Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Éva596: Kedves kivancsigi13! Nagyon...
2024-09-25 13:23
kivancsigi13: Ma jó napom van. Nem rég olvas...
2024-09-24 22:53
91esfiu: Egész jó kis sorozat, szépen f...
2024-09-24 21:08
laci78: á, az annyira... KŐKORSZAKI
2024-09-24 14:26
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vajon ismerem már?

Létezik, tudom... Érzem...  az általunk ismert univerzum egy távoli szegletében, nem kötik gúzsba sem a tér, sem az idő korlátai. Ő a megtestesült szabadság. Lassú, kimért léptekkel halad. Érzem, ahogy percről percre közelebb ér hozzám. Vajon ismerem már? Nehéz erre válaszolni. Egy dolog viszont világos számomra: Ő ismer engem. Értem jön, hogy magával vigyen, és én egy pillanatig sem fogok habozni, ha eljön az idő. Csendben lapul és vár, csak vár… félénken tapogatódzik felém egy másik lét síkjain, de a kapcsolat már megkötetett, azelőtt hogy megpillantanám. Nem siet. Nem kapkod. Miért is tenné? Tudja Ő is, a találkozás elkerülhetetlen. Vajon ismerem már? Minden bizonnyal...


Ki ne ismerné azt, aki egy napon kiegészíti őt, és a két félből egy csodálatos egész születik. Ő talán nem is tudja, hogy fényt hozhat az életembe oly sok sötét év után. Gyógyszer lehet a betegségre, mi kínoz és szüntelenül rágja testem, lelkem… az életre.
Vajon ismerem már? Őt, ki csendesen figyel a homályból, ki meglátta azt, mit ezer másik nem. Szeretnék hinni… de nehéz. Kétely eszi be magát a gondolataimba. Létezik? Vagy csak az életben maradás durva, nyers, kegyetlen ösztöne mondatja velem? Csalfa illúzióképet kergetek szüntelen monotonitással…?


Ebben a percben minden bonyolult, de ha eljön, egy pillantásából mindent megértek majd. Egyszerű lesz. És mesés. Érzem. Remélem... Vajon ismerem már? Napjaim, miket szüntelen várakozással, némán, összeszorított foggal tűrök, maga az élet lenne…? Nem tudom. Nem tudom mi a szeretet. Nem ismerem a boldogságot. Az egyetlen társam a magány ezen üres napokon. "Üres", milyen egyszerű, mégis oly kifejező szó… Vajon ismerem már? Rideg sötétség vesz körül. Hideg, mint az acél. A csontjaimba mar. Nem fáj, mégis minden érzékszervemmel tisztán érzem. De én továbbra is várok…


Vajon ismerem már?

Hasonló történetek
5568
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
4415
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
szerenella ·
Tetszett, gratula! Keresztes Ildikó dala jutott eszembe róla, de ahogy kerestem, találtam egy másikat.
http://www.youtube.com/watch?v=CsPbTUK6zOs :innocent: :heart:

D.S. ·
Tetszett a kis írásod!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: