Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: De jó! Örülök, hogy elnyerte...
2024-10-01 10:46
MILLAn: Most olvastam el az eddigi rés...
2024-09-30 21:12
Xavierr_00: Nagyon tetszett, ma végeztem m...
2024-09-29 20:33
Xavierr_00: Köszönöm! Nagyon Örülök, hogy...
2024-09-29 20:18
Xavierr_00: Köszönöm! Örülök, hogy elnyert...
2024-09-29 20:16
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vampire Heart - I. rész

Az egész egy jó barátnőm születésnapi összejövetelén kezdődött. 1685-t írunk, április első szombatja. Jót táncoltunk Benedicttel, aki már régóta tetszett nekem. Ezt ős is tudta, csak egészen mostanáig nem nagyon érdekelte. Most viszont...Épp azon gondolkodtam, át kéne menni a másik szobába üdítőért, meg megnézni, hogy mi van a többiekkel. Mondtam is Bennek, beleegyezett, csak kérte, hogy még ezt a számot táncoljuk végig, olyan jól táncolok. Imádom, amikor így dícsérnek! Legyezik az egómat. Olyan jól esett, akkor még nem gondoltam volna...

Valami oltári nagy dördülést hallottunk kintről. Azonnal kisiettünk, hogy megnézzük mi az. Hosszú, barna hajam az arcomba lógott, és tiszta por volt... Az ajtó fölötti ablakot kirobbanva találtuk. Még nem oszlott el a robbanástól/robbantástól keletkezett köd, így csupán egy sötét, lebegő alakot láttunk, bár nem mintha ez önmagában nem lenne elég! Mindenki halálra rémült, ugyanakkor kíváncsiak is voltunk, ki, illetve mi lehet az. Inkább ki. Ugyanis azt lassacskán ki lehetett venni, hogy valami emberféle lehetett. Hosszú, fekete köpenyben volt. Váll fölé érő, fényes, fekete tincsei belelógtak frissen borotvált, vagy talán arcszőrzet által soha nem érintett arcába. Szinte fehér szemeiben hatalmas düh és irigység volt érezhető eziránt a boldog társaság iránt. Pupillája teljesen összeszűkült. Efölött a gyűlölködő szempár fölött hajszálvékony, fekete szemöldök pihent. Leszállt a por és téglamaradványok borította padlóra. Köpenyéből kibontakozott, és láthatóvá vált, mennyire sovány. Fehér inge fölött szürke mellényt viselt, feszes nadrágot térdéig felhajtva, alatta fényesre suvickolt, fekete bőrcsizma. Köpenye, mint valami palást, lobogva követte őt. Úgy éreztem, felém, pedig én álltam talán leghátul. Szemei kárörvendően néztek, mikor látta az enyéimben; megértettem, miről van szó. De volt a pillantásában valami más is. Valami sejtelmes. Mintha örülne…de nem annak, hogy meghalok.
Hasonló történetek
7296
Az angyalok városa előtt a hegy lábánál egy apró tó volt, amelyből folyók áramlottak ki és vezették le a vizét a tengerbe vagy éppen egy másik tóba. Itt állították fel a különítmény vízi erejének központját. Ez csupán egy-két fa mólóból és dokkból állt. A vízi erő pedig csupán ötven-száz kajakból és kisebb csónakokból.
7460
Egy decemberi éjszakán becsípve kullogtam haza, olyan éjfél körül... a barátnőm Emese volt aki hazavitt, nem hagyta hogy többet igyak. Ezt csak elmesélésből tudom, mert nem voltam magamnál teljesen...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Antonia ·
Felkeltetted a kíváncsiságomat, szal megyek olvasni a történetet! Remekül indul! :blush:

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: