Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tragikus osztálykirándulásunk 8b

Június 7.-én utolsó osztály kirándulásunkra mentünk volna Esztergomba!Sajnos nem úgy sültek el a dolgok ahogy szerettük volna...Pilisvörösvárnál az osztályt szállító fehér iveco mini busz belement az elöttünk lévő kamionba fék nélkül először nem tudtam felfogni hogy mi történt...csak egy erős fékezést éreztem először aztán elmúlt hirtelen és belerohantunk a kamionba...
Egy ideig eszméletlen voltam pár másodpercre és azt hittem álmodom hisz olyan gyorsan történt minden...agyrázkódást kaptam majd arra eszméltem hogy ömlik belőlem a vér...fájdalmat nem éreztem hisz sokkot is kaptam felálltam körülnéztem az osztálytársaim is csupa véresek voltak valaki felfeszítette a busznak az ajtaját és kirohantunk mindenki sírt remegett és kiborultunk...a helyszínre 20 14-15 éves gyerekhez kiküldtek 1 mentőautót amibe csak 3-an fértünk be és csak a legsúlyosabbak...a többieket személyautóval kellett beszállítani a János Kórházba ami elég messze volt a baleset helyszínétől...
Mindenki kétségbe volt esve Pilisvörösvárnál egymást ölelgettük és nyugtatgattuk hogy minden rendben lesz ...még az osztályfőnökünknek is a sírás a torkán volt...reggel 10 órakkor bevittek minket a János kórházba majd a legsúlyosabbakat bent tartották ez volt 6 lány!A többiek haza mehettek...sajnos én voltam a legsúlyosabb sérült több órán keresztül csak feküdtem a kórházba és orvos sem látott addig ... csak feküdtem és úgy éreztem h megváltozik az egész életem...nem tudtam sírni legszívesebben ordítottam volna de nem tudtam....szörnyű érzés volt megműtöttek ....magamba zárkóztam 1 hétre rá lett volna a ballagásunk és nem akartam elmenni sem...lassan épültem fel nagyon...sokan látogattak meg és az egész osztály bejött a kórházba! A legkitartóbb a legösszetartóbb a legjobb és a legszeretettteljeseb osztály volt az enyém!A baleset mégjobban összehozott mindenkit úgy érzem.... akiket nem szerettem mostmár azok is a legjobb barátaim közé tartoznak bajban látszik meg hogy ki a barátod ez a mondás tényleg nagyon igaz rájöttem!És szerencsére senkiben nem kellett csalódnom csak kellemesen!!
Köszönöm azoknak akik mellettem álltak barátaimnak családomnak és ismerőseimnek!NAGYON!
És köszönöm h végig olvastátok ezt a történetek akit érdekelt! MIndenki nagyon vigyázzon magára....

U.i.: Bajban látszik meg ki az igaz barátod!
Hasonló történetek
4074
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
3839
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: