Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Éva596: A Szepetneki családról szóló s...
2024-09-28 11:44
Dicsakli: Szeretném megkérdezni, hogy az...
2024-09-28 05:55
SexyBayonetta: Eddigi legjobb erotikus, leszb...
2024-09-27 22:44
laci78: huhh, igekötők rossz használat...
2024-09-26 16:00
Éva596: Kedves kivancsigi13! Nagyon...
2024-09-25 13:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Telefon...

- Egy idétlen pasas.. Megbeszéltük, hogy egykor ebédelünk, ehhez képest most két óra és sehol sincs.
-...
- Hol, hol, hát lent a garázsban... Mittudom én, valamit mindig matat azon az autón. Figyelj, ha régi lenne, vagy "beteges", de nem, alig egy éves és sose volt még vele semmi bajunk. Mindegy, kiraktam neki a levest az asztalra, már rég kihűlt. Úgy kell neki.
-...
- Miket tudsz kérdezni? Mit tudom én miért vagyok vele?
-...
- Mit szeretek benne? A rák tudja. Rendetlen, nagy melák.
-...
- A sármját? Miért van neki? Ááá, dehogy. Nem tudom. Bár, most hogy így kérded...
-...
- Nem, nem, az alkata? Ugyan már, mint egy medve. Tudod mit, a szemét, A szeme, az valami fantasztikus. Emlékszem egy társaságban ismerkedtünk meg és már hosszú ideje "beszélgettünk", mikor rájöttem, egy szót se szólt még! Csak a szemével kommunikált. Azzal adott igazat, intett nemet és, és amikor bekapcsolódott a mi beszélgetésünkbe néhány unatkozó, ilyen plázacica féle, nagyon dekoratív, nagyon lány, akkor megszólalva elsütött néhány poént, de olyan diszkréten a lányok rovására, azok persze, hogy nem értették, de ahogy rezzenéstelen arccal előadta... Először nem is értettem, csak amikor ránéztem, vettem észre, hogy "tele pofával" röhög a szemével. Te, én ott "magam alá pisiltem", én elvesztem. Ketten ugrattuk szegény lányokat, halál komoly képpel és csak mikor elmentek visítottam fel, ez meg nézett a nagy boci szemével és nevetett vele. Aztán persze felnyerített ő is.
-...
- Kék. Az a mélykék. A múltkor rábeszélt, hogy az anyjával ebédeljünk együtt. Szimpatikus nő, látszott hogy igyekszik. Evés közben tűnt fel, hogy mi ketten, az anyjával beszélünk, mondjuk a mondókánkat, ez meg csak pillog válaszként mind a kettőnknek. Jó idő után jöttünk rá a mamával, hogy ugyanúgy kommunikálunk a hibbant fiacskájával. Egyszerre néztünk fel egymásra és elnevettük magunkat. Egy megveszekedett szó nélkül! Nah, akkor meg a fiatalember lesett, hogy mi van? Vágtam egy pofát, hogy férfiember, nem ér fel hozzánk! A mama értette, helyén értette, ettől még jobban visítottunk. No, azóta van mégegy anyukám. Barátjáként kezel, naon rendes "csaj".
-...
- Bocsi! Le kell tennem. Már megint csapkodja a garázsajtót. Nem ám megcsinálja...csapkodja... Eh. Megyek megmelegítem a leveskéjét, mert még éhen hal ez a mackó itt nekem.
Hasonló történetek
4418
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
4338
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
További hozzászólások »
moon-sun ·
már hiányoztak az irásaid,aranyos és végül is leirja milyenek vagyunk soxor,mert tudjuk hogy mennyi és milyen hibája van a másiknak de aztán rájövünk hogy ugy szeretjük ezokkal eggyütt:D

Kinley ·
Fúúú ez aztán a sztori! :angry:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: