A bejárati ajtó kinyílt, Lena a folyosón állt:
– Szia apa, tudom, hogy nem szóltam előre, maradhatok még itt pár napig?
Werner boldog volt:
– Szia kicsim, hát persze, elvégre itt nőttél fel. Mindig szívesen látlak.
Beinvitálta a lányát, de mégis furcsának találta, hogy nem jelentette be a látogatását. Tinédzserként gyakran járt a házában, felváltva élt az anyjával majd újra vele. De amióta egyetemista, az exével lakik, mert onnan sokkal közelebbről járhatott be. Rendszeresen látta hétvégenként amikor kulináris élvezetekkel kényeztethette. Fel-alá végigmérte Lénát és észrevette, hogy rövid szoknyában van:
– Olyan csinos vagy, gondolom, nem az egyetemről jössz.
– De.
Werner félénken mondta:
– Csak azt hittem... amikor én főiskolás voltam, nem sok szoknyás lány volt, mindannyian farmert hordtunk.
– Úgy néztünk ki mint Mao katonái, csak kékben. – viccelődött.
Lena visszanevetett:
– Farmer még mindig létezik, de különböző színekben. Manapság sok diáklány is szoknyát visel.
Werner megkönnyebbülten a vállára tette a kezét:
– Az emancipációs hullám szerencsére nem mosott el mindent, ami szép és nőies. Mi szél hozott ide a hét közepén? Általában hétvégén jelentkezel.
– Ó, apa – sóhajtott Lena –, ez hosszú történet, azt hiszem, jobb, ha előbb felviszem a táskát az emeletre.
Miközben a lány felmenni készült a lépcsőn, azt javasolta:
– Épp főzni készültem, ha éhes vagy, megcsinálom kettőnek Talán egy kicsit szerényebb, mint a hétvégén, de tetszeni fog.
Lena boldog volt:
– Ó, igen, éhes vagyok.
Megcsókolta az arcát:
– Nekem van a legkedvesebb apukám a világon.
Aztán felsietett a lépcsőn.
***
Lena Papa mellett állt, és nézte, ahogy összekeveri a salátaöntetet.
– Azt hiszem, különleges oka van annak, hogy ma itt vagy. – jegyezte meg Werner
– Ó – sziszegte –, több is.
– Mondd el sorban.
– Hát jó. Anya új pasija kezdettől fogva bosszantott.
– Normális, hogy a gyerekeknek meg kell szokniuk a szüleik új kapcsolatait, nem volt ez másként velem és Heidrunnal sem, emlékszel?
– Igen, tudom – válaszolta a lánya kihívóan – de Heidrun kedves, és örülök, hogy vele vagy. Mama új pasija egészen más. Tulajdonképpen már meg akartam birkózni az új helyzettel anyuval, amúgy sem vagyok gyakran otthon, de az elmúlt napokban nem voltam benne biztos, hogy az új srác engem vagy őt szereti-e jobban.
– Ó, Kerstinnek ismét szerencsés keze volt?
– Mindig rossz fiúkkal jön össze – horkant fel Lena. Aztán elgondolkodott: – Valahogy én is... talán ezt tőle örököltem.
– Nos, – biztatta a lányát Werner – legalábbis a szépségedet biztosan. Amikor rád nézek, úgy érzem, mintha a tizennyolc éves Kerstint nézném. Varázslatos idők voltak akkoriban.
– Úgy érted, olyan leszek, mint ő? – aggódott Lena.
– Mi zavar téged anyukádban?
– Ó, néha rosszakat mond rólad, különösen az új barát előtt. Tegnapelőtt vacsora közben azt trombitálta, hogy az egyetlen dolog, amiben jó vagy, az a konyha és az ágy.
– Legalább elismert valamit – válaszolta, és elmosolyodott:– Ne tartsd az anyádat rosszabbnak mint amilyen. Van néhány problémája. Mindenkinek vannak hiányosságai valahol.
– És néhányuknak, például anyának, többszörösen van – motyogta.
Werner összecsapta a kezét:
– Szóval, uraim, az asztalhoz.
Lena leült, és apja felé nyújtotta a tányért. Egy rakás salátát tömött a szájába, és tudni akarta:
– És? Te hogy vagy a barátnőddel?
– Remekül – válaszolta –, kéthetente találkozunk a hétvégén, a többin pedig általában itt vagy.
– Nem akartok összeköltözni, Heidrun és te?
Werner a szalvétával a szája sarkából lekenegette a salátaöntetet, és elmagyarázta:
– Tudod, Heidrunnak Berlinben van a kiadói állása, nekem pedig itt. Szeretjük a munkánkat. Egyikünknek fel kellene hagynia a munkával, ha összeköltöznénk. És különben is, Heidrun is elvált. Mindketten élvezzük, hogy van helyünk, nem akarjuk egymás lábát taposni kapcsolatunk korai szakaszában.
– Igen, de... – vágott közbe Lena –, kibírod, csak kéthetente? Úgy értem, ti együtt alszotok?
– Persze – nevetett –, még akkor is, ha a gyerekek ezt aligha tudják elképzelni a szüleiktől.
– Már nem vagyok gyerek – tiltakozott Lena –, csak azt hiszem, alig bírnám ki néhány napnál tovább anélkül, hogy...
Werner elvigyorodott:
– Igen, és szerinted mivel töltjük az időt Heidrunnal? Ha már együtt vagyunk, nem marad sok idő a sétákra.
Lena dadogva:
– Valóban? Azt hittem... Heidrun olyan ápoltnak tűnik, úgy értem, igazi hölgy, mindig csinosan, nem hittem róla...
– ...hogy egy vulkán szunnyad a csinos, kétrészes kosztüm alatt? – kuncogott – fogalmad sincs, mennyire szeretjük együtt csinálni.
– De annyiszor? – csodálkozott a lánya –, és azt hittem, csak...
– Rosszul hitted – szakította félbe Werner, és témát váltott:
– És te hogy vagy Guidóval?
– Egy hete nem voltunk együtt – mormolta zavartan.
– Ó – ébredt rá. – Sajnálom. Biztos vagyok benne, hogy ennek okai vannak.
– Persze – sóhajtott Lena –, sok, de jelenleg nem akarok erről beszélni, talán később.
Werner megértően bólintott, és elkezdte eltakarítani az edényeket, és a lánya segített neki. Amikor letörölte a konyhaasztalt, megkérdezte:
– Kölcsönadtam a laptopomat Naominek, és azóta improvizálnom kell. Előadásjegyzeteket kellene beírnom, használhatom a számítógépedet? Ezután e-mailben elküldhetem a jegyzeteket magamnak.
– Természetesen megteheted. – Werner bement vele a konyha melletti kis irodába, elindította a számítógépét, és a kezelőfelületen egy linket tett az adatokhoz, a következő megjegyzéssel:
„Hozzon létre saját könyvtárat, ahol a szövegei a következő biztonsági mentéssel mentésre kerülnek.”
Amikor ki akart menni a szobából, Lena megölelte:
– Köszönöm apa, te mindig olyan gondoskodó vagy, jobban törődsz a dolgokkal, mint anya.
Arcon csókolta, és leült a számítógép elé. Werner elégedetten visszament a konyhába, és megtöltötte a mosogatógépet. Szerette, amikor Lena vele volt, ez minden alkalommal felidézte az emlékeket, amikor egy család voltak. A volt párja már akkor úgy tűnt, féltékeny volt a lányára, aki többször is epés megjegyzéseket tett arra, hogy milyen jól kijön az apjával.
Természetesen Lena volt az angyalkája, és mennyire szeretett vele lenni! Játszani vele, kirándulni az erdőbe, és hagyta, hogy meséljen neki. Már nem olvasott neki történeteket, de hétvégén hosszasan beszélgettek mindenről, ami őt is érdekelte. Talán ez hiányzott neki a volt feleségéből.
– „Furcsa – tűnődött –, általában a feleségek panaszkodnak, hogy nem tudnak beszélni a férjükkel.”
Fél óra elteltével a konyha szikrázóan tiszta volt, és Lena hallatán levette a konyhai kötényét. Felrohant a lépcsőn. Jól van? Általában soha nem volt olyan hangos, inkább macskaként járt a lakásban, és újra és újra megijesztette, amikor hirtelen mögé állt.
Werner a kötényét a kampóra akasztotta, amikor ismét hallotta a lépcsőn a dobogást. Lena behajolt a konyhába, a vállára akasztotta a táskáját, dühös pillantást vetett rá, és felhorkant:
– Soha nem gondoltam volna rólad, apa.
Már el is ment. Az utolsó dolog, amit hallott, a bejárati ajtó becsapódása volt. Werner tanácstalanul állt. Mi a franc történt?
Felmászott az első emeletre, és megnézte Lena szobáját. Üres volt, minden változatlan. Semmi olyan látnivaló, ami felzaklathatta volna a lányát. Tehetetlenül visszatért a földszintre, és benézett az irodájába, ő járt ott utoljára. A lámpa továbbra is égett, és a számítógép sem volt kikapcsolva. Werner tehetetlenül nézett a képernyőre, amely a felhasználói felületet mutatta, nem igazán volt oka a lányának csak úgy elszökni.
Amikor felfedezte, lerogyott a székre
Lehuppant a székbe, amikor meglátott valamit a padlón az asztal alatt. Werner lehajolt, és felvette. Istenem, ez egy női bugyi volt, Lena bugyija. Nem tudott ellenállni, hogy az orrához emelje a pici ruhaneműt. Frissen mosott illata volt, és kétségtelenül az volt a gyermekének is, talán egy kicsit finomabb, de nem kevésbé csábító.
Werner a földet kutatta a szemével, és zavartan azon töprengett, vajon Lena... ó, kisgyerekkorában nem is pisilt sehova, hogyan jutott eszébe ez a hülye ötlet. Megint megszagolta a bugyiját. A bódító illat azt mondta neki, valami izgalmasnak kellett történnie. Pornót nézett az interneten? Belebotlott valamibe ami kibillentette az egyensúlyából? A bugyit szórakozottan a zsebébe gyömöszölte, és hátradőlt.
Biztosan letöltött már jegyzeteket az egyetemről, majd elküldi neki e–mailben. Werner rákattintott az ikonra, amelyet adott neki. A névjegyzék üres volt. Visszakattintott a kiindulási ponthoz, és megnézte a szomszédos könyvtárak nevét, amelyekben a saját adatait tárolta, aztán homályos fogalma volt arról, mi lehetett felháborodásuk oka.
Az egyik könyvtárba erotikus történeteket iktatott. Rengeteg ilyen volt az interneten, de csak néhány igazán jó. Mivel belefáradt a végtelen keresésbe, amikor újra akart olvasni egy történetet, elmentette a számítógépére. Lena megtalálta a történeteket? Ez nem volt ok arra, hogy azonnal ilyen dühös legyen, főleg nem akkor, amikor mások adatait piszkálta. Biztosan sok pornót nézett már a laptopján, amit valószínűleg soha nem ismerne be.
Wernernek eszébe jutott, hogy gyűjteménye csak vérfertőzés-történetekből állt. Megnyitotta a könyvtárat, és bekapcsolta az utoljára elért adatok fülét. És bizony, megtalálta a mai dátumot egy, kettő, öt, nyolc történetben. A hozzáférés időpontja megerősítette, hogy Lena számos vérfertőzésről szóló történetet elolvasott. Úgy látszik nem csak olvasott, mert az olvasás eredménye még mindig olyan volt mint egy bizsergő visszhang, az orrában.
Szégyellte ezt? Vajon azért viselkedett így, hogy ne adja ki magát? Nem, a szeme túl dühös volt ehhez. Csendben is maradhatott a férfi észre sem vette volna, hogy illetéktelenül beletúrt az adataiba. És ha csak felháborította apukája erotikus hajlama, miért tapadt az árulkodó illat a bugyijába? Talán ezért reagált annyira zavartan. Mindenesetre beszélnie kellett vele erről.
Werner bement a folyosóra, elővette a mobilját a kabátja zsebéből, és tárcsázta Lena számát. A telefonja ki volt kapcsolva, ezért úgy döntött, hogy SMS-t küld. Kikapcsolt mobiltelefonnal nem bírná sokáig, elolvasta a kérését és visszahívná. Az egész estét a televízió előtt töltötte anélkül, hogy a lánya visszahívta volna. Amikor rájött, hogy már nem is látja mi van a képernyőn, felmászott a lépcsőn, feltette Lena bugyiját a komódra a szobájában, és eltűnt a fürdőszobában, hogy készülődjön az éjszakára.
***
A következő nap eltelt anélkül, hogy Lena visszahívta volna. Aznap este Werner úgy döntött, hogy megtesz valamit amit nem szívesen: felhívta az exét. A nő válaszolt, és meglepetésére ő is barátságos volt, így meg tudta kérdezni, hol van a lánya. Kerstin összezavarodott
– Veled kellene lennie... legalábbis nekem ezt mondta.
– Igen, tegnap itt volt egy rövid ideig, aztán hirtelen eltűnt. Most nem tudom, hol van.
– Valószínűleg a barátnőjével – tippelte Kerstin.
– Naomire gondolsz?
– Hát persze, Naomi, ők ketten elválaszthatatlanok.
Werner megköszönte, és letette a telefont. Persze, erre ő maga is rájöhetett volna. Az osztálytársánál, biztos volt benne. Naomit gyerekkora óta ismerte, amikor még a homokozóban játszott Lénával. Igazából egész gyerekkorában a család tagja volt, mindig tréfálkozott, hogy két lánya van.
Werner megnyugodott, nem ijesztgeti Lénát a barátjával. Ő döntse el magának, hogy kapcsolatba akar-e lépni vele, és mikor.
***
Másnap Werner találkozót kért egy klienssel a lánya egyeteme közelében. Azon töprengett, hogy nem akarja-e ez alkalommal felkeresni, de elhessegette a gondolatot. Bizonyára semmi sem volt kínosabb a diákok számára, mintha a szülők lesik őket a területükön. De legalább átsétálhatott a campuson mint a többi járókelő. Talán véletlenül belebotlik Lenába.
Áthajtott az egyetem másik oldalára, leparkolta az autóját, és átment az utcán a park bejáratához. A keskeny aszfaltos ösvényen a feléje közeledő diákokra nézett. Ahogy Lena mondta, valójában többet lehetett látni, mint pusztán farmert. Mindenféle színű ruha, és számos lány viselt szoknyát.
Észrevett egy diákot, aki előtte sétál. Sötét haja passzolt nyári szoknya élénk színű mintájához. Hátulról nézte, csodálta nagyszerű alakját és amikor egy kicsit oldalra fordult, boldogan felnevetett:
– Szia Naomi!
Felismerte, és sugárzott:
– Szia Werner, hát te? Hogy vagy?
Odalépett hozzá, puszik, megölelte és kuncogott:
– Ne mondd, hogy visszajöttél az egyetemre.
– Az nem én lennék. Nem, el kell mennem egy ügyfélhez a másik oldalon.
Maga mögé mutatott:
– De az ingyenes parkolóhelyek ott vannak.
Elgondolkodott:
– Ha már találkoztam veled, tudod, hol van Lena?
– Velem – nevetett – Lena velem alszik.
– Aha – jegyezte meg döbbenten – tegnapelőtt nálam akart aludni, aztán hirtelen eltűnt anélkül, hogy megmondta volna hova megy. Aggódom.
Óvatosan kérdezte:
– Mondott neked valamit?
– Elég sokat – bólintott jelentőségteljesen Naomi.
Werner megkérdezte tőle:
– Nem bánnád ha megbeszélnénk egy kávé mellett? Lena nem válaszol a hívásaimra.
– Szívesen – mondta boldogan –, a következő előadásom egy óra múlva lesz.
Leültek a közeli kávézóba. Miközben az italra vártak, Werner tapogatózott:
– Épp tegnapelőtt volt ott, talán egy órát ült a számítógép előtt, és hirtelen eltűnt. Nem mondott semmit, de dühös volt, mondhatom.
Mivel Naomi nem mondott erről semmit, így jött a tippje:
– Talán egy kicsit zavarba ejtő, ha ezt mondom, de... Van néhány erotikus történet a számítógépemen. Szerintem Lena olvasta őket, és... talán nem bánja, hogy az apja erotikus történeteket olvas.
– Nyolc darab – válaszolta mosolyogva Naomi.
– Mire gondolsz?
– Nyolc történetet olvasott. Lena elmondta. Azt is elmondta, hogy ezek vérfertőzésről szóló történetek. Mindegyikük.
– Szóval? – kérdezte meghökkenve Werner –, nincs titkotok egymás előtt.
– Sajnálom, Werner, – kuncogott a lány. – Ne szégyelld magad az erotikus történetek miatt. Én is olvastam néhányat. Sőt, elég sokat.
– De valószínűleg nem vérfertőzésről szóló történeteket – találgatta bűnbánóan.
– Igaz – válaszolta Naomi, és elmagyarázta:
– Nem úgy gondolom, mint Lena. Mindketten pszichológiát tanulunk, ezért tisztában kell lennünk azzal, hogy a fantázia és a valóság két különböző dolog.
Találgatott:
– Úgy tűnik, az elméleti pszichológia csak akkor működik, ha olyan emberekről van szó, akiket nem ismersz.
– Lehet, igen – nevetett a lány –, mindenesetre azt mondtam Lenának, hogy szedje össze magát, és beszéljen veled.
Felsóhajtott:
– Most nem akar az anyjával élni, és én őszintén szólva, egy kicsit szűkösen vagyok. Jelenleg nincs barátom, szóval van hely az ágyamban, de még mindig jobb lenne neki nálad. Evégre van egy egész házad.
– Mit? Ti ketten egy ágyban alszotok?
– Igen – kuncogott Naomi –, és az arcodról is látom, hogy a képzeleted bukfencet vetett
– Ööö... – fojtotta el Werner –, ilyesmire gondolni sem mertem.
Odahajolt hozzá:
– És már sejtem, hogy túl sok történetet olvastál.
– Ó – intett neki, de Naomi eggyel tovább ment:
– Legalább nem lenne vérfertőzés.
Megrázta a fejét és nevetett:
– Jó lenne, ha Lena is olyan könnyen látná, mint te.
– Biztos vagyok benne – biztosította Naomi – csak szüksége van még egy kis időre. Két éjszakát beszélgettünk róla, szerintem hamarosan visszamegy a papájához.
Werner megkönnyebbült. Hátradőlt, és a tanulmányairól beszélgetett vele, mígnem abbahagyta:
– Kicsit furcsa, olyan régen jártam iskolába, és egy ideje nem láttalak. De most úgy érzem, hogy az apámmal találkoztam.
– Kedves tőled, hogy ezt mondod – válaszolta meghatottan.
– Sosem ismertem az apámat – sóhajtott – azt hiszem, Dél–Amerikában él. Nem számít, te voltál a jobb apa számomra.
Wernernek eszébe jutott, hogy a mellette ülő vonzó lány valaha Lena játszótársa volt. Valójában mindig is velük volt. Gyakran az ölében ültek, és figyelmesen hallgatták, amikor mesélt nekik. Jó idők voltak kettőjükkel. A bisztróasztalnál ülve belemerültek a csevegésbe amíg Naomi az órájára nem nézett. Werner kinavigált a beszélgetésből:
– Ó, igen, az előadásod... és az ügyfelem.
Hívta a pincérnőt és fizetett. Felkeltek, Naomi pedig átölelte:
– Ne aggódj, Werner, te vagy a legkedvesebb apuka a világon. Lena ezt tudja.
Elköszönt tőle, és eltűnt a diákok tömegében. Utánanézett, és rájött, hogy milyen nagy bókot kapott tőle. Egy egyedülálló anya lánya volt, és egy apáé, akit soha nem ismert. Ő valójában valamiféle pót-apa volt neki. Felkapta az aktatáskáját és elindult.
***
– Helló apa, visszatértem.
Lena a konyhaajtóban állt.
– Nos – csodálkozott Werner és örült: – Hiányoztál, kedvesem. Nem válaszoltál az üzeneteimre, nagyon aggódtam.
– Bocsánat – mondta Lena félénken – olyan hülye voltam, hogy így eltűntem, csak azért, mert...
– Tudod mit?– szakította félbe és a tűzhelyre mutatott – a spagetti itt öt perc múlva kész lesz. Kettőnknek elégnek kell lennie.
– Köszönöm Apa.
Miközben leszűrte a tésztát, hallotta, amint a lánya felmegy a lépcsőn, és felviszi a táskáját a szobájába. Ezúttal a léptei olyan selymesen hangzottak, ahogy a férfi megszokta. Valójában egyáltalán nem hallotta a lépteit, csak a lépcső halk csikorgását, ami elárulta, hogy felfelé vagy lefelé megy.
Lena visszajött a konyhába, és a férfi kötényt tett rá, mint azelőtt, mert még soha nem sikerült villára csavarni a spagettit anélkül, hogy szétfolyt volna. A konyhaasztalnál ültek, és csendben ették a tésztájukat. Úgy tűnt, mindketten a megfelelő szavakat keresték a beszélgetés elindításához, de eleinte nem jártak sikerrel. Végül Werner javasolta:
– Talán elmegyünk sétálni, miután kitakarítottam a konyhát, azt hiszem, sok megbeszélnivalónk van.
Lena felsóhajtott:
– Igen, szerintem ez jó ötlet. Köszönöm a spagettit, apa.
Levette konyhai kötényét, beakasztotta az ajtó mögé, és eltűnt a szobájában.
***
Fél óra múlva elhagyták a házat, és az erdő széle felé vették az irányt. Nem kellett megállapodniuk abban, hogy merre menjenek, korábban minden sétát a szomszédos mezőkön átvezető ösvényen kezdtek. Néhány néma perc után Werner így kezdte:
– Azt hiszem, van néhány megbeszélnivalónk. Talán nem könnyű nyíltan beszélni olyan dolgokról, amelyeket nem árulsz el.
– Tudom, mire gondolsz, apa – motyogta Lena. – Talán némi erőfeszítést igényel, de megígéred, hogy őszinte leszel, és nem fogsz szidni?
– Ígérem. – Werner folytatta:
– Tudom, hogy a gyerekek nem tudják elképzelni, hogy szüleik szexuális életet éljenek, legfeljebb viccesnek találják.
– Igen – válaszolta a lány – eleinte így volt, de később tudtam, mit csinálsz te és anya a hálószobádban. Hallottam.
Mosolygott:
– Annyira igyekeztünk csendben maradni. De ezt alig lehetett hallani a szobádból.
– Eh... nem – dadogta Lena –, de a szobád ajtaja előtt tisztán lehetett hallani.
– Szóval így állunk – vigyorgott – nem is tudtam, hogy ilyen kíváncsi voltál. Hány éves voltál akkor?
– Tizennégy.
– Ó, abban a korban persze tisztában voltál azzal, mit csinálnak együtt a férfiak és nők.
– Persze... csak ti voltatok a szüleim, és egyszerűen nem tudtam elképzelni.
Felnevetett:
– Szívesen láttam volna, hogy csinálod, anya és te.
– Ezért mindig zárva tartottuk az ajtót.
– Sajnos – sóhajtott Lena – ezért az ajtóhoz tartottam a fülem.
– Gyakran voltál a szobánk előtt, amikor anyu és én?...
– Elég gyakran – válaszolta a lány félénken.
Werner elképedt:
– Nem féltél a szüleid által keltett zajoktól?
– Eleinte igen, de később megértettem, amikor kipróbáltam magamon.
Egy ideig hallgatott, majd tétován megkérdezte:
– És? Kipróbáltad magadon akkor is, amikor az ajtónkban voltál?...
Szeme sarkából látta, hogy a lánya arca kipirult. Egy pillanatra elhallgatott, de amikor a férfi megfordult és ránézett, kacéran bólintott. Werner hangja elnézően csengett:
– Ez semmi. Mivel olyan őszinte vagy, én is az akarok lenni. Én is játszom magammal, különösen ha egy hétig egyedül vagyok és Heidrun után vágyom.
Lena akadozva kérdezte:
– Te is csinálod... úgy értem... amikor olvasod a történeteid?
– Akkor különösen – ismerte el –, sok minden megfordul a fejemben.
Tudni akarta:
– Mit képzeltél, amikor az ajtónkban hallgatóztál?
Nagyot nyelt, de aztán legyőzte magát:
– Azt képzeltem, hogy anyuba teszed a... a dolgodat.
Werner elmosolyodott:
– Mostanra már tudod, hogyan kell csinálni. Biztos vagyok benne, hogy már van tapasztalatod az ilyesmiben.
Egy ideig csendben sétáltak egymás mellett, míg Werner meg nem szólalt:
– Tudom, hogy valójában nem az én dolgom, és neked sem kell semmit mondanod, de... milyen volt a szerelmi életed Guidóval?
– Ó, apa – sóhajtott Lena. Elgondolkodott:
– Mit is mondjak... persze én is szeretem a romantikus szexet, de gyakrabban csak elhatalmasodik rajtam, aztán azonnal megkívánom. Ez rendben volt Guidóval, de szerettem volna, ha utána összebújunk, de mindig azonnal elaludt.
Werner megkérdezte:
– Mi hiányzik jobban, Guido vagy a szex?
Lena válasza azonnal jött:
– Jelenleg nem vagyok kíváncsi Guidóra, sem egy következő barátra... de a szexre igen. Néha még az előadásokat sem tudom követni... és majd belehalok, hogy valami kedves sráccal csevegjek az egyetemen csak szexért, semmi másért.
– És? Megtetted már?
– Hová gondolsz apa? Másnap reggel én lennék az első számú beszédtéma.
– Mióta olvasol vérfertőzésről szóló történeteket? – érdeklődött Lena
– Egy ideje – válaszolta. – Úgy értem, egy ideje nem szégyellem. Fiatalon szégyelli az ember a fantáziáját, de később könnyebben veszi.
– Én is így éreztem – erősítette meg Lena –, amikor felfedeztem a történeteidet... megijedtem. A gondolat, hogy apám valami ilyesmit olvas... mint egy fenyegetés... de aztán egyre jobban elbűvölt. És amikor arra gondoltam, hogy apám...
– A tiltott dolgokkal mindig így van – vigyorgott Werner –, a sütinek soha nincs jobb íze mint ha előzőleg ellopnád a konyhából.
– Pontosan!– kiáltott fel Lena – Múlt héten felpróbáltam két pár szép cipőt. Igazából mindkettőt szerettem volna, de csak az egyik mellett döntöttem. Mondtam a bolti eladónak, hogy a dobozt nem kérném így hátrament és betette egy műanyag zacskóba. Teljesen egyedül maradtam ott.
– Gondolom – vigyorgott –, nem tetted vissza a plusz párat.
– Nem – nevetett – a cipőbolt túl nagy ahhoz, hogy megérezze, és az eladónőnek sem lett volna haszna belőle. Nekem viszont igen. Fogalmad sincs, mennyire boldog voltam.
Werner megjegyezte:
– Igazán bizsereghet, ha valami illegális dolgot csinálsz anélkül, hogy a többiek észrevennék.
– Igazad van, apa, Guido alig tért vissza, amikor megmutattam neki a cipőt, és azonnal szexet akartam.
– Akkor nem is olyan régen voltál Guidóval.
– Nem igazán. Ahogy mondtam, Guido mindig elsiette, de már elaludt, mielőtt igazán beindultam volna. És volt még valami, amit nem tudok pontosan meghatározni. A szex csak kölcsönös bizalommal jó, de vele valahogy nem volt elég belőle.
Werner bólintott:
– Talán ezért olvasok vérfertőzésről szóló történeteket. Egy jó családban megbíztok egymásban, nem kell színlelni. Az lehettek akik vagytok, bármi is legyen.
Lena bevallotta:
– Be kell vallanom, a számítógépeden írt történetek már első ránézésre is lenyűgöztek. Valahogy mindent megtaláltam bennük amit Guidóban hiányoltam.
Szünet után:
– Igen, a történetek felkavartak, bár közben bosszankodtam is.
Werner megnyugtatóan a vállára tette a kezét:
– Mindegy, kicsim. Az új dolgok gyakran ijesztőek az első próbálkozásra, de a másodikra már kevésbé... és, uh... Azt hiszem, tudom, hogy a történetek nem csak megijesztettek.
Addig mosolygott a lányára, amíg az fel nem szisszent:
– Feltetted a bugyimat a komódomra.
– Aligha hagyhattam volna az irodádban. Néha emberek vannak a házban biztos vagyok benne, hogy hamarosan válaszolnom kellett volna a hülye kérdésekre.
Lena felhúzta a szája sarkát, felhúzta a szemöldökét, összeszorította ajkait, hogy elfojtson egy horkantást, majd megfogta a karját, megvárta, míg a fenyegető nevetési inger alábbhagy, és felsóhajtott:
– Apám hülyét csinál magából egy nő bugyi miatt az irodájában...
Miközben a búzatáblán sétáltak, Werner látta, hogy a lánya elméje zakatol, végül így szólt:
– Te, apa?
– Igen?
– Amikor... úgy értem, amikor vérfertőzésről szóló történeteket olvasol, jár valami a fejedben?
– Mit is mondjak – töprengett – a szereplők és a tettek kitaláltak, olyan dolgok történnek, amelyek soha nem esnek meg a valóságban.
– Igen, igen, de amikor olvastad, hogy egy apa a lányával... úgy értem, már elképzelted, hogy te?...
Amikor Lena nem folytatta, Werner vette át az irányítást:
– Van valami konkrét gondolatod?
– Valahogy – sóhajtott a lány –, elég konkrét.
– Úgy érted, én a lányommal?... veled?...
– Igen – lehelte a lány.
– Ó, kölyök – mondta védekezően – a való életben ez szép is lenne... és képzeld el, mit szólnának ehhez mások.
– Ez csak a képzeletben történik – válaszolta Lena –, és biztosan nem mondom el senki másnak.
Nem adta fel:
– Mondd, elképzelted már?...mármint...velem?
Werner megpróbálta elkerülni:
– Erre nem is gondoltam. Azt hiszem, előveszek néhány történetet, és megpróbálom megmutatni neked, talán utána jobban érted.
– Elmondod nekem is? Ígérd meg. – köhintett.
Werner örült, hogy közelednek a házhoz, Lena kicsit túl közel került hozzá a kérdezősködésével. Ennek ellenére a beszélgetés jót tett neki, könnyednek és gondtalannak érezte magát. Lánya is mintha kiszabadult volna a nehezteléséből, mert ahogy a bejárati ajtóhoz közeledtek, felkacagott:
– Szeretnék ma elolvasni néhány vérfertőzésről szóló történetet, megengeded?
– Persze – válaszolta őszintén, és kinyitotta az ajtót. Lena felmászott a lépcsőn, ő utána kiáltott:
– Mindazonáltal ugyanazt a kérdést fogom feltenni, mint az imént.
Megállt, megfordult, és nem szólt semmit, de bátran bólintott.
***
Este Werner megfőzte Lena kedvenc ételét, a „Papa fasírtját” krumplis palacsintával és zöldségekkel. Amikor az asztalhoz hívta a lányát, nem kellett sokat várnia. Aznap este mindketten félretették az asztali modorukat, és csámcsogva és rágva Lena tanulmányairól és a Heidrunnal töltött utolsó nyaralásáról beszélgettek. Örült, hogy a lánya megtörte az öntudatát, mert ő volt az utolsó, amit el akart veszíteni. A desszert után megtörölte a száját a szalvétával, megköszönte az étkezést, és felállt. Werner megkérdezte:
– Ma szombat van, nem találkozol a sajátjaiddal egy diszkóban vagy ilyesmi?
– Ó, nem – sóhajtott a lány –, a héten egyszer már megszöktem, ma maradok.
– Akkor én kitakarítom a konyhát. Tulajdonképpen azt terveztem, hogy csak a tévé előtt lógok, mozgalmas hetem volt.
– Rendben van, apa – mondta Lena, és ásítva a plafon felé nyújtotta az öklét. – Akkor én is jövök.
Fél óra elteltével Werner kijött a konyhából, és be akart menni a nappaliba, amikor észrevette, hogy az irodájában ég a villany. Lena valójában leült a számítógépe elé. Miért volt olyan hajthatatlan a séta közben, hogy megtudja, vajon a férfi elképzeli-e vele az apa-lánya történeteket? Ezt egy jelnek vette, hogy a lánya kezd nyugodtabban kezelni Papa szokatlan preferenciáit.
A séta közben folytatott beszélgetés során először igazán tudatosult benne, hogy mit hagyott figyelmen kívül a történetei olvasása közben. Igen, az igazi lányával is elképzelte, nem egyszer, valójában mindig. Ezzel a vallomással persze nem szembesíthette Lénát, biztosan újra megszökne. Megígérték egymásnak, hogy őszinték lesznek, de később is lesz rá lehetőség. Még jobb, ha a kíváncsisága alábbhagy, és többé nem kérdezi meg, ezzel megmentheti magát a léleksztriptíztől.
Leült a kanapéra és bekapcsolta a tévét, ment a szombat esti műsor. Negyed óra múlva kitárt karjait az ülés háttámlájára fektette, és azon töprengett, hogy nem unja-e a sekélyes programot. Nem, kicsit sem unatkozott, bár szinte soha nem követte a műsort, élvezte, hogy gondolkodás nélkül ült a tévé előtt, és érezte a kényelmet, hogy a lánya a házban van. Fél óra múlva Lena behajolt a szobába, és megkérdezte:
– A házban lévő WLAN továbbra is ugyanazzal a jelszóval rendelkezik, mint korábban?
– Persze – válaszolta –, nem is tudom fejből.
– Még mindig a laptopomon van – magyarázta –, fent van a szobámban.
A lánya felé hajolt, és titokzatosan megcsókolta az arcát. Werner édes döbbenettel nézett az arcába, miért csókolta meg köszönetét ilyen banális információkért? És miért ragyogott a szeme? Elégedetten rogyott le a kanapéra, és most végre biztos volt benne, hogy a lánya többé nem fogja őt hibáztatni a mesegyűjteményéért.
Egyre jobban ellazult, mígnem a tévé képe kezdett elmosódni. Amikor magához tért, nem tudta, hogy aludt-e, és mennyit, de Lena ott volt, és jól érezte magát mellette. Mint korábban, most is félig fekve, félig ülve bújt össze a kanapé sarkában. Kis idő múlva feléje fordult, és így szólt:
– Nos, ami engem illet, válthatsz csatornát, valójában csak a színes foltokat nézem a képernyőn. Talán szeretnél még valamit látni?
Végignézett a lányán, és köhintett:
– Nem mintha kényelmetlen lenne, csak... kicsit rövid a szoknyád, ami engem irritál.
Lena nem mozdult, hogy becsukja a lábát, ehelyett motyogta:
– Új történeteket olvastam korábban. Van köztük egy, ami olyan, mint régen itthon.
– Ugyan – legyintett Werner – ezek erotikus történetek, és az erotika csak a szüleid zárt hálószobája mögött zajlott.
– Nem egészen – tért vissza kétértelműen.
– Milyen történetről beszélsz? – kérdezte dühösen, és elkapta magát, ahogy a tekintete Lena testén vándorolt, és a szoknyája alá csúszott. Lena kétségtelenül felegyenesedhetne a kanapén, és elkerülhetné a tekintetét, de tévedett, a lábait kinyitotta, és felfedte világos színű bugyiját. Szavai mintha messziről érkeztek volna:
– Tizennégy éves voltam. Anya távol volt, te pedig focit néztél.
– Igen – próbált emlékezni –, valami harmadik osztályú meccs előtt ültem.
Ellenőrző pillantást vetett magára, hogy megbizonyosodjon arról, a lánya a televíziót nézi-e, nem akarta, hogy észrevegye ahogy a szeme felkavar a szoknyára, nem is beszélve arról, milyen imádni valónak találta a látványt. Halk hangon folytatta:
– Aznap este nem csak focit néztél.
– Bizonyára a napi híreket is. – válaszolta. Lena kuncogott:
– Addig nem váltottál focira, amíg le nem jöttem.
Rögtönöznie kellett:
– Folyamatosan váltottam egyik játékról a másikra.
– De aznap este a pornóról váltottál a futballra, apa.
Werner fulladozott és köhögnie kellett, meleg és hideg futott végig a hátán. Egy csapásra bevillant a fejébe a kérdéses este. Állandóan focira kellett váltania, mert tinédzser lánya unatkozott, és folyton lejött, hogy hozzon valamit a konyhából. Annyira biztos volt benne, hogy nem vette észre. Hogy csinálta? Esélytelen hazudni, különösen akkor, ha aznap őszinteséget ígért. Sóhajtott:
– Elismerem. Anyád egy hétre elment, én pedig egyedül voltam.
Rájött, hogy bocsánatot akar kérni, de jobban meggondolta:
– Igen, azon az estén egyszerűen kedvem támadt szexelni. Nem tudom, megérted-e ezt amikor semmi más nem jut eszedbe.
– Ó, igen, apa – értett egyet Lena egy sóhajjal – többször, mint amit el tudsz képzelni.
Folytatta:
– Anyád elment, de ott volt a pornó, ezért azt néztem. Természetesen átváltottam, a pornó nem igazán a kislányoknak való.
– Már tizennégy éves voltam – tiltakozott Lena –, tudtam, mi a helyzet, ezért odamentem hozzád a kanapén, még többet akartam látni, de te makacsul ragaszkodtál a focihoz.
Wernernek eszébe jutott:
– Aznap este egy magazin volt nálad, nem akartál tévét nézni.
– Lehetek őszinte, apa?
Az arcába mosolygott:
– Ma megígértük egymásnak.
Lena motyogta:
– Nem igazán olvastam, csak eltakartam a szemeimet a magazinnal. Tudtam, hogy a szoknyámat lesed.
Werner csak most döbbent rá, hogy a lánya épp olyan felháborítóan feküdt a kanapén mint azon az estén. Mivel még mindig nem készült becsukni a lábát, újra be mert nézni a szoknyája alá. A lánya hangja megváltozott:
– Annyira izgalmasnak találtam, eleinte valahogy olyan csodálatosan meztelennek éreztem magam előtted. De aztán, amikor rájöttem, hogy ez felizgatott téged, nagyon más lettem.
– És honnan tudtad, hogy ez felizgatott?
Werner már tudta, mi következik. Lena felnevetett:
– Láttam a nadrágodon, ott volt a focimeccs végéig egy nagy dudor.
Lehajtotta a vállát:
– Ez igazságtalan, ez nyilvánvaló a fiúk esetében.
Werner Lena szoknyája alá nézett:
– A lányok jobban el tudják rejteni édes sóvárgásukat.
A férfi úgy suttogta, hogy nem vette le a szemét a bugyiról:
– Ugyanúgy fekszel a kanapén, mint akkor.
Lena áradozott:
– Soha nem felejtem el az estét, ez volt az első alkalom, hogy férfi szemek felém fordultak. A te szemed, apa.
Werner nyelt egyet:
– Mivel olyan jól emlékszel rá, aligha tagadhatom. Igen, én is így éreztem, a mai napig szégyellem. Kerstin elment, te és én ketten voltunk itthon. Ez volt az első alkalom, amikor rádöbbentem milyen nagyra nőttél... és igen, be kellett ismernem, hogy a felnövő lányomnak sikerült felizgatnia az apját.
Lena is bevallotta:
– És először magamat. Megsimogathattam volna magam előtted a kanapén. Természetesen kirúgtál volna a szobából, úgyhogy összeszorítottam a fogam, és elengedtem.
Werner bizonytalanul Lena arcára nézett, majd vissza a bugyijára. Amikor újra felnézett, a lány viszonozta a tekintetét, és arckifejezése azt mutatta, hogy úgy döntött, örökre a félig fekvő helyzetben marad. Sóhajtott:
– Istenem, Lena, ez kimerítő, őszintén szólva, azt hiszem, most kell egy sör.
Felállt a kérdéssel:
– Te is szeretnél egyet, pszichológus?
– Szívesen, apa.
Werner bejött a nappaliba két nyitott sörösüveggel, az egyiket Lenának nyújtotta, és visszaült a helyére. Csendben ürítették ki az üvegeiket. Ahogy előrehajolt, hogy az üvegasztalra helyezze a magáét, a lánya átadta neki a magáét, és befogta a száját, hogy elfojtson egy böffentést.
Werner lassanként kezdett hozzászokni ahhoz, hogy a lánya gondtalan tinédzserként heverészett a kanapén, és nem törődött azzal, hogy apja tekintete egyre nyíltabban siklik a szoknyája alá. Odaadóan nézett a combjai közötti fehér háromszögre, és így szólt:
– Valahogy felszabadító bevallani, mi járt a fejemben akkoriban. Igen, a kezemet nekem is kordában kellett tartanom.
Összecsapta a kezét az arca előtt:
– Mit gondolt volna a tizennégy éves lányom, ha az apja hirtelen elkezdett volna magával kavarni.
Lena motyogta:
– Másnap, amikor elmentél, pornót néztem.
Felmordult:
– Tudhattam volna, hogy megtalálod a rejtekhelyet.
– Apa, megígérted, hogy nem szidsz meg.
– Nem is – nyugtatta meg –, hülyeség lenne egymást vádolni, hogy ilyen hosszú idő után ugyanazt a pornót néztük.
Lena felvidult:
– Emlékszel a filmre?
– Talán félúton – gondolta –, de tudod, az egyik pornó olyan, mint a másik.
– Persze – válaszolta a lány –, de valójában van ennek a filmnek egy cselekménye, nem Oscar–díjra méltó, de legalább elmesél egy történetet.
– Miről volt szó? – tudakolta.
– Egy film a családról: a szülőkkel és egy lányával.
– Azt hiszem, homályosan emlékszem – válaszolta –, anya bemegy a pincébe a szerelővel, hogy megmutassa, hol van a mosógép.
– És az alagsorban egészen más van – kuncogott Lena –, a lány a nappaliban marad az apjával, tudja, hogy elég sok időt töltenek lent, és elcsábítja az apját.
Werner észrevette, hogy Lena követi a szemeit, amelyek a bugyiján vándoroltak. Feltűnt neki, hogy az említett jelenet kellős közepén tartózkodik, amelyben az apa tehetetlenül ült lánya előtt, és bámult a nyitott lábai közé. És hogy a filmbéli lány mennyire élvezte, hogy apa nadrágjában hatalmas dudor volt. Werner lenézett magára, majd Lena arcára nézett, és elvigyorodott:
– Azt hiszem, most megint összeraktam a jelenetet, ők ketten nem merik, mert félnek, hogy az anyjuk feljön az emeletre.
Lena hangja remegett:
– Ezért csak magukat merik simogatni.
Megköszörülte a torkát, mielőtt bevallotta:
– Ahogy másnap néztem a filmet, azt képzeltem, hogy én leszek a lány és... te az apa... együtt megnézzük... és láthatom... hogyan csinálod.
Werner egy üreset nyelt:
– Azt hiszem, most valami erősebbre van szükségem.
Odament a bárhoz, és elővett egy üveg konyakot.
– Nekem is egyet – krákogta Lena.
Duplán töltött magának, amikor meghallotta:
– Nekem is egy nagyot, kérem.
Visszaült a kanapéra az italokkal, és átnyújtotta Lenának a poharát. Feszült csend támadt, ahogy szótlanul kortyolgatták a poharukat. Végül megkérdezte:
– Megvan még a pornó?
– Anya mindet elvitte – válaszolta.
– Mit? Anya pornót néz? Nem hittem volna neki.
– Talán beleszeretett a mosókonyhából érkezett ezermesterbe – próbált viccelni. Lena kifürkészhetetlen mosollyal elővett egy USB–meghajtót, és elárulta:
– Megtaláltam a pornót az interneten, és felraktam erre. Nézzünk rá, apa?
Werner riadtan vette le a tekintetét Lena bugyijáról, és fürkésző szemekkel nézett körül a szobában:
– Nem tudom, hogy ez jó ötlet-e, nem hiszem, hogy a saját lányommal illik. Biztosan lenne egy csomó a nadrágomban.
– Ugyan, apa, neked már van egy.
Odaugrott a tévéhez, és bedugta az USB-meghajtót. Miután fürge ujjakkal a távirányítóval babrált, visszafeküdt a kanapéra. Werner felé fordult aki észrevette, hogy a lábai még távolabb vannak egymástól, mint korábban. Átadta magát a ruhával borított szeméremdomb látványa miatti édes bizsergésének, és engedett a kényszernek:
– Oké nézzük, de ahogy fekszel a kanapén, nem garantálhatom, hogy csak a képernyőt nézem.
Léna nem válaszolt, máris feszülten nézte a tévét, csak a rózsaszín orcája árulta el, hogy apuka szemtelen pillantását szívesen veszi. A képernyőn egy nappali volt. Középen egy középkorú férfi és egy lány. Összebújtak és mélyen csókolóztak.
Werner elképedt:
– Akkor még észre sem vettem, a lány tizenötnek néz ki.
Hirtelen ketten a filmben szétrebbentek, és leültek egy székre. A kamera a szoba mélyére pásztázott, az anya visszatért a pincéből. Egy szennyes-kosarat vitt, elmagyarázta, hogy a mosógép elromlott, a szerelő már úton van. Ekkor megszólalt az ajtócsengő. Lena hrámutatott:
– A nő anyára hasonlít.
– Most, hogy megemlíted – mormolta Werner –, a színésznő valóban Kerstinre hasonlít.
Az anya eltűnt a pincében a szennyessel és a szerelővel. Apa és lánya ültek, és huncut mosollyal kacsintottak egymásra. A kislány készségesen szétnyitotta a lábát, és elragadtatva nézett apára, akinek izgalma szinte magától értetődő volt.
Addig bámulta a férfi domborulatát, amíg az nem tudott tovább ellenállni merész pillantásainak, és elkezdte kihámozni az erekcióját a nadrágjából, de aztán a feleség feljött a lépcsőn, hogy egy csavarhúzót vegyen ki a konyhafiókból. Werner felmordult:
– A szerelő nem hozta a saját szerszámait?
– Ez a legfontosabb – kuncogott Lena. A film anyja gyanakvó pillantást vetett kettejükre a nappaliban, és eltűnt. Új felvétel a pincében: az anya félig ráfeküdt a mosógépre, és a szerelő dugta hátulról. Lena tudni akarta:
– Anya is megcsalt?
– Szerelővel? – kérdezte Werner szórakozottan.
– Bármelyik pasival.
Azt gondolta:
– Amennyire én tudom, nem.
Aztán habozott:
– De volt egy másik történet is, amelyben valójában megegyeztünk, hogy nem hozzuk nyilvánosságra.
Elhatározta:
– De azt hiszem, ennyi év után elmondhatom, elvégre most már felnőtt vagy.
– Mondd el – sürgette Lena.
– Nos, anyukád kíváncsi volt, milyen érzés lenne egy másik férfival.
– Becsületszó?!
– Igen, és meg akarta nézni, ahogy egy másik nővel csinálom.
– Anyám?... tényleg ezt akarta?
Werner elmosolyodott:
– Még mindig nem tudsz néhány dolgot az anyádról. Igen, az ő ötlete volt. Ráálltam, és hamarosan találkoztunk egy nyitott párral, nagyon kedves emberekkel, akiknek ugyanaz volt az érdeklődési köre.
– Ismerem?
– Nem, akkor még kicsi voltál, és mindig a nagymamánál, amikor meglátogattak minket.
– Folytasd tovább – sürgette Lena.
– Hamarosan meglátogattak minket, és kipróbáltuk, amit édesanyád javasolt.
– És anya tényleg akarta?
– És hogyan! Csak noszogatott, hogy dugjam meg hátulról a kollégám feleségét.
– Itt a nappaliban?
– Igen, akkoriban más kanapénk volt. A kolléga felesége rajongott érte, nem számítottam rá, hogy elsőre így elengedi magát. Anyád megparancsolta neki, hogy csússzon le a kanapéra, és majdnem megparancsolta, hogy térdeljek a nő mögé, és húzzam le a bugyiját.
– Apa, ez igaz?
– Éreztem az illatát, ezért letoltam a nő bugyiját, és csókolgatni kezdtem a fenekét.
Lena felkiáltott:
– Az apám... ki gondolta volna!
Werner azt mondta:
– Láttam, milyen dögös, a kolléga rám nézett, és arra biztatott, hogy nyaljam meg a punciját is, miközben kihúzta a farkát és dühödten húzgálta. Amikor észrevettem, hogy anyukád majdnem elájul amikor nézi, felkeltem, és elrendeztem a nőt.
– Hátulról?
Werner a képernyőre mutatott:
– Igen, pontosan.
Közben a filmes anya helyet cserélt, letérdelt egy kis zsámolyra, és gömbölyded fenekét a szerelő felé nyújtotta. Felegyenesedve a szeméremajkak közé süllyeszthette a farkát. Lena nagyon izgatott volt:
– Mi történt ezután, anya csak nézte?
– Az első tíz percben.
A heverő melletti kerek székre mutatott:
– Itt ült fél kézzel a bugyijában, és simogatta magát, miközben nézte.
– Mi, hármótok előtt?
– Úgy tűnt, ez még jobban feldobta, ahogy kicsúszott a bugyijából, és szétvetett lábbal ült, ügyelve arra, hogy nézzük, ahogy maszturbál.
– És a másik férfi?
– A neje mellett állt, és őt nézte. Ez őt éppúgy felizgatta, mint anyádat és engem. Anya a szabad kezével megmarkolta a nadrágját, és megmasszírozta a farkát.
– Hú – kérdezte Lena –, és akkor?
– Amikor anyukád nem bírta tovább, helyet cserélt a kollégájával. Levette a nadrágját, és leült elé a zsámolyhoz.
Werner a bőrülésre mutatott:
– Még mindig rajtam volt a sor, hogy kiszolgáljam hátulról a barát feleségét, mindkettőjüket néztük a zsámolyon. Anya először a kolléga farkát vette a szájába, később a combjai felett állt, de a farkát nem engedte azonnal a puncijába.
– Miért?
– Ránk nézett, és várta, hogy nézzük. Csak amikor meglátta, hogy alig várjuk, elengedte magát, eleinte tétován, amíg meg nem érezte a kolléga keménységét...a puncija egyre tágult...egyre jobban… Istenem Léna, anyukádról sok rosszat tudnék mondani, de csodálatos szeméremajkai voltak. Egy látvány volt, ahogy a munkatárs mélyen beledöngölte a farkát anyádba.
Egy darabig csend volt. Werner észrevette, hogy a lánya folyamatosan a nadrágja dudorát bámulja, és megkérdezte:
– És nem szégyellted, hogy mások figyelnek rád?
– Először tartottam tőle – válaszolta –, de az aggodalmam alaptalan volt.
Lena tudni akarta:
– Milyen szexelni úgy, hogy mások nézik?
– Visszagondolva és őszintén... egyszerűen fantasztikus. A másik párral ezután is rendszeresen találkoztunk, egészen addig, amíg el nem költöztek egy másik városba.
Lena elhallgatott, először meg kellett emésztenie a hallottakat. Csak amikor a nappali képbe került a filmben, akkor figyelt újra a televízióra. Az alagsorból kihallatszó nyögésekből lehetett hallani, hogy ők ketten még jó darabig háborítatlanul ülhetnek a bőrszékükben. A lány széttárta a lábát, oldalra tolta a bugyit és megmutatta apának a punciját. A nadrágja kidudorodott. Kiemelte az erekcióját, és lassan dörzsölte, miközben nézte, ahogy a lánya simogatja a punciját.
– Szeretnél most emlékezni? – hangzott Lena sarkából.
– Igen. – válaszolta Werner szűkszavúan. A szeme sarkából látta, hogy a lánya a szeméremdombjára tette a kezét, és azt hiszi, tudja, mi történik. Nagy szüksége volt még egy konyakra, és felkelt.
– Én is – kérte Lena.
Werner azonnal elhozta az egész üveget, és még töltött. A lánya is feszült volt, mert olyan gyorsan ürítette ki a poharát, mint ő, és kevesebb mint egy perc múlva visszatette az asztalra. Ismét mert vetni egy pillantást Lénára. A képernyőre meredt, amelyen apa és lánya ültek szemben, és ők maguk is a másik szeme elé kerültek.
A következő felvételen csak az apa pénisze látható, szorosan a kezében szorongatta, mögötte pedig a homályban a lány, aki egyszerre több ujját is a puncijába döfte, és tágra nyílt szemekkel bámult az apjára.
Werner mozdulni sem mert, csak a képernyőt nézte, ahol ketten a csúcspontjukhoz közeledtek. Örült, hogy Lena szeme a televízióra szegeződött, mert érezte, hogy az Alpok felgyűrődik az ölében.
Ott a képernyőn felnyögtek, a filmes apuka pedig kuncogott. Kicsit később a filmes anya visszajött a pincéből, és magával húzta a szerelőt. Megköszönte a szolgálatait, és elbocsátotta. Gyanakodva benézett a nappaliba, férje újságot olvasott, míg lánya a kabát kötésével volt elfoglalva, majd elsötétült a képernyő.
Csend a nappaliban. Werner szeme a sötét tévére tapadt, amíg Lena hangja vissza nem szólította:
– Mint amikor focit néztél, apa.
Sóhajtott:
– Csak ezúttal tudjuk, hogy állnak a dolgok velünk.
Lena a bugyiján tartotta a kezét, vett egy mély levegőt, és azt suttogta:
– Látom rajtad, apa, ez így van...
Az arcába nézett:
– A pornó a te ötleted volt, figyelmeztettelek.
Werner látta, hogy a lánya folyamatosan a teste közepét bámulja, miközben ujjai próbaképpen a bugyiját kapirgálják. Úgy beszélt hozzá, mintha édességet kérne:
– Neked is össze kell szorítanod a fogadat, apa?
– Nagyon rendben van így. – válaszolta feszült hangon, de Lena nem adta fel:
– De én már nem akarom összeszorítani a fogam!
Werner látta, hogy könyörögve néz a szemébe, és végigsimított a bugyiján. Kétségbeesetten próbálta elfordítani a tekintetét, de hiába, inkább a lány ujjait bámulta, amelyek egyre mélyebbre barázdálták a bugyi anyagát. Végül megragadta a nadrágja dudorát, és gyúrni kezdte. Lena elragadtatott hangja:
– Ó, apa, a szemed... mint annak idején.
Szavai elűzték gátlásait, és rekedt hangon bevallotta:
– Emlékszem, fehér bugyit viseltél, mint most. Istenem, Lena, tizennégy évesen sikerült bezsongatnod az apádat. Annyira kiszolgáltatottnak éreztem magam, szinte könyörögtem, hogy láthassam a puncidat.
– Apa, mennyire szerettem volna...
Lena megkönnyebbülten felsóhajtott, félretolta a bugyit, és ujjával szétválasztotta a szeméremajkait. Werner nem tudta elhinni. Tényleg a lánya volt, aki szétvetett lábakkal feküdt mellette a kanapén és a punciját mutogatta kábultan az izgalomtól? Lehúzta a nadrágja cipzárját, és kivette az erekcióját. Lenának ez nem volt elég:
– Mindent. – suttogta
Látva az éhség sürgető érzését az arcán, újra lenyúlt a nadrágjához, és kihúzott belőle mindent, amit a szemének kínálhatott.
– Jaj, apa, milyen nagy vagy – lehelte a lánya, és a plafon felé kinyújtva a lábát a bugyit a fenekére tolta, majd lehúzta a lábáról. Visszatette az ülésre, és a térdét széttárta a kezével.
Lena izgatottnak látszott, ahogy tágra nyílt szemekkel nézte a punciját, szórakozottan megragadta a hímtagját, és masszírozni kezdte. És csak akkor nézett rá, amikor egyik kezével széttárta a szeméremajkait, a másik kezének középső ujját a párnák közé nyomta. Werner felnyögött:
– Olyan szép vagy, amikor ezt csinálod.
– Neked csinálom, apa.
A lány megállt, és Werner keze is. Egy pillanatnyi csend, majd a lelke mélyéből ez jutott eszébe:
– Minden eszembe jutott, amikor elolvastam a történeteidet. A film óta erre vágyom, látni akartam ahogy megérinted magad, apa, és mereven nézed, ahogy ezt csinálom magammal.
Mindketten izgatottak maradtak egy darabig, torz mosollyal néztek egymás arcába, szemük pedig azt mutatta, hogy mindenre készen állnak. Werner felállt és felsóhajtott:
– Nézd, mit csináltál az apáddal.
Egyenesen letérdelt Lena lábai közé a kanapén, feléje nyomta a medencéjét, és megragadta a farkát. A lánya a két ujját beledörzsölte a puncijába, és nézte, ahogy apja karnyújtásnyira az arcától dörzsöli az erekcióját, egyedül neki. Szemei elkerekedtek valahányszor felduzzadt makkja feltárult, amikor hátrahúzta a kezét. A szerelem cseppjei szivárogtak ki a farka hegyéből.
Amikor apa szabad kezével a golyói alá nyúlt, Lena mutatóujját a gyönyörbimbója körül forgatta, és zihált:
– Apa, veled akarok menni…
– Ó, kislányom, mindjárt…
– Igen..., apa..., igen…
Werner Lena vad ujjait bámulta, amelyek közül három a punciját tágította... előre-hátra dobálta a fejét... felgyűlt benne is... lehunyta a szemét, és érezte... milyen erőteljesen spriccel ki belőle... kétszer... háromszor... aztán belesüppedt a puha ködbe.
***
Werner kinyitotta a szemét, és a lányára pislogott, a lány az ülés háttámlájára hajtotta a fejét. Álmodozva nézett fel a plafonra, és a pólóján apja nyomait kente el a kezével. Tapogatta a poharát, de az üres volt. Lena felállt, egy percig némán ült az oldalán, majd felfedezte a bugyiját a padlón. Megragadta, puszit nyomott a homlokára, és azt suttogta:
– Ez volt a legjobb este iskolás korom óta, apa.
Amikor Werner felébredt szédüléséből, nem emlékezett, mióta ült ott, de hallotta az elektromos fogkefe hangját az emeletről. Bevitte a poharakat a konyhába, és mogorván azon tűnődött, mi is történt valójában. Túl sokat ivott?... tényleg a lánya előtt?... mindegy, előbb aludnia kellett.
Folyt. köv.