Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: De jó! Örülök, hogy elnyerte...
2024-10-01 10:46
MILLAn: Most olvastam el az eddigi rés...
2024-09-30 21:12
Xavierr_00: Nagyon tetszett, ma végeztem m...
2024-09-29 20:33
Xavierr_00: Köszönöm! Nagyon Örülök, hogy...
2024-09-29 20:18
Xavierr_00: Köszönöm! Örülök, hogy elnyert...
2024-09-29 20:16
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szép halál

B. Albert meghalt. Csak úgy egyszerűen. Nem perget le élete filmje és kívülről sem látta magát. Agyában sárgán egy mennyország felirat villogott, de miután tűzijátékként bevilágította a sötét égboltot, atomjai a roncstemető Dunába hulltak. Augusztus huszadika ezzel véget is ért. Mi várt rá? A nagy büdös semmi várt rá! Illetve még az se. Van ez így...

Alapjába véve szerencsésnek is mondható. Szénné süthették volna villamosszékben, a gázkamra vagy az injekció se épp az a kellemes megoldás. Húszezer elítélt vett részt az országos sorsolásban. Hiszen ki ne szeretne ilyen ritka nagy esemény részese lenni?Beülni egy űrkorszaki csodába,majd szikrázó ejakuláció révén felröppeni a magasba, és mielőtt átszakítaná a gravitációt legyűrő emberfia a város fölé kifeszült bakacsint átlényegül feloldhatatlan színorgiává,amely örökre megmarad ép tudatra ébredt gyermekek emlékezetében,hogy azok majd továbbadják unokáiknak,újra szemük előtt leperegve frissen és élőn,olyan régen volt mégis mintha ma lett volna állapotban a porosnak hitt archívum.
Szép és szórakoztató halál. Kell ennél több?
Főleg akkor, ha figyelembe vesszük milyen súlyos bűnt követett el B. Albert. Nagy meredt pénisszel ábrázolta Mohamedet karikatúrájában, aki szemet vet egy lenge öltözetű lányra mit sem törődve a másik, csadorba bújtatott, sejtetős erotikus látványra. Ami egyben az igazi szépség is. Mi lenne más?

Másnap B. Albert felesége dolgozni ment. Megkérdezték, hogy van. Jól volt. Még viccet is mesét. Alapjába véve említésre sem méltó eset, mert manapság mindenki boldog és mosolygós. A pirulagyártóknak meg annyi pénzük van, mint a szemét. És ma már senki se mondja, hogy nem mosolygós nép a magyar.
Hasonló történetek
4341
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
5580
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Tűzmadár ·
Tetszett a fanyar élced. :-)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: