Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
laci78: igen - bár van még pár rész vi...
2024-10-09 11:37
Materdoloroza: Nekem tetszik, hogy a főszerep...
2024-10-09 11:12
laci78: pontosan így
2024-10-09 07:45
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Star Wars Lianna-i csata.Egy hős születése I.rész

Ez a történet a Lázadók uralta Tion szektorban játszodik.A Birodalmiak hirtelen akartak rajtaütni a Lázadók űrbázisára,hogy ne tudjanak menekülni és ne figyelmeztessék a többi szektort a közelgő veszélyreA szektorban csak 3 egység x-szárnyú álomásozott.Köztük is Cyrus Smith .Egy ifju vadászpilóta.A Birodalom nagy túlerővel támadott.Nem akart esélyt adni a lázadóknak.A támadóhajók nem voltak tul nagyok de pont elegek ahoz,hogy elpúsztítsák a Lázadók űrbázisát.Mikor a birodalmi flotta kitört a hipertérből.A lázdók űrszondái rögtön észrevették öket és a jelet továbították a Lázadók bázisra.Ahol megszolalt a vészriadó és azonnali harckészültséget rendeltek el.A turbólézerütegeket azonnal elfoglalták az összes pilotát riadóztatták.Köztük a mi hősünket is Cyrus-t.
-Mi ez?-kérdezte izgatottan Cyrus.
-Biztos próbariadó!-felete Stone.
Ebben a pilanatban ahogy ezt kimondta megszólalt a hangobemondó:
-Birodalmi csapatokat észleltünk az 5-ös szektorban.Minden pilóta foglalja el a harcállását.Ez nem gyakorlat!Ismétlem:Ez nem gyakorlat!
-Na most megmutathatod milyen pilóta vag öcsi!-mondta Stone.
(Stone volt az osztagparancsnok)
-Igenis uram!-felelte Cyrus és már rohant is a hangárba a gépéhez.
-Halottátok ezt fiúk?-kérdezte Cyrus.
-Szerintem senki sem süket-felelte Stone aki épp ekkor ért ide.
-Na mire vártok:Mindenki gépre!-mondta Stone.
Erre mindenki beszált a gépbe a droidjaik már bent voltak és melegítették a hajtóművet.Ebben a pillanatban a Birodalmi flotta elérte a külső vedelmi rendszert amely nem állt másból mint egypá kihelyezett automata turbólézerbő.Ezeket játszi könnyedséggel elintézték a proton tórpedóikkal.Ugyanis ezek az állomások vadászokra voltak beállítva tehát nem sok kárt tudtak tenni az Alclamato-ok védőpajzsaiban.Eközben csikorogva kinyílt a hangárajtó és felszáltak a harcigépek.De addigra a Birodalmiak vadászai már odaértek az űrálomáshoz és elkezdték támadni.
-Zöld csoport,kék csoprt támadó alakzatba harci gépek 4 óránál.Először próbáljátok a bombázókat kiiktatni!-süvöltötte Stone.
Eközben a bázis ütegei már tüzet nyítottak a nemkívánt látogatókra.A csapat szétszórodott.Cyruss mindjárt rátapadt egy TIE bombázóra és kisebb kacskaringózás és üldözés után leszedte.De ebben a pillanatban máris két vadász volt a nyomában.Akárhogy manőverezett nem tudta őket kikerülni.
-Segítsen valaki a nyomonban vannak!!Nem tudom őket lerázni!!-kiáltotta Cyrus.


Folyt.köv.
Hasonló történetek
3214
- Ugyan, ugyan tábornok! Ön túlságosan is elhamarkodott. Elfelejtette azt az apró tényt, hogy mind a romulán mind a klingon hajók el vannak látva álcázó pajzsokkal. A hajónk álcázópajzsa egy véletlen meghibásodás miatt már jóval előtte aktivizálódott. És mivel a vezérlőrendszere tönkrement a legénység nem tudta lekapcsolni azt.
- Véletlenül mi! – jegyezte meg Ke’Bokk parancsnok inkább csak magának, mint sem a jelen lévőknek...
3272
Ebben a pillanatban Mr. Tuvok pultján az érzékelők kijelzője két rövid hangjelzést adott le. Mindenki felé kapta a fejét. A parancsnok helyettes higgadtan válaszolt, miután leolvasta az adatokat.
- Kapitány. Három Rektaarián hadihajó közeledik felénk elfogó pályán. Alig egy perc múlva lőtávolságba érnek. – tájékoztatta a jelenlévőket.
- Élesítik a fegyvereiket! – jelentette izgatottan Harry.
- Mr. Paris! Irány a csillagköd teljes impulzussal! – utasította a kapitány...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: