Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Táncoló hópelyhek

A múlt nagyon tud fájni. Főleg ha szebbnek tűnik mint a jelen. Amit most elmesélek, egy régi-régi történet egy lóról és egy kislányról. Hol volt, hol nem volt egy kislány, aki elhatározta hogy lovagolni fog. Úgy is lett, mert a kislány ha elhatározott valamit, akkor azt tűzön vízen keresztül is vitte. A kislány szülei nem örültek, mert azt hitték múló hóbort de a kislány töretlen lelkesedéssel foglalkozott a lovaglással. Eltelt öt hosszú év. A kislányból szép lassan lány lett, és már komoly lovastudással a versenyző évei előtt járt. A lány hát elkerült a legnagyobb egyesülethez, ahol egy lovat lovagolt aki edzőjére volt bízva. Már három éve ismerték egymást, mindennap órákat edzettek, és az okos tapasztalt csődör megtanította a lányt mindenre. A ló nem volt barátkozós típus de ez a három év társakká tette őket. Együtt voltak nap mint nap: a ló, a lány, a lány barátnője, és az ő lova. Eljött az első verseny napja. A lány nagyon izgult, de okos lova megnyerte neki a versenyt, és másnap önfeledten járták a réteket virágillatot szívva csak ketten és hallgatták a késő tavaszi madáréneket. Amikor hazakeveredtek délután az udvaron állt a lány barátnője és a szülei. Megvették a lányuknak a lovat, mert nagyon gazdagok voltak és megtehették hogy akár öt lovuk is legyen. Elmentek a lóval egy másik helyre. A lány megbocsátott belül barátnőjének, és tűrt. A ló hiányzott neki, nélküle leveszettnek érezte magát, és a többi lóval sem találta meg a hangot, ügyetlen volt. Egyre másra érkeztek a hírek hogy a barátnő nem fog versenyezni a lóval, mert nem szeretik egymást. A barátnőt a ló megtagadta, nem engedelmeskedett neki, nem ugrott vele már egy patakot sem. A barátnő edzője felült a lóra és egyszer megverte. A ló kezelhetetlen lett. Tűrte a lovasokat, nem bántott senkit, de gyűlölete nyilvánvaló volt és nem működött együtt senkivel. A lány csak hallgatta a híreket, de nem merte meglátogatni a lovat. Végül egy nap a barátnő apja felhívta a lány apját. A ló minimális összegért gazdát cserélt. A lány kimondhatalanul boldog volt, életét végre újra megoszthatta társával. Boldogok voltak, és szabadok, a pályán verhetetlenek. A ló a lány utolsó gondolatát is kitalálta és erőt adott neki minden nap. Tisztább volt mint egy emberi kapcsolat. A ló szeretett, és viszontszerették, barátság volt. A ló és a lány újabb 3 évet töltöttek el, a lányból nagylány lett, a ló pedig tapasztalt versenyló. A versenyeken jól mentek, nem ők voltak az országos klasszis, de hivatásos lovasokkal bármikor felvehették a versenyt. Aztán egy csendes decemberi napon, amikor a hó mindent ellepett, a lány és a ló vidáman készült a másnapi versenyre. Akkor mindennek vége szakadt. A ló fájdalmában felágaskodott, majd hanyatt esett. Szívrohamot kapott. A lányra ráesett a ló, elájult, és bevitték a kórházba. Később nem emlékezett semmire arról a napról, csak egy barna nyakon táncoló fekete sörényre, amin megülnek a hópelyhek.

Semmi sem lett már ugyanaz. A lány nem hagyta abba a lovaglást, bár tudja hogy több ilyen társa nem lesz. Talált magának még egy lovat akivel megértik egymást, de ő csak egy sima ló, sima és kiszámítható, ösztönös. Aztán decemberben, amikor hónak nyoma sem volt, csak latyakos pocsolyák az út szélén eljött a verseny, pont mint előző évben. A lány bal keze gipszben volt, de úgy is versenyzett, foglalkozott a sopánkodókkal. A melegítőpályán pedig bemelegítés közben a ló elvesztette egyensúlyát, és elestek. A lánynak összetört a másik keze. Megműtötték és közölték vele hogy nyár előtt nem ülhet róla. Most tél van, táncolnak a hópelyhek. A lány pedig várja a tavaszt hátha akkor a szíve megsúgja hogy folytatja e a keresést az elveszett ló után.
Hasonló történetek
5460
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
5777
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Nightflower ·
Abban én is teljesen egyetértek,h mért gondolod,h a te lovad más volt?Mármint minden lóban valami különös,vagy egyedi.Nincs olyan h sima ló! :angry:
( és arikon! :yum: :) )

Papó ·
A probléma a besorolással van. Ez nem novella. A novella irodalmi kategória, ez az írás pedig csupán egy emlék szabatos megírása.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: