Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
laci78: igen - bár van még pár rész vi...
2024-10-09 11:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szentendre, eső, és ő...és semmi csók?

Ez egy nagyon de nagyon aranyos story, talán a végét csak azok érthetik akik szerelmesek...

Szép nap volt, pár felhő takarta a napot és mi az osztállyal kirándulni indultunk. Rég tetszett egy srác,nevét nem emliteném, azt gondoltam , mivel tök jóó barátok voltunk és sok közös témánk volt, hogy talán ez a kirándulás hoz valamit az életbe, éreztem.
Kata néni intett, hogy indulunk.Már a busz megállóban elmondta, hogyha megérkezünk, akkor csoportokra oszlunk.Még aközben is őt bámultam, igy nem figyeltem kik lesznek a társaim.De ők azért oda jöttek figyelmeztetni.aztán megérkeztünk, minden gyönyörű volt,csiviteltek a madarak és a szél az arcomat simogatta. Egy óvatlan puillanatra ő is engem nézett, aztán ugy tett, mintha a mögöttem álló Kata nénit figyelné.Későb a csajokkal a társaimmal elindultunk... Megáltunk a játszótéren 1 kicsit dumálni aztán elmentek valahova, mint később kiderült meg akartak tréfálni azzal h eltűnnek. Én meg 1 órát vártam, és vártam... és vártam...már nem csak a szél fújt, eleredt az eső az arcomon 1 könycseppel együtt folyt le az eső.Mégmindig rá gondoltam!Aztán csacsogásra lettem figyelmes az 1ik domb felől... a másik haveromék csapata volt, aholis ott volt 1 haragosom is. Megkértem , hogy segitsenek megtalálni a csajokat, de a kis szemét nem hogy segitett volna...8 méteres dombon álltunk...és ő lelökött, a barátom már nem tudott segiteni, mert az a piszok vissza tartotta. Olyan elhagyatottnak éreztem magam, feküdtem a domb oldalán és segitségért kiabáltam, az eső elverte a hangomat és a sirásomat, nem tudtam mozogni... és mégis valahogy megnyugodtam...hirtelen minden olyan csendes lett, se kép se hang...mire felocsúdtam, a fiú ébreztett és a vállamat rángatta.megpróbáltam közölni, hogy jól vagyok de nagyo gyenge voltam. Elállt az eső és kicsit szebb lett az idő, megmondtam neki h mi történt, azt mondta ha meglátja azt a lányt, megöli, mondtam hogy ne csak nekem segitsen már.
Leguggolt hozzám és felsegitett, már amennyire fel tudtam álni, a lábam sajnos majdnem eltört, rettenetesen fájt. A vállára vett, igy róttuk szentendre erdejét, addig ujból eleredt az eső most nagyon esett, eszembe jutott, hogy van egy pokrócféle a tatyómban amit a piknikre hoztam, kértem hogy vegye ki és a fejünk fölé tettük, hogy legalább ne fázzunk, kicsit csillapodott a vihar, már nem koppantak akkorát az esőcseppek...
Hirtelen kis házra lettünk figyelmesek, bementünk kivolt irva. SKANZEN PÉKSÉG.
Egy kis pékség volt, éppen a sarok ban volt 1 szék, leültetett, elém tédelt és betakarta a fájós lábamat. Ennyit mondott:
-ne félj, meggyógyul!
én meg csak megköszöntem:
-Köszönöm hogy segitettél!Kérhetek valamit?
-persze!
-Ha megtalálod .......(aki lelökött csak nem irnám a nevét) igérd meg, hogy én nyomhatok be neki előstőr!
majd elmosolyodtam és ökölbeszoritottam a kezem, nyomatékositva a kérést.:)
-okéoké, megigérem!
igy dumáltunk 1 darabig...kicsit fura volt... ő és én, csurom vizesek vagyunk, és előttem térel, na akkor mondtam 1 hála imát Istennek...amit ő mesélt arra én nem tudtam koncentrálni, amit én az meg nem is volt érdekes...egy pillanatra elhalgattunk, elfáradtunk most átcserélte azt a lábát amire támaszkodott, kérdeztem le akar-e ülni, de nem akart, elfordultam, ő meg letette a motyónkat. vissza térdelt, egy darbig néztük egymást..már szinte nem romantikus hanem vicces volt ahogy bámuljuk egymást.Egyszer csak megszólalt:
-fura hogy nincs senki a boltban.
-igen, ura...
aztán megint csönd uralkodott, néztünk már szinte láttam az arcán táncoló vízcseppeket,teljesen közelről láthattam az arcát...egyre közelebb láttam az arcát.. és még közelebb...aztán belépett valaki!!
a pékség tulaja volt, kicsit pirulva kszöntünk neki..
máig sem tudom hogy megtörtént-e aza csók vagy sem, de ha nem;megölöm azt a tulajdonost!!:)
Ezekután, mikor már látta a nő hogy mi történt (volna) ha nem lép be, azzal akarta helyre tenni a dolgot, hogy elénk tett egy tálca gazi, skanzenes söüteményt...amíg mi jó izzel ettük a süteményt lés a saját kajánkat amit hoztunk, néhányszor 1másra méztünk...Mikor kata néni megtalált minket, csak annyit mondtunk, hogy mi történt addig amig elkezdtünk dumálni, mikor megkérdzte a pékségtulajdonost, miért kaptuk a sütit, ő aranyosan azt felelte:
-szegénykéim agyonáztak, a kislánynak a lába is megsérült a fiu meg megmentette őt, mér ne kapjanak?!
Kati néni felnevetett és segitettek egész uton, mikor vissza értünk pestre a suliba megkértem a srácot hogy gáncsolja el azt a lányta ki lelökött, szerencsére semmi komolyabb baja nem történt:).nevetgélve felkisértek a csajok az osztályba, a társaim még 1hét múlva is esedeztek a bocsánatomért. Lerendeztük...A fiúval aztán már nem is néztünk 1másra amikor megérkeztünk, eész addig amig "teljesen véletlenül" fellöktem a folyosón és mikor felsegitettem és oda adtam a könyveit, kacsintottam és csak annyit mondtam:
-Köszi szépen!
Ezek után, teljesen más szemmel néztünk 1 másra,sokkal job haverok lettünk, és miután a barátjának elmesélte ő is a haverunk lett...
még másfél évig abba a suliba járt, most spec 2005-ben van a harmadik év hogy nem láttam őt.az apjával elköltöztek és nem tudom őt seholsem felkeresni, tel.-könyvben nincs, netes tel.-könyvben sincs szóval:sehol!
Azóta is, szinte minden este elgonolkozom azon:
- szentendre..eső..és ő..és semmi csók?

Hasonló történetek
3841
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
5590
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: