Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
laci78: igen - bár van még pár rész vi...
2024-10-09 11:37
Materdoloroza: Nekem tetszik, hogy a főszerep...
2024-10-09 11:12
laci78: pontosan így
2024-10-09 07:45
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

vámpír

(Folytatás)
A vámpír ekkor magához húzott,s hirtelen nagyon jóleső érzés öntött el,majd éreztem,ahogy vérem távozik a testemből azon a két apó lyukon keresztül, amit támadóm ejtett a könyökhajlatomban.
A szobámban keltem fel,fájó fejjel.Eszembe jutottak a tegnap este történtek,a Wendygo, a Vámpír...és Angel.Körülnéztem a szobámban,ami teljesen üres volt,kivéve a bútorokat.Sehol egy vérfolt.Arra gondoltam,biztos csak álmodtam,és tesóm elvitte Angelt sétálni.A biztonság kedvéért lementem a konyhába,az első emeletre megkérdezni anyut,hogy hol van a kutya.Mikor leértem,anyám a konyhában reggelit csinált.
-Reggelt!-köszöntem szememet dörzsölve.
-Hú de morcos valaki ma reggel...Amúgy neked is.Kérsz regelit?
-Kössz nem.Hol van Angel?
-Fenn a szobádba,gondolom.Vagy nem?
-Aha biztos..megyek megnézem.
Felrohantam a szobámba.Eszembe jutott a tegnap este.
A karom!Ott volt a könyökhajatomban a két sebhely.Meglepően kicsinek tűntek.Mikor épp a két apró pontszerű,rózsaszín heget bámultam,benyitott anyám.
-Hát te mit csinálsz?
-Megcsípett egy szunyi.K*rvára viszket!-és úgy tettem,mintha tényleg viszketnének.
-Oké.Öltözzél!Elkésel a suliból.
-Ó nemár!
Ahogy anyám kiment,magamra kapkodtam az első rongyokat,amik a kezembe akadtak.Mikor kész voltam és tükörbe néztem kicsit meglepődtem:egész jól válogattam.kicsit megtéptem a fésűvel derékig érő,sötétbarna hajzatomat,megsikáltam a fogam és kész is voltam.Ahogy leértem köszöntem anyának,fejembe nyomtam fekete baseballsapkámat,felvettem a kedvenc 30lyukas Undercrower bakancsomat és takarodtam az iskolának nevezett börtönbe.Most kivételesen örütem is neki,hogy nem kell otthon lennem,és nem kell a tegnap éjszakára gondolnom.A suli legalább lekötött egy ideig.
Ahogy beértem,legjobb barátnőm Jenett fogadott.
-Heló Anita!Hétvégén nem hívtál.
-Ó bocs,de kicsit összesz*rtam magam tegnap éjszaka.Nem nagyon van kedvem társalogni.
-Hö?Hogyhogy?Mi történt veled?
-Gyere el hozzánk délután!Elmesélem.-mondtam,és bal karom belső felét mutattam felé.Hátrahókölt.
-Mi a sz*t csináltál te magaddal???Öngyi akartál lenni?Mondjuk két ekkora lyukon keresztül nem tudsz elvérezni.Na ki vele,mit csináltál!
Elmondtam neki a történetet.
-Úristen!Tényleg????-kérdezte olyan arccal,mint mikor a gyerekek megkapják a karácsonyi ajándékukat.
-Aha.Én nem örültem neki így.Kinyírta a kis kedvence Angelt.
-Nemá!Mi a kiskedvence?-kérdzte egyik ámulatból a másikba esve.
-Egy vérfarkas.
ahogy kimondtam ezt a szót,már szólt is a becsengő.Épp beértem a tanár előtt.A padtársam,aki egy nagyon jófej gyerek,ma is szokásos formáját hozta.
A minden óra után egyre jobban közeledett a délután,aztán az este.Jenett eljött hozzánk és ott is aludt,mivel másnap úgysincs suli.
Hozott egy csomó Vérfarkasokról szóló könyvet.Imádta őket.Én inkább vápír párti vagyok.
Tehát tanulásnak álcáztuk a könyvek tanulmányozását.
Eljött az este.Jenettel filmet néztünk.nem figyeltem mi a lényege.A vámpírra gondoltam.Tudtam,hogy aznap este is jön.Jenett rosszul lett ezért hazament.//Vajon ezt Ő csinálta?//
Vége lett a filmnek,anyáék is elmentek lefeküdni,én is.De én nem aludtam.Vártam.Vártam a vámpírt.11 óra körül a tegnapi üvöltésre lettem figyelmes.Elhúztam a függönyt és kihajoltam az ablakon.Az üvöltés ugatássá formálódott és egyre közelebbről hallatszott.majd nem egészen 10 perc múlva megjelent a kapu előtt a Vérfarkas.Rámosolyogtam,mire az mordult egyet,és elkezdet felfelé kapaszkodni a falon.//Ó ne!megint betöri az ablakot!Mit fogok beadni anyámnak????Bár..lehet,hogy nem is lessz erre többet időm//Pánikba estem.
Ekkor egy hideg kéz simított végig az arcomon.Én is meglepődtem azon,milyen lassan fordultam meg.Most megnéztem magamnak:vállig érő éjfekete haj,sötétkék szemek és márványfehér bőr.A zsabós ing nagyon jól állt neki.fekete nadrág volt rajta.A vörös ing mellett nagyon jól mutatott.
Megfogta az arcomat,és egy apró mozdulattal kitörte a nyakam.Még éreztem,ahogy belémharap.Ezúttal a nyakamba.Nagyon fájt.





(folyt. köv!)
Hasonló történetek
6687
Ekkor megpillantott valami mélyen kavargó sötétséget érkezni a folyosó másik végéből. Elkezdett futni, lábai önkéntelenül mozogtak, előre a lámpakapcsoló irányába. Nem tudta, miért csak, hogy el kell érje a kapcsolót, hogy újra fény legyen...
5475
Nem kellett volna mondanom, mert ekkor rátapadt a nyakamra, és belémvágott valami éleset, ami a szájában lehetett... megint kérdezni akartam, hogy mit művel, de nem jöttek ki szavak a számon...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: