Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Köszönöm, hogy megírtad a véle...
2024-10-03 13:37
CRonaldo: Ez a része megrémisztett és fe...
2024-10-03 11:55
Xavierr_00: De jó! Örülök, hogy elnyerte...
2024-10-01 10:46
MILLAn: Most olvastam el az eddigi rés...
2024-09-30 21:12
Xavierr_00: Nagyon tetszett, ma végeztem m...
2024-09-29 20:33
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Soproni éj

Leszállt az éj, mély csend uralkodik az egész téren. Csak egy hegedű meséli búját, mi oly halk oly szelíd, hogy beleolvad a tér csendjébe… A sötét illata mindenre rátelepedett. Lágy szellő megiramodik, keringőzik a „betontalpúszent” körül és többre már nincs ereje. A borozó is rég bezárt, a macskakövek közösen várják a reggeli masszást, tudják ma este már senki sem koptatja őket. Még a bogárhad is mintha lustábban rohamozná a megközelíthetetlen fényt. Szunnyad Sopron főtere… a háztetőrengetegek magányos ura figyeli a várost… csak az öregúr van fenn és játszik hangszerén. Épp a Tűztorony lábánál foglal helyet a mogorva vízköpők alatt.
És én!? Ülök a lépcsőház küszöbén egy pohár roséval, és egy cseresznye ízű szivarral. Figyelek és szívom magamba az éjszakát, na és a szivart. Azt hiszem, telihold lehet. Figyelek. És felfigyelek. Megpillantok két alakot a torony tetejében egy fiú és lány. Mint két galamb kik felszálltak a torony koronája alá. Turbékolnak? Egy pár, látom színjátékukat: A fiú átöleli a lányt és súg neki valamit, mire a lány kiszabadítja magát a fiú karajaiból és átmegy a torony túlsó oldalára. Vajon történhet? Kíváncsi leszek, feltápászkodok helyemről, hegyezem fülem. Kibékülnek, vagy kiábrándulnak… csók… ölelés… sértés… közöny… várok… Hirtelen a fiú előtűnik és ugrik, repül, zuhan a test, hozzácsapódik a házetetőkhöz. Mik nem kímélik őt, törik, zúzzák, kaszabolják,a test egyre jobban fogy beleépül a sötétbe. A művész lenn belecsap a húrokba. Minden tele lesz indulattal.
A bogarak feltámadnak, zsongnak. A betontalpú szent felnyitja szemét. Távolból feltámad kutyák vonyítása. Női sikoly a torony tetejéből mi megtör mindent… Újra elcsendesül a tér. A fiú földi mivolta szép lassan csúszik, folyik egyenesen a zenészre. Rátelepszik, rárakódik az öregúrra, megáll zsebéhez nyúl megtörli arcát és folytatja játékát…de a húrok közti zsigerektől, belsőségektől, maradványoktól…nem jön hang a hegedűből csak a fiú lelke száll fel…

Elfogyott a bor, magamba szippantok egy kicsit az éjszakából, eloltom a dohányt és visszatérek… várnak rám…
Hasonló történetek
6792
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
4783
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Hozzászólások
További hozzászólások »
bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: