Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
laci78: igen - bár van még pár rész vi...
2024-10-09 11:37
Materdoloroza: Nekem tetszik, hogy a főszerep...
2024-10-09 11:12
laci78: pontosan így
2024-10-09 07:45
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vámpír

(folytatás)
Sötét van.Furcsa,megnyugtató érzés ölel körül.Azt hiszem meghaltam.Mindíg is kívámcsi voltam rá,milyen a halál.
Órák,napok,hetek,évek vagy talán évszázadok telnek el,nem tudom.//Vajon ki találta meg a hullámat?Milyen állapotban lehetett anyám,mikor megtudta?Mi van Jenettel?Mióta vagyok halott?Miért nem találkoztam még más halotakkal?//Ezer és ezer kérdés kavarog talán nem is létező agyamban.
Mikor meghaltam,nem láttam semmijen fényt semmijen alagút végén.//Lehet,hogy ez a pokol//
Felébredtem.Egy pincében vagyok.ez is sötét,de jobb,mint azon a másik helyen.
A pincében két koporsó fekszikés egy ketrec van a sarokban.A ketrec felől szuszogás hallatszik.Úgy döntök,megkeresem a vilanyt,amit nemnagyon találok,de van egy ajtó.Ahogy kilépek,kellemes fény fogad.Nem hittem volna,hogy még örülni fogok ennek.
A szoba szépen be van rendezve,igazi kis nappali.
Lasan eltelik a nap.Tudom,nem juthatok haza,mivel valószínűleg akkor utánam jönnének.
Ülök a nappaliban,nézek valami unalmas valóságshow-t.Várom az estét.Kíváncsi vagyok,mit akarnak ezek csinálni velem.
Elkezdett sötétedni.Lemegyek a pincébe,keresek egy villanyt és meglátom,mi lessz a sorsom.
Mikor már elég sötét van,felkapcsolok egy villanyt a folyosón,hogy lássak valamit a pincében.
Megtalálom a villanyt és felkattintom.A nagy pince fénybe borul.
A ketrec,amit akkor vettem észre,mikor kijöttem,ezüstből volt.Egy férfi aludt benne,meztelenül.Az arcát nem látam.
A két koporsó egy-egy emelvényen feküdt,amiről lépcső vezetett le.A koporsók ébenfekete lakkozása megcsillant a neonlámpa fényében.
A férfi felébredt a ketrecben.Oldala néztem,s megláttam végre egész testét:vállig érő,göndör,barna haj,őzikeszemek és jól kidolgozott,izmos test.
A férfi csodálkozva nézett rám,majd felvette az alsógatyáját és kilépett a ketrec ajtaján.
-Látom felfedezted a villanyt!-mondta mikor odalépett mellém,és felém villantott egy 5000 dolláros bájmosolyt.
-Igen.Te...te vagy az a vérfarkas?-kérdeztem kicsit megszeppenve,mikor hirtelen elkapta a karom.
-Ja.-vetette oda félvállról,mert már húzott is ki a pincéből.-Szerintem te sem szeretnél itt lenni,mikor felkel a gazdám és Chiristian.Sőt,szerintem azt sem akarod végignézni,ahogy megreggelizniek belőlem.
-Igazad van.Nem akarom.
-A te neved igaz Anita?
-Aha.-ekkor már fenn voltunk a nappaliban,és a Wendygo bevezetett egy hálószobába.
-És a tiéd?Azt még nem is tudom,hogy hogy hívnak.
-A nevem Iason-mondta,és leültetett az ágyra.-Maradj itt,majd a gazdám érted jön!-szólt vissza az ajtóból,majd kilépett és bezárta azt.
Öt percenként az órámat bámulom.már több mint 2 órája elment.meguntam az ágyon való fetrengést és unatkozást.Úgy döntök,megnézem a két nagy gardróbot.tele van szebnél szebb ruhákkal,és szinte mind jó rám.Olyanok,mintha csakis rám szabták volna őket.Mikor bezártam a nagyobbik szekrény két óriási ajtaját,belépett a vámpír,aki kitörte a nyakam (ami már teljesen begyógyult.).Most is nagyon jól nézett ki:hosszú fekete haja fel volt kötve (ami neki nagyon jól állt),igje elején csak egy gomb volt,így kilátszott mesztelen mellkasa és hófehér hasa.Az ing fehér volt,a nadrág pedig fekete.nem sok férfinak áll jól ez az összeállítás,de rajta nagyon jól nézett ki.
-Heló,Anita!-köszönt,és leültetett az ágyra.Én feálltam.
-Bocs,de nem sok kedvem van hozzá,hogy harmadszor is megpróbálj kinyírni!!!-mondtam kissé durcásan.
-Oké,akkor mihez van kedved?-kérdeze gúnyos hangon,és lenyomott az ágyra ő pedig végignyúlt rajta.
-Ahoz,hogy mondja el végre valaki,hogy mi a f*ne van.
-Ó,hát ez egyszerű!Te leszel a társam.
-Na azt nem! Háromszor majdnem kinyírsz,elhozol valahova az isten hátamögé és most még azt is mondod,hogy én leszek a társad vagy mid.
Ekor odahajolt hozzám és megcsókolt,mire én idegesen eltoltam magamtól.
-Mit képzelsz?!Tudod nem úgy gondoltam,hogy rögtön rám mászol!-vágtam hozzá,és felálltam az ágyról.
-Oké,de előbb vagy utóbb úgyis muszáj lessz!
Magához húzott és a nyakamba mélyesztette hosszú agyarait.Ahogy belémharapott megjelent egy másik férfi is az ajtóban,és odaült mögém az ágyra.Elkezdett vetkőztetni.A vámpír közben abbahagyta a vérem szívását és elővett egy vérvörös és fekete ruhát egy szekrényből.A másik vámpír valószínűleg Christian elővett egy vörös bugyit és egy szintén vörös melltartót és rámadta.Nagyon rosszul éreztem magam,hogy két jóképű férfi csak úgy azt csinálnak velem,amit akarnak.
Mikor felöltöztettek,elkezdtek beszélgetni az ágy mllett:
-Jason,gondolod,hogy jó lessz a lány?
-Nekem tetszik.ha majd megvérzem,és az enyém lessz,akkor majd meglátod,hogy kiváló vámpírt faragok belőle!
-Oké.Most induljunk a tanácshoz.
Hasonló történetek
6687
Ekkor megpillantott valami mélyen kavargó sötétséget érkezni a folyosó másik végéből. Elkezdett futni, lábai önkéntelenül mozogtak, előre a lámpakapcsoló irányába. Nem tudta, miért csak, hogy el kell érje a kapcsolót, hogy újra fény legyen...
5991
Egy ideig csodálattal bámulta a lány természetesen gyönyörű arcát, majd közelhajolt és megcsókolta. Az éjszakai félhomályban a férfi felmászott az ágyra és a lány fölé térdelt. Lassan levette róla a párducbőr melltartót és a melleit kezdte csókolgatni...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: