Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
laci78: igen - bár van még pár rész vi...
2024-10-09 11:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szerelem a négyzeten

1. fejezet

Minden egy nap tortént,ezért elég nehéz feldolgozni.Annyira örültem,hogy kirohantam az utcára és futottam egészen a barátnőmékig.De miért?Miért volt ott az az isteni fiú a barátnőmék háza előtt?Talán a pasija?Á nem hiszem....de mégis..........Ó a barátnőmnek az az isteni pasi a pasija.Ezt nem hiszem el.Már nem örültem annyira.Gondolom ti még nem tudjátok,hogy miért örültem olyan nagyon.Hát igen.Felvettek New York egyik legjobb egyetemére a Petrick Swaze (olv. petrik svézi)-re.De ez most nem dobott fel annyira,mint az első percekben.Csak az foglalkoztatott,hogy a barátnőmnek új pasija van és ezt nem mondta meg nekem.Ez nagyon aggaszt.Visszafelé ballagtam,amikor meghallottam,hogy valaki fut felém.
-Hé Katy állj már meg!!!-kiáltotta a hang.
Egyre közelebb futott és én megáltam,mivel a barátnomek nem akarok elfutni.
-Mondd Susan-mondtam egyhangúan.
-Várj mért mész el?
-Megsértődtem rád,ennyi.
-De miért Katy?
-Újj pasid van,de te nem is mondod el?
Persze nem teljesen ezért voltam megbántva,hanem azért,mert egy csúcspasi a pasija.Ekkora igazságtalanságot.Ezt nem mondtam el Susannak,mert megharagudott volna,hogy féltékenykedem.
-Bocsi Katy,csak tudod...
-Igen?
-Tudod ma akartam elmondani neked,de tényleg.
-Minegy.Amit én akartam mondani neked már nem teljesen érdekes,pedig az volt nemrég.
-Mondd Katy,mondd.
-Felvettek a Patrick Swaze egyetemre,de most már teljesen mindegy.
-Húúúúú.Ez teljesen nem mindegy.Ez nagon jó Katy.Miért nem montad előbb?
-Pont most indultam,hogy elmondjam neked,de te el voltál foglalva.
-Ó bocsi Katy,igazán sajnálom.
Átölelt.Szép,selymes haja simogatta a vállamat és ez valami nagyon jó érés volt.Mármint az,hogy valakinek ennyire jó barántője van.Tényleg szerencsés vagyok.
-Na nekem most mennem kell,Katy.Az öcsémmel vagyok otthon,mert a szüleink elutaztak konferenciára.Úgy gondolom,hogy nekik mindig is a munka volt a legfontosabb és nem mi.
-Á nem hiszem Susan.Tudod mit?Miért nem hivod fel őket,hogy mit csinálnak.Biztosan örülnének.
-Örülnének?Szerintes tényleg örülnének?
-Bizony örülnének,sőtt nagyon boldogok volnának,mert tudják,hogy valakik szeretik őket.
-Lehetséges.Akkor megyek.Szia.
-Szia.Majd hivlak.
-Oké.
Futott vissza a házukba,ami előtt még mindig ott állt az a jó pasi.Már ezzel sem törődtem igazán.Fáradt voltam,mert már tiz óra volt.Minden csak suhant a fejemben,amikor....Ott állt előttem.....
Folyt. köv.

Hasonló történetek
5163
Egy fiatal huszonöt-hat éves fiú lépett be. Kissé nyomott volt az arca és elég cingár volt, de Susan próbálta a jó tulajdonságait nézni. A fiú mellé ült és félresöpörte a lány haját. A nyakát majd a vállát kezdte csókolgatni. Kezeivel a lány hasát simogatta és néha betévedt a topp alá is...
6300
Kedves Olvasó! Ezt a regényemet 1999-ben írtam. Azóta Saddam Hussein hatalma megdolt. Sajnos nem olyan kevés vérrel, mint ahogy az ebben a regényben történt.

Kedves Olvasók!
Fogadjátok sok szeretettel Letíciától ezt a folytatásos regényt, mely 42 részes lesz!
Jó olvasást! Anita, anita@mellesleg.hu
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: