztem a férfit, mivelhogy az arca jelentősen közelebb került az enyémhez. Bal szeme teljesen opálos, és a jobbal sem láthatott már sokat a világból. Nem volt idős, a gondok mégis mély barázdákat szántottak homlokára, és az egész arca megviseltnek tűnt. Régen talán mézszőke haja már őszes csillogásba hajlott.
- Enyhítek a fájdalmaidon… - susogtam rekedtesen.
- Hogy mi…?

Torkának ugrottam, és – mit szépítsem – hasznosítottam a hasznosíthatót. Aztán jobbnak láttam, ha eltűnök. Dühösen csörtettem végig az utcán. De hát….miért is vagyok voltaképpen ideges?
Egyszercsak egy sötét alak landolt mellettem. Most már kezd elegem lenni a sötét alakokból!
- Nan?!
- Dez, te normális vagy? Ha a tanítód ilyen agyoniskolázott, legalább neked legyen eszed!
- Nan, két dolgot szeretnék veled tudatni. Három lenne, de a harmadikra úgyis rájössz majd, és nem akarok a lelkedbe gázolni.
Egy! TUDOK egyedül vadászni, egyedül akartam lenni, ezért nem kell lehordani akár Dracot, akár engem.
- De…
- Kettő! Nem vagy az anyám, nem is leszel az, de még csak nem is pótolhatnád!
- Pedig hasonló célokból hívtak ide! Hogy vigyázzak rád! Három ősöreg férfi nem biztos, hogy megfelelően nevelne, lelkileg. És az igazi anyádhoz amúgy sem mehetsz vissza, szóval kérlek…
- De igenis visszamehetek hozzá! Bármikor!!!
Nan mordult egyet és megfordult. Még visszalökte;
- Mondd meg nekik, hogy keressenek mást pesztrálni.
- NEM KELL PESZTRÁLNI! – üvöltöttem utána.
- Miért érzem úgy, hogy nem jössz ki vele? – bukkant fel Drac az utca végéből.

- Jézus, te?
- Utánajöttem kiengesztelni és megállítani. Tudtam, hogy kiborulsz, ha ő talál meg előbb.
- Öhm… na igen, nem jövünk ki egymással. Hogy találtad ki?
- Tudod, intellektuális vagyok. Sok a sütnivalóm…
- Vigyázz, nehogy intellektuális- sérvet kapj. Hazamegyünk?
Ekkor valami csattant. Mennydörgés. És abban a pillanatban valami kemény kezdett hullani a fejemre.
- Jégeső – közölte teljesen unottan Drac.
- Mondd, itt mindig ilyen esős idő van?
- Esténként…
- És azt miért nem hallottam soha?
- Az emberek vakok és süketek. Csak azt veszik észre, amit akarnak.
- Már hogyan lennének azok? Hiszen mindig kiszúrnak minket!
- Hidd el, az emberiség kezdetén mindenki ilyen képességekkel volt megáldva. Aztán a mindennapok elnyomták az emberek érzékeit. Ha valaki vámpír lesz, csak évezredekkel, talán évmilliókkal? Ezelőtti emberi képességeket kap vissza. Meg persze, némi pluszt, de… mégsem emberek lettünk, hanem vámpírok.
- Értem. Öhm… akkor megyünk?
- Persze, gyere – és nekiállt gyalogolni a tocsogó esőben.
- Gyalog?!
- Miért, repülni akarsz viharban?
- Jó, é n csak… próbálkozni szabad, nem?!
Vigyorgott.
- Na, gyere. Kerítünk valami kocsmát.
Hasonló történetek
7710
A Halál-sziget egy erdei tavánál egy húsz éves fekete hajú amazon lány és egy huszonöt éves magyar fiú fürdött. Bár ezt inkább nevezhetném „hancúrozásnak” mint fürdésnek. A fiú átölelte a nála húsz centivel alacsonyabb amazon lányt és megcsókolta...
5464
Nem kellett volna mondanom, mert ekkor rátapadt a nyakamra, és belémvágott valami éleset, ami a szájában lehetett... megint kérdezni akartam, hogy mit művel, de nem jöttek ki szavak a számon...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

neoniki ·
Nekem ez a rész is naon tetszett!Kár h az én történetemet nem képesek kirakni!KÉT NAPJA BEKÜLDTEM! :rage: :rage: :rage: :rage: :rage:
MaTa ·
van olyan, h 3 hétbe is beletelik.. lol

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: