Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Friss hozzászólások
golyó56: Helyesírás, óh!
2024-11-16 15:16
tejbenrizs: Miért jó itt a tördelés és meg...
2024-11-16 01:09
tejbenrizs: Itt a következő része, ha befé...
2024-11-16 01:08
tejbenrizs: Nem meglepő, de számomra a tör...
2024-11-16 01:05
Gömec: "leöltem a kanapéra" Segítség,...
2024-11-14 15:29
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Sógornőből szerető

19 èv elteltèvel osztom meg veletek az esetet!
2005 decemberèben mentünk szèt a felesègemmel, amit kèt èv után válást eredmènyezett.
Amikor elhagyott èn nagyon ki voltam, ittam is ès másoknál kerestem a vigasztalódást. Haveri, baráti köreimben
Nèhány nap elteltèvel keresett meg a nejem húga Kitty, hogy tájèkozodjon a törtèntekről.
Nálam voltunk a lakásban ès a szobámban nèhány sör mellett másfèl óráig beszèlgettünk. Majd ez a látogatás egyre sűrűsödött, kèt- három naponta látogatott meg ès szintèn órákat töltöttünk beszèlgetèsekkel, nèha már viccelődtünk is.
Egyszer egy ilyen látogatás vègeztèvel közölte velem, hogy holnap is átjönne ha nem gond ès kicsit többet maradna. Nem ellenkeztem, örültem a társaságának. Kitty akkor volt 19 èves, átlagos kiscsaj volt formás kislányos idomokkal. A viszonyunk mindig jó volt szinte már testvèri kapcsolat volt a miènk - volt is, hogy nèha úgy szolítottam, hogy Hugi.
Másnap este hat óra körül èrkezett át hozzám. Kezèben egy üveg borral amit sürgetett, hogy bontsam ki. Ő ezt itta èn nem voltam boros, inkább sörös.
Beszèlgettünk, nevetgèltünk közben szèpen fogyott nála a bor.
- Anyunak mondtam, hogy ide jövök szóval nincs gond. Úgyhogy nagyon ráèrek, nem sietek haza - közölte víg kedèjüen.
- Köszönöm szépen, ez most jól esik. Ès az is hogy itt vagy! - válaszoltam rögtönözve kissè el mosolyodva.
Kis idő elteltével Kitty a mosdóba igyekezett. Már láttam rajta, hogy kezd megártani neki a bor. 
Visszaèrve elè álltam meg fogtam a derekát a szemèbe nèztem ès közöltem vele, hogy most egy kicsit elèg az ivásból mert láttam, hogy instabil a járása. Ő a nyakamat karolta át azzal a lendülettel ès nem tiltakozott, megèrtette hogy egy kis szünetet kell tartania, ezt ő is èrezte. Úgy álltunk egy percig is ès nèztük egymást amikor zavarunkban kibontakoztunk egymás karjaiból. Ő az ágy szèlère ült èn a mosdóba siettem.
Visszatèrve lláttam, hogy Kitty a francia ágyon elfeküdt. Le kapcsoltam a nagy villanyt ès az èjjeli fènyt oltottam fel.Mellè huppantam.
- Nem alszok, csak pihentetem a szememet - mondta halkan közben a fejèt felèm fordította. 
- Pihenj nyugodtan, nem zavarok - válaszoltam mosolyogva. Ott feküdtem mellette oldalasan ès nèztem őt percekig. Az egyik pillanatban kinyitotta a szemèt ès csak annyit mondott - Ölelj át lègyszi! - ès azzal a lendülettel nyújtotta is ki a karjait. Nem szóltam semmit, örömmel tettem eleget a kèrèsènek. Pár percig egymás karjaiban ott feküdtünk, szinte egyszerre vert a szívünk. 
/Azt kell tudni, hogy èn mindig bejöttem Kittynek ès nem zavarta őt a hèt èv kor külömbsèg csak az hogy èn a nővèrèvel vagyok ès nem vele. Ezt egyszer elmondta nekem./
Kisvártatva felèm fordult èn a fejemet meg emeltem, nem szólt semmit amikor hirtelen meg csókolt. Nem volt bennem semmi tiltakozás. Lágyan, nyugodtan, csókolóztunk. Nem siettünk nem kapkodtunk. Olyan természetesnek tünt az egész, mintha kapcsolatban lennénk.Majd hirtelen eltolt magától, felült ès hevesen kèrt bocsánatot ès hogy ne haragudjak. Nyugtattam, hogy nem történt semmi. 
Ekkor mindketten az italunkhoz és a cigink után nyultunk. Közben meg beszéltük, hogy minden a legnagyobb rendben van. Mintha nyugtázta volna hugi a történteket azért megkérdezte, hogy azért jó volt e? - Jó persze, csak kevés - válaszoltam nevetve.
- Kevés?? - nézett rám kérdően, majd folytatta - mit szerettél volna, hogy rakjam szét a lábam?
- Akár, de a pettingig eljuthattunk volna. - válaszoltam miközben a cigimet oltottam el a hamutartóban.
Kitty ekkor felállt és újra a mosdóba ment.
Én a szobaablakhoz igyekeztem, bukóra nyitottam hogy ki szellőztessek.
Ahogy a szobába visszaèrt elèm lèpett ès minden szó nèlkül újra meg csókolt. Magához húzott ès már egy fokkal szenvedèlyesebben csókolt. Hagytam magam ès hagytam, hogy sodorjon magával a törtèntek. Èn is öleltem ès csókoltam. Simogattam is. Majd egy pillanatra megállt, ki bontakozott a karjaimból ès levette a pólómat. Csókjait már a nyakamra ès a felső testemre  irányította ès finoman cirógatta a hátam, mellem, hasam. Èn csak a fejèt simogattam ès túrtam a hajába miközben fel-fel sóhajtottam, szisszentem. Tudtam, hogy el jött a pillanat. Behunyt szemmel èlveztem, ahogy a friss hús lassan be kebelez.
Percekig csinálta. 
Majd abbahagyta, le vette a polóját, nadrágját ès úgy feküdt fel az ágyra, hogy közben húzott magával.
Egy szál bugyiban feküdt elöttem, kis formás cicijei az ègnek meredtek. Gyönyörű látvány volt bár nem egyszer láttam már fürdőruhában vagy fehér neműben.
Mèg mindig nem szólt semmit, egyèrtelmű volt, hogy mi a terve.
Bennem egy csöpnyi tartás volt, hogy nem akarom meg dugni csak max pettingelünk ès ennyi. Ezt szóvá is tettem neki, mire ő - rendben, de had èlvezzek el. - ès már újra magára húzott ès csókolt, simogatott. Èn bal kezemmel a combját közè nyúltam. Ebben a pillanatban Kitty hatalmas terpeszbe rakta a lábait. A bugyin keresztül simogattam a kis hamvas punciját, ami kezdett nedvesedni. Finom zihálások hangjai hagyták el az ajkát. Percekig ebben a pózban feküdtünk miközbe újra ès újra össze èrtek ajkaink egy heves, tüzes csókra. Közben már èn is kezdtem izgalmi állapotba jönni a kapitány èbredezett. Kitty ekkor az irányomba fordult ès a nadrágon keresztül rá fogott a szerszámomra. Maszirozta, simogatta. Kellemes èrzès volt. Így izgattuk egymást percekig közben a szabad kezünkkel simogattuk egymást ès csókolóztunk. Kèjes nyögèsek ès az èlvezet hangjait adta ki magából Kitty miközben a teste ringott az èlvezettől. Hallottam a hangján, ès èreztem a helyzetből, hogy nem kell sok ès el fog èlvezni. Csak erre gondoltam. Ahogy ő meg arra, hogy nekem is meg kell jönni. Be is nyúlt a nadrágomba ès úgy verte a farkamat a másik kezèvel húzta lejjebb a nadrágomat. Eközben èn nedvessègtől tocsogó puncijába már kèt újjal bent voltam ès úgy izgattam. Járt a kezem ki- be. Fokozva a tempót.
Ő is fokozta! 
Mind kettőnktől hangos èlvezèsek, nyögèsek, lihegèsek hangjai hallatszottak. Percek talán pillanatok választottak el a célbajutás örömétől. 
Ami hamarosan be is következett. Kitty kis sikollyokkal, heves levegővètellel, zihálással ès megfeszült tesstel jelezte, hogy a csúcsra jutott. Ebben a pillanatban összezárt ajkakkal hatalmasakat fujtatva èlveztem el ès löveltem ki magamból a forró spermát. Szinte egy időben jutottunk el a csúcsra 
Mindketten remegve vettük el a kezünket egymás èkszerèről ès pihegve, sűrű levegővètel közepette feküdtünk egymás mellett.
Pár perc után Kitty felém fordult és megköszönte az aktust. Válaszolni nem volt időm mert ajkait az ajkamhoz szegezte ès csókolózásba kezdtünk. Azon gondolkodtam közben, hogy újra egy menetet nem bírnêk, de erre aznap este nem is volt szükség.
A csókot követően ki ment a mosdóba rendbe szedni magát. Utána én következtem, váltottuk egymást.
Fél óra múlva az ágyon feküdtünk egymás karjaiban és azon beszélgettünk, hogy ennek az eseménynek lehet e következménye.
Lettek
Folyt.köv 

Hozzászólások
golyó56 ·
Helyesírás, óh!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: