Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szilveszteri orgia!

Szilveszterkor kezdődött minden, azt hittem, hogy ez a házi buli nem lesz valami nagy szám, mert nem jól indult az egész, lapos volt a hangulat, a fiúk elfoglaltan külön sarokba voltak és a lányok is. Majd körbe ültünk és üvegeztünk, jó, tudom, egy kicsit égés, de ekkor indult be a buli igazán.

A lány, ha lányra, ha fiúra pörgetett le kellett smárolnia, nem volt mese, és ez vonatkozott a fiúkra is. Egészen jól mentek a dolgok, mindenki dőlt a röhögéstől, amikor csöngettek. - Ki a fene lehet az? - gondoltam magamban. - Már mindenki itt van, aki számít. Kinyitottam az ajtót, és két észvesztő hapsi támolygott be rajta, azt mondták, hogy meghallották a nevetést és a zenét, gondolták jöhetnek ők is. Kifogásom nem volt. Felhangosítottuk a zenét, villany leolt, disco fények be kapcs, és ment a buli.

Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy két csaj eltűnt, de hova, és hová lett a két hapsi. Ekkor lentebb vettük a zenét, és hallottuk, hogy oda fent nagyon megy valami. Halkan felosontunk páran és leültünk a félig nyitott ajtó elé. Az egyik lány Gabi a férfi faszát a szájába vette és húzogatta ki-be. Andi se volt rest, szájába kapta ő is a másik faszt és szopni kezdte, mi először csak figyeltünk, de minket is elkapott ez a baszni akarunk láz, ezért vissza mentünk a nagy szobába, ahol azt hittük, hogy megy a tánc, de tévedtünk még mekkorát. Minden hapsi egy csaj pinájában volt a lányok pedig egy fasszal volt tömve szájuk.

Egymásra néztünk, és rajtam kívül mindenki berohant a szobába, hogy csatlakozzon a többiekhez. Ekkor megint csöngettek, Péter volt az a barátom, úgy volt, hogy nem jön, mert elutazik. Alig ért be, meghallotta a hangokat, nem volt rest és azonnal a falhoz szorított. Már majdnem tépte rólam a ruhát, annyira kívánt. Letérdeltem és szopni kezdtem izmos farkát. Mikor már a számba élvezett, felállított, a falhoz szorította mellemet, és miközben gyűrkölészte őket, mohón nyalta pinámat, nem tudom hány orgazmust éltem át, de fantasztikus volt.

Majd éreztem, hogy a gyengédség elmúlik és hatalmas szerszámját behelyezi a helyére. Először csak lassan csinálta majd teljesen belelendült, és egyszerre élveztünk el. A buli végeztével mindenki megköszönte, ezt a csodás estét, és megkérték, hogy többször csináljunk ilyen összejövetelt. Mikor már mindenki távozott, Péter megint oroszlánnak érezte magát, ezért a hajnalt az ágyban töltöttem el a barátommal, akit még most is nagyon szeretek.
Hasonló történetek
25566
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
18476
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
kritisch ·
Gyenge, minden értelemben. Nyelvileg, esztétikailag nem ér el egy olyan szintet, hogy méásokkal megoszd.

Kismacska ·
Ehhez még én is ideírom hogy szar... Kedves Diána! Mondd láttál te már igazából faszt? :)
No0oB ·
mikor írta még mit sem sejtő 16 éves kislány lehetett, most meg 22 éves fiatal feleség akár he

No0oB ·
lassan 6 éves lesz a történet

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: