Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: De jó! Örülök, hogy elnyerte...
2024-10-01 10:46
MILLAn: Most olvastam el az eddigi rés...
2024-09-30 21:12
Xavierr_00: Nagyon tetszett, ma végeztem m...
2024-09-29 20:33
Xavierr_00: Köszönöm! Nagyon Örülök, hogy...
2024-09-29 20:18
Xavierr_00: Köszönöm! Örülök, hogy elnyert...
2024-09-29 20:16
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szerelem...

Szerelem… Elég furcsa ez a szó. Mindenkinek mást jelent. Valakinek boldogságot és van, akinek bánatot. Ha meghalljuk ezt a szót „szerelem” akkor mindenkinek a boldogan ölelkező párok, a vidámság és a boldogság jut eszébe. De nálam nem így van… Én, ha meghallom ezt a szót, akkor a fájdalom, a szomorúság és a könny az, ami először beugrik…

Volt egy fiú és egy lány. Átlagos story-nak indult az egész. A lány elment a barátnőjével és a haverjaival bulizni. Jól érezte magát és boldog volt. Egyszer aztán odalépett mellé egy srác. Nagyon tetszett a lánynak a fiú és a fiúnak sem volt közömbös a lány. Együtt voltak egész éjszaka. Örült a lány, hogy végre talált egy srácot, akinek nem csak a teste, de a lelke is kell. Aztán öt óra múlva megtörtént a számcsere és egy forró csók kíséretében elváltak. Másnap megcsörrent a lány telefonja. Jól eldumáltak és meg is beszélték a következő randit. De sajnos a lány nem sokáig élvezhette ezt a boldogságot! A fiú ugyanis bevallotta, hogy van barátnője….A lány úgy érezte, hogy egy világ omlott össze benne.

Sokáig nem is látta a lány azt a fiút, akit talán már az első pillantás után örökre a szívébe zárt. Fél év után amikor, a lány már biztos volt abban, hogy ez csak egyszeri alkalom volt ismét találkoztak. A srác úgy lépett oda a lányhoz, mintha nem történt volna semmi, és éppen csak tegnap váltak volna el. A lányban megmozdult valami, még ő sem tudta mi csak érezte, hogy ilyen még nem történt vele... Visszatért a régi láng. Teljesen megbolondította a lányt. A fiú értett a csábítás művészetéhez. Szép szavakat súgott a lány fülébe, a lány pedig túl naiv volt és bedőlt neki. Kis idő múlva félrevonultak és eljuttatták egymást a csúcsra. Sokáig beszélgettek kéz a kézben. A lány úgy érezte, hogy megtalálta élete szerelmét. Még azt is elnézte a fiúnak, hogy van barátnője. Mindent megbocsátott neki csak nehogy elveszítse. A lány barátnői viszont nagyon ellenezték ezt a kapcsolatot. Próbálták barátnőjüket megvédeni az ismétlődő csalódástól, de nem sikerült…

Azon a nyáron többször is találkoztak, mígnem a lány úgy érezte, hogy eljött az a pillanat amikor megpecsételhetik szerelmüket. A lány nagyon boldog volt, mert azzal tölthette első éjszakáját, akit szeretett.. A fiú nagyon figyelt rá mivel tudta, hogy a lánynak ez az első….Az éjszaka után hosszabb ideig nem találkoztak és a lánynak volt ideje gondolkodni. Valami megvilágosodott vagy valami történt, de nem is tudom mi… A lány be akarta ezt az egészet fejezni. Talán annyira szerette a srácot, hogy már nem érte be csak pár órával. Elkezdtek beszélgetni… A fiú nem hagyta szóhoz jutni a lányt neki nagyon hiányzott a testi kapcsolat… A lány szíve majdnem megszakadt, amikor kimondta a legnehezebb szavakat:” Többet nem találkozhatunk…!”

A fiú csak ült a sötét kocsiban nem szólt egy szót sem majd egy hirtelen mozdulattal felkapcsolta a lámpát és meglátta, hogy a lány arca tiszta könny! Majd megkérdezte tőle: „Szerelmes vagy?” De erre a lány talán büszkeségből annyit mondott, hogy NEM. A fiú magához húzta kedvesét és csak annyit mondott neki:” Én kis szerelmesem!” A lány úgy érezte, meghasad a szíve. Egy utolsó búcsúcsók és kiszállt a lány az autóból!

Pár hónappal később egy buliban azzal fogadták, hogy a fiú mindenhol kereste már! Nagyon boldog volt a lány, hogy a fiú nem felejtette el és hiányzik neki. A srác testvére azt mondta a lánynak, hogy azért keresi a fiú, mert oda van érte! A lány megtalálta szerelmét és elkezdett sírni, amikor átölelte a srác. Nem bírt tovább hallgatni és bevallotta a srácnak, hogy mennyire szeretni. Erre csak annyit mondott a srác, hogy ő ezt már régóta tudta. Biztonságban érezte magát a lány a fiú karjaiban. Majd megint egymáséi lettek. De összevesztek és otthagyták egymást…

Két hét múlva a lány látta szerelmét a barátnőjével. Úgy érezte, hogy szíve millió darabra tört szét. A lány talán féltékenységből., talán bosszúból, de megmondta a srác barátnőjének mi volt közöttük. Elmesélt mindent. Akkor úgy érezte ez a megfelelő megoldás. Vérző szívvel és kisírt szemmel végigsétált a hideg és kihalt városon. A lelke kiégett, egyedül érezte magát…úgy érezte senkinek sem kell. Az incidens után a fiú öccse felhívta a lányt és megfenyegette. Elmondta mindennek a lányt. Nagyon rosszul esett ez neki pedig a srác tudta nagyon jól a dolgokat… Pedig ő csak szerelmes volt… Ez olyan nagy bűn?
A lány két hétig se aludni, se enni nem tudott. Az anyukája már azt hitte, hogy terhes
Azóta nem látta egymást a fiú és a lány! Külön utakon járnak, de a lány még most sem tudja kitörölni a fiút a szívéből. Még mindig szereti és szeretni is fogja….
Nos ha én meghallom azt a szót, hogy „szerelem” nekem ez a történet jut az eszembe….
Nagy vihar dúl a szívemben
Véget ért ez az álom,
Bennem él mégis elevenen
Most is csókjait várom.

Senki nem volt, csak mi ketten
Senki más a világon
Ma mégis könny csillan szemeimen,
A mesénk ma fáj nagyon
Hasonló történetek
4070
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
3211
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
További hozzászólások »
ábránd ·
utálom ha van a "lány" meg mellette egy "fiú".
legyen már valami nevük. szar.

munir ·
hmm...sajnos, sztem az emberek jelentős részének a szerelem inkább ezt jelenti, mint a felhőtlen boldogságot...ez van.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: