Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szerelmi bánatból gyönyörű élet

Történt egyszer hogy barátnőmhöz vikihez lementem hogy elmondjam neki milyen volt a napom.De nemcsak ő volt a szobájában hanem a pasija Gábor és Martin egy szőke kékes-zöld szemű 170 centi magas 15 éves pasas.Úgy beleszerettem hogy megse bírtam szólalni annyit mondtam hogy:szbllll..naggyából.Nagyon szépen ment minden az elején bemutattak minket egymásnak de a pasinak kikellett költöznie német országba és még előtte jártunk.azt mondta h visszajön..de nem jött..Azután nem voltam képes enni inni ha láttam az utcán egy csókolózó párt vagy beszóltam nekik vagy elkezdtem bőgni.Egy este olyan nagy eső volt hogy betőrte az ablakom egy letört ágdarabka.Az ablak üvegek az ablak előtt hevertek.Kinéztem az ablakon gyönyörű volt,a fekete felhős ég..Arra gondoltam hogy milyen jó lenne ha itt lenne mellettem betettem gyorsan valami szép zenét ami pesze bazi szomorú volt és néztem kifelé közben a lábamba szúródtak a szilánk darabok de olyan kedvem volt hogy ez vólt az utolsó ami érdekelt..Egyszercsakk egy szépnagydarab üvegdarabka volt a kezem melett és az ereimet úgy vágtam keté mint egy almát.Az utólsó az volt hogy fehér fényt láttam aztán meg semmit.Felébredtem és ott voltak a barátaim mellettem és a martin.Elmondtam neki miért tetem ezt.Ne utánozzon senki engem(rohadtúl fájt) de a történetem happy end lett mivel már van egy kislányunk laura :) aki 2 éves és még mindíg imádjuk egymást).
Hasonló történetek
4423
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
3839
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: