Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Soha

Soha, semmiképpen nem hittem a vámpírokban, Mondottam, majd hiszem, ha látom. És akkor kutatni kezdtem. A vámpírlegendák eredetét, igazságtartalmát. Lassan kezdtem hinni.

Egyik reggel, mikor felébredtem, furán éreztem magam, szinte eufórikus hangulatban voltam. Aznap akadtam egy blogra, amit egy állítólagos vámpír szerkeszt. Elolvastam a hozzászólásokat. Néhány nap múlva úgy döntöttem, beírok a blogba, és felveszem a kapcsolatot egy "vámpírral". Megtudakoltam, miféle jelek utalnak arra, ha egy vámpír szívja a vérünket. Szóról szóra, minden amit mondott, igaz volt. Megmásíthatatlan és igaz. Azóta tartom vele a kapcsolatot, mivel félvámpír vagyok, ergo csak egy kis vér kellene az átalakulásomhoz. Nem merem megtenni. Tudom, milyen egy frissen átváltozott vámpír. Őrjöng az éhségtől. Nincs aki tanítson. Nem számítok, mert csak félember vagyok. Hm. Milyen ironikus. A nagy szkeptikus ím, félvámpírrá lett. Rossz így élni. Csak annyi, tudok emberként élni, de a szerelmen kívül egyetlen emberi érzelem sem maradt a lelkemben. Szerelmes vagyok egy vámpírba. Ifjan, mindössze 17 évesen változtatták át. Felajánlotta, hogy a mesterem lesz. Hát nem tudom. Lehet, hogy ez lesz. Elég idős ahhoz, hogy taníthasson. 530 is elmúlt már. Álmaimban, egy ismeretlen településen rovom az utakat éjjel. Vele. Nincs már sok időm. Érzem, nem sokáig leszek félig vámpír. Ő, akit most nem nevezek nevén, mert féltem az életét, eljön értem. És majd vigyázni fog rám. Hamarosan.
Hasonló történetek
6619
Fejük egyre közelebb került egymáshoz. Az angyal név szerint Cerbeusz kezét Zita arcára tette és megcsókolta a lányt. Csókjuk tiszta volt, fölemelő és szenvedélyes. Érezni lehetett benne a szerelmet. Gyengéden csókolták egymást...
10300
Ekkor egy vastag asztalt állítottak föl. A két lányt levették a póznáról levetkőztették és olajjal kenték be. Az asztalra kötözték őket egymás mellé. Fejük egymás mellett volt. Az ősz törzsfőnök az asztal mellé lépett. Végigsimította a két fiatal izmos testet...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: