Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Woodgate: A sorozat annyira magával raga...
2024-10-08 23:18
laci78: és akkor ott lesz még a negyed...
2024-10-07 17:02
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Gumoo: Nyomokban igazságot tartalmazz
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szeretlek

Vidám forgatag kellős közepén ismerkedtem meg Vele. Bájos volt szőke, kék szemű és karcsú akár a jegenye, s így szólt:
-Kislány, szabad egy táncra?
Alig tudtam kimondani: -Igen.
A zenekar keringőbe kezdett, s minket elsodort az áradó tömeg. A szeme égő tűzként csillogott s amikor tekintete nevetett tudtam, éreztem, hogy első perctől belém szeretett. Az est úgy telt akár egy álom, s búcsúzáskor a fiú úgy szólt a lányhoz:
-Imádom.
Egy esztendő telt, mely elszállt, mint egy múló pillanat. Mi ketten boldogok voltunk, s kaptuk egymástól a forró csókokat. Azt hiszem boldogok voltunk és szerettük egymást nagyon, míg a tragédia meg nem történt. Egy fülledt nyári napon a munkából hazafelé indultam és a szürke aszfalton meggpillantottam valakit, aki Velem szemben jött az utcán. Inteni akartam, hisz már régen intett, de akkor észrevettem valakit s nem emeltem fel a kezem.Kezét egy idegen lány szorította, milyen nagy fájdalom volt ez nekem. Éreztem, hogy könnyek borítják mind a két szemem.
-Hát így szeretsz Engem? Ezt tetted Velem? De inkáb meghalok, hisz mit ér az életem?
A kanyarban feltünt egy fekete jaguár, mint egy veszedelem. Én váratlanul az úttestre léptem, többire nem emlékszem. Mikor magamhoz tértem hatalmas tömeg állt körülöttem, csak Őt nem láttam sehol kit legjobban szerettem. Akkor vettem észre, hogy mellettem egy test hever. Igen Ő volt a hős, a bátor aki a testével védelmezett, alig volt már benne élet. Félig eszméletlen volt de megszólalt.
-Kislány meg kell mondanom az a lány a nővérem volt.
Nem tudta senki, hogy Ő a halállal vív csatát. Győztesnek a halál bizonyult. A fiú ajkán egy vércsepp jelent meg s Ő gyengülő kezével megszorította a kezem s utolsó mondatot suttogott nekem:
-Gondolj akármit Én akkor is szerettelek!
Mondj azonnal egy keserű imát, örökös gyász az életem, mert volt egy fiú ki ezzel a mondattal halt meg:
-KISLÁNY, ÉN SZERETTELEK!!!
Hasonló történetek
4028
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
3839
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
KicCica ·
Sírtam...

miss_lena ·
Ismerem ezt a történetet, bár hosszabb megfogalmazásban olvastam. Mindig is tetszett...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: