Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: De jó! Örülök, hogy elnyerte...
2024-10-01 10:46
MILLAn: Most olvastam el az eddigi rés...
2024-09-30 21:12
Xavierr_00: Nagyon tetszett, ma végeztem m...
2024-09-29 20:33
Xavierr_00: Köszönöm! Nagyon Örülök, hogy...
2024-09-29 20:18
Xavierr_00: Köszönöm! Örülök, hogy elnyert...
2024-09-29 20:16
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vampire Heart - IV. rész Baj

Igencsak fújt a szél, és az arcomba fújta a szemét bűzét. Kezdtem fázni, ám a fiúk semmi jelét nem mutatta, hogy kényelmetlenül éreznék magukat, tehát én is maradtam inkább néma kussban. Elgondolkoztam. Mi lesz ezután? A családomhoz biztosan nem engednek vissza, de nem is mehetnék. A Katiéknál történteknek pedig már biztosan híre ment a faluban. Szóval úgy tűnik, minden esélyem ez a hármas. Mintha csak mondanám a gondolataimat, engem néztek.

Idáig jutottam a gondolataimmal, amikor hatalmasat dördült az ég és elkezdett szakadni az eső. Fájt a tarkóm, mert a dördüléskor megijedtem, és bevertem a falba. Hatalmasat sóhajtottam. Ránéztem a fiúkra. Úgy néztek rám, mint akik most látnak engem először. Nem bírtam tovább. Kiterjesztettem szárnyaimat. Daniel és David hátrahőköltek, Drac viszont beburkolózott köpenyébe és föllebbent. A másik kettő követte. Én is. Pillanatok alatt mellettük termettem. Egy tisztás felé vettük az irányt, melynek végén egy hatalmas, fekete vár állt. A megdöbbenéstől kihagytam két szárnycsapást, minek következtében két métert zuhantam, és alig sikerült kikerülnöm egy hatalmas kéményt. A jobb szárnyamon le is tört a legnagyobb karom. Siettem tovább, nehogy lemaradjak. A fiúk már a várkapu előtt álltak és nézdegéltek, hol lehetek. Belehúztam, nehogy elmenjenek. Drac rámmutatott, elég rémült arccal. Attól tartottam, hogy súlyos a körmöm. Amikor a másik két srác is befosva nézett rám, kezdtem dühbe jönni. És akkor egy erős ütést éreztem a szárnyamnál, és zuhantam lefelé. Nagyon megijedtem, ráadásul a támadómnak, akit még csak nem is láttam, ez nem volt elég, mert még a bőrlebenyt is erősen megkarmolta, pluszba pedig végigszántotta a hátamat. Nagyon fájt, meg amúgy is féltem, elájultam.

Aztán felébredtem. Drac karjaiban voltam, még mindig kinn. Dan és Dave egy fekete árnnyal harcoltak. Az árny megállt egy pillanatra és felénk tekintett. Drac letett, és védőállásba helyezkedett. A rejtély megtestesítője elsuhant mellettünk, égő, hideg nyomot hagyva a karomon. Egy, vagy több éles késsel megvághatta. Ez most már tényleg kezdett elviselhetetlenné válni, ordítani tudtam volna, de amikor megláttam, milyen a karom...
Négy éles bevágás, amiből nem ömlik, de azért folyik rendesen a vér, és a csontot is lehetett itt-ott látni, vagy sejteni. A vért megkívántam, de elájultam a fájdalomtól. Hanyatt landoltam a sáros füvön, és mint megannyi apró tűszúrást, éreztem az arcomon az esőcseppeket.
-Dez, jól vagy? – ennyit hallottam, ennyit érzékeltem a világból, semmi többet.
Hasonló történetek
10296
Ekkor egy vastag asztalt állítottak föl. A két lányt levették a póznáról levetkőztették és olajjal kenték be. Az asztalra kötözték őket egymás mellé. Fejük egymás mellett volt. Az ősz törzsfőnök az asztal mellé lépett. Végigsimította a két fiatal izmos testet...
7485
A reggeli Nap bevilágította dzsungelt. Szeptember volt, de itt semmi jelét nem látták az ősznek. A nappali virágok lassan kinyíltak. Állatok lepték el az erdőt. A sziget erdejében egy kisebb sziklás területen a különítmény tagjai ébredeztek...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: