Carlos higgadtan, türelmetlenségét elfedve, nyugodt viselkedést erőltetett magára. Az árnyékban ült a szabadtéri kávézóban, tekintetével az utat kémlelte. Egy kitartó légy körözött az arca előtt, elkerülve a férfi kezének csapkodását. A kis asztal túloldalán Rosalita szép cicijeivel a legkiválóbb ruhákban, ékszerekben pompázott, amit csak drogpénzért lehetett kapni. Ész nélkül fecsegett mindenféle dologról, amíg Carlos figyelmeztető pillantása bele nem fojtotta a szót.
Halvány porfelhő emelkedett a láthatáron, egy fekete Range Rover közeledtét jelezve. A koszos jármű megérkezett a mexikói kisvárosba, széles abroncsú gumija ropogott a vöröses kavicson, majd megállt a város főterén, a kávézó közelében.
Santiago kiszállt a terepjáróból és a hosszú, göröngyös út után kinyújtóztatta tagjait. Kinyitotta a hátsó ajtót, és minden teketóriázás nélkül kirángatott egy vergődő lányt a hátsó ülésről, aki csúnya rúgást mért Santiago sípcsontjára. Felmordult, és dühében kézfejjel keményen arcul ütötte a lányt, aki a fejét rázta az ütés erejétől. Erős ujjai erősen markolták a tarkóját, fájdalmas kiáltást kényszerítve ki a zúzódásos ajkáról. Keze a háta mögött össze volt bilincselve. Durván meglökték, ő előrebotladozott és arccal előre az utcára zuhant. Koszt köpve nézett fel Carlosra, sötétbarna szemében féktelen gyűlölet csillogott. Csinos arcán számos kisebb vágás és horzsolás arra utalt, hogy nem egykönnyen adta meg magát. Sima barna szoknyája több helyen elszakadt, szűk, barna kötőfékű felsőjét vércsíkok szennyezték.
- Az apa? – érdeklődött Carlos.
- Halott – válaszolta hidegen Santiago. Amint a nyomukra bukkantunk, elkezdtek lőni. Josénak meg kellett ölnie.
Carlos dühösen nézett, ujjai az asztalon dobogtak, ahogy ingerültsége felerősödött.
– És az anya?
Santiago megrázta a fejét, jelezve, hogy ugyanerre a sorsra jutott.
- Lelőtte Josét és megsebesítette Diegot – válaszolta az erősen tetovált gengszter és laza biccentéssel intett a bekötözött, eszméletlenül a Rover utasülésén ülő férfi felé – Aztán maga ellen fordította a fegyvert.
Carlos a fogát csikorgatta csalódottan. Hogyan tudná uralni és példát mutatni a város e nyüzsgő trágyadombján? A helyiek már gyülekeztek, arcukon félelem és kíváncsiság tükröződött. Ha nem tudja kordában tartani ezt a mosdatlan csürhét, a kartell nem habozna lecserélni és a testét a legközelebbi hídra lógatni. Figyelmét a sérült lányra fordította, aki még mindig a háta mögött összekötözött kézzel próbált felülni. Nem ő volt az ideális célpontja haragjának, de csak ő maradt életben.
– Mi a neved, kurva? – dörmögte a bandavezér.
A lány figyelmen kívül hagyta őt, amíg Santiago előre nem lépett, megmarkolta a haját, brutálisan felrántva a fejét, hogy szembenézzen a főnökével.
– Válaszolj El Jefe-nek! – vicsorogta a fülébe.
– Ange... Angelina! – zihálta és szeme könnybe lábadt a fájdalomtól.
– Tudod, miért vagy itt? – érdeklődött Carlos higgadtan, inkább bejelentésként a tudatlan városlakókhoz, mintsem a lányhoz intézett közvetlen kérdésként.
Angelina válaszul kiköpött.
– Mert a bátyád nem tud olyan nőket szerezni, mint az anyám anélkül, hogy megerőszakolná őket? Mert amikor apám elkapta a bátyádat, kibelezte, mint egy disznót, és otthagyta, hogy sikoltozzon, mint egy kis kurva, míg végül kivérzett és meghalt?
Mormogás, dörmögés és helyeslő bólogatás járta át a gyülekező tömeget. Ez egyáltalán nem úgy zajlott, ahogy Carlos szerette volna. Santiago kihúzott egy kopott pisztolyt az övéből, és Angelina tarkójához tette. A lány kihívó arckifejezése megingott. Kibiztosította a revolvert és a főnökétől várta, hogy engedje meghúzni a ravaszt.
Carlos feltartotta a kezét ezzel felfüggesztette a kivégzést. Egy egyszerű golyó az agyba nem lett volna elég a bátyja haláláért.
– Meg kell tanulnod a tiszteletet, picsa – replikázott halk hangon.
- Tisztelet! - bődült el. Felállt a helyéről és végigmutatott a kezével a zsörtölődő helyiek sokaságán. Visszaült és ujjával az asztalhoz intette megbízható hadnagyát, Juant, akinek sziszegő hangon utasításokat adott. A szilaj férfi figyelmesen hallgatott, majd elsietett, hogy engedelmeskedjen főnöke utasításainak.
Juan hamarosan újra megjelent az utcán, egy ideges boltost és két alkalmazottját kísérve pisztolya dühös mozdulataival. A férfiak a gabonás zsákok súlyos terhe alatt görnyedtek, amelyeket az utca közepén halmoztak fel. Az előkészületek ezzel befejeződtek. Juan vadul talpra rángatta a tágra nyílt szemű lányt. Annak ellenére, hogy rugdosott és sikoltozott, Juan és Santiago hamarosan lekötözték a kötéllel arccal lefelé a gabonazsákokra és tehetetlenül formás hátulját a rakat magas pontjára rántották.
– Ennek a lánynak a családja a felelős a bátyám haláláért! Carlos a tömeghez fordult.
- Lássátok és tanuljátok meg, mi történik, ha keresztbe tesztek nekem!
Lefelé fordította a figyelmét.
– Diablo! – csattant fel. A hatalmas fekete Doberman szunyókáló lábai figyelemre rándulnak, izmai megremegnek.
– Támadj! – parancsolta a gengszter. Kinyújtott karja a morgó fenevadat a magatehetetlenül megkötözött lány irányába indította, miközben a tömeg a rémülettől zihálva vált szét előtte.
Az erőteljes szemfog vicsorogva tépett át a téren, és minden hosszabb lépéssel gyorsult. De ahogy elérte a kitűzött célt, Diablo megcsúszott egy poros megtorpanásra. Beleszimatolt a levegőbe, és kíváncsi arckifejezéssel oldalra billentette a fejét.
- Diablo! Támadj! – kiáltott fel újra Carlos, és dühödt hangja remegett a ingerültségtől.
Diablo fejét előre-hátra forgatta a gazdája és a lány között, láthatóan bajba került. Nem tudott dönteni. Lassan közelebb osont, füle hátradőlt, orra pedig eszeveszetten szimatolt. Bedugta pofáját a lány ruhája szegélye alá és megállapította, hogy feszes combja szélesre terül a fogva tartó kötelek miatt. Angelina felsikoltott, amikor a kutya hideg orra megtalálta intim területeit, és a feje felpattant a döbbenettől. Döbbenetének üvöltése arra késztette a megdöbbent dobermannt, hogy néhány lépést hátráljon. Aztán tömzsi farkát csóválva megállt. A feszültség és a veszély felhangja ellenére ideges kuncogás hullámzott végig a tömegen az ominózus őrzőkutya görcsös bohóckodására.
– Diablo! Öld meg! – kiáltott fel Santiago, arca vörösre vált a dühtől. De a dobermannnak más elképzelései voltak. Óvatosan közeledett a megkötözött és vergődő lányhoz, s ezzel gyarapította bátorságát. Kísérletképpen a foga közé kapta a szoknya szegélyét és megrángatta. Angelina ijedten mocorgott, megbilincselt kezei ökölbe szorultak, de hiábavalónak bizonyult minden kísérlete, hogy a szoknyáját leigazítsa összekötözött kezével. Diablo egyik oldalról a másikra kapkodta a fejét, és mancsával a poros útba mélyedt, hogy kapaszkodót találjon. A ruha lecsúszott a lány csípőjéről, szabaddá téve feszes, sima, gömbölyded fenekét. A tömeg felmorajlott és sutyorgott, látva, hogy a kis kikapós nőn nincs se bugyi, se más alsónemű.
A doberman a szélnek tartotta az orrát, oldala megemelkedett, miközben ízlelgette a csábító illatot. A lány teste akaratlanul kacérkodott vele, de eszeveszetten kalapáló szíve adrenalinnal árasztotta el a testét és minden izma megfeszült a félelemtől.
Az alatta lévő durva gabonazsákok finom súrlódása ingerelte a mellbimbóit, és az erekció kínos állapotába kényszerítette a húsos dudorokat. Vér árasztotta el a fedetlen puncijának felborzolt ajkait és azok a puha punciajkak lassan kitárultak. A csábító rózsaszín redőkben feltárult, harmatos nedvesség csillogott a forró napon. Városi embertársai azt feltételezhették, hogy a belső combján lefolyó krémes szivárgás egyszerűen a déli hőségtől származó izzadság. De Angelina felnyögött, ahogy megérezte és a szégyen vörös pírja árnyalta szép arcvonásait.
Diablo óvatosan közeledett. Gazdája ismételt támadási parancsai süket fülekre találtak. A hatalmas kutya megállt és megborzongott érezve, hogy a farka kicsúszik húsos hüvelyéből és hatalmas erekcióvá dagad. A vadállat halk morgással felemelkedett és ráugrott a szerencsétlen lányra, mellső mancsait szorosan a mellkasa köré fonta, miközben szőrös ágyékát kemény lökéssel előrelendítette.
Az anyák sikoltoztak, eltakarva ártatlan gyermekeik szemét. A férfiak felháborodott dühvel törtek előre, csak a fegyveresek hangja és a kivont fegyverek fékezték meg őket. Carlos körülnézett, vékony, kegyetlen ajka sarkaiban elégedettség jelei látszottak. Az engedetlen házőrző kutyának ösztönösen sikerült elérnie, amit gazdája kívánt. A parasztok gyülekezete tágra nyílt szemekkel tátongott, ahogy Diablo ráfeküdt a védtelen lányra.
A doberman túl alacsonyan célzott döfése miatt kemény fasza Angelina összeszorított, selymes combjai szorító ölelésébe került. Visszahúzódott, majd ismét rárontott. A lány pánikszerűen vergődött, formás csípője kicsavarodott és megroggyant. Diablo hatalmas farka felfelé siklott, átcsúszott a lány sima, feszes segge patjának mély hasadékán. A kutya elvicsorodott, szemfoga előbukkant idegességében, mancsai remegtek a várakozástól. Hátsó lábaival lökdöste magát előrébb, hogy jobb helyzetbe kerüljön, és elülső mancsaival szorosabban szorította a mocorgó lány mellkasát. Angelina szűk melltartója felhúzódott, és nyávogó tiltakozás szökött ki a lány ajkából, ahogy kerek mellei kiszabadultak. Összerándult, izmai nekifeszültek a csuklóját és bokáját rögzítő köteleknek. A szoros kötések puha húsába vájtak,de nem szabadulhatott.
Angelina összeroskadt az állat súlya alatt, mellkasa megremegett a hiábavaló erőfeszítéstől. Diablo ebben a pillanatban megragadta a lehetőséget, előre lendítette szőrös ágyékát. Hatalmas farkának hegye megtalálta a lány puncijának nyitott rését és beleszántott abba az édes ölelésbe. Angelina felsikoltott, meztelen seggét hiábavalóan próbalta elhúzni, miközben megpróbálta lelökni magáról a lelkes dobermannt. Ám egy hosszú, erőteljes lökéssel a kutya lüktető farka belesüllyedt nedves, remegő puncijába, és mélyen beágyazódott.
A lány megalázottan zokogott, miközben dühös moraj dübörgött át a tömegen. De haragjuk ellenére a parasztok nem tudtak uralkodni természetes kíváncsiságukon. Mivel nem tudtak elfordulni, lökdösődtek a pozícióért, abban a reményben, hogy jobban átlátják az előttük lezajlott szörnyűséget. A hüvelynedvek szivárgása mellett egy vékony vércsík színezte meg a lány belső combját, ami a szüzessége tanúsága volt, amelyet a megerőszakoló kutyafasz éppen elvett.
Diablo visszahúzódott, a súrlódó mozdulat égető érzést okozott Angelia szétfeszített puncijában. A Doberman hatalmas farkáról csillogva csöpögött a hüvelyi folyadék, miközben egyensúlyozni próbált. Hatalmasat lökött, szőrös ágyéka egy húsos pofonnal érintette a lány felé fordított farát, miközben golyóit mélyen eltemette a lány szűk fenekébe. Angelina ajkáról kéjes morgás szökött ki, miközben a szorongató puncija ismét jócskán túl a határain lett tömve. Most már teljesen bekenve Diablo farka, mint egy jól olajozott dugattyú, kicsúszott a selymesen sima hüvelyből, ahogy hátrahúzta, majd ismét vissza lökte.
Diablo tartott egy kis szünetet, rángatózó farkának csak lüktető hegye maradt a punciban. A lány ajkát a várakozás izgalmában egy halk nyögés hagyta el és öntudatlanul megriszálta a csípőjét, miközben a következő elkerülhetetlen lökést várta.
A doberman elülső mancsaival szorította a lányt, éles körmeivel vörös csíkokat hagyott a lány puha melleinek oldalán. Vadul morogva lökdöste. Angelina zihált, csípője akaratlanul is hátra rándult. Diablo golyói erősen nekiütköztek a csinos kis pina szélesre táruló ajkainak , szőrös diózsákja megütötte és csiklandozta a rózsaszín, gyenge húst. A felizgult vadállat még egyszer visszahúzódott, de izgatottságában eltúlozta a mozdulatot. Egész farka kicsúszott a lány puncijának forró, szorító öleléséből, és szorosan nekipattant szőrös hasának. Angelina ernyedt szájából kiáltás szökött ki, ami nagyon hasonlított a „Neeeeeeeeeeeee...”-hez. A tömegből többen tiltakozásnak, rosszallásnak értelmezték az elhangzott kiáltást a lány részéről.
Diablo kétségbeesetten vonaglott a lány meztelen hátán, hogy visszadöfje masszív farkát a csodálatos kis nyílásba. Angelina csuklóra bilincselt kezei megmoccantak a vonagló kutya hasa alatt, ujjai ösztönösen keresték a lüktető faszt. Finom ujjai végre megtalálták és összezárultak a kankutya hatalmas farka körül, és érezte, ahogy lüktet a markában. A kötelékei ellen küzdve lefelé irányította a merev tengelyt, és érezte, hogy a szivárgó hegye átsiklik a fenekén. Megborzongott, rózsanyílása beleremegett, ahogy Diablo forró makkja megsimogatta gyenge fenekének, szűk nyílását. A végletekig megfeszítette a vállát, így végül sikerült visszairányítania a Doberman szörnyeteg farkának tapogatózó fejét puha, mohó puncijának tátongó ajkai közé.
Diablo izgatottan felüvöltött és lendületesen, ismét teljesen belesüllyedt lédús hüvelyrésének bársonyos burkába. Angelina zokogott, a fájdalom és a szenvedély eggyé olvadt benne. A parasztok tömege a szegény leány kínját átérezve dühöngött annak helyzete miatt. Csak Angelina tudta azt a sötét titkot, hogy sikoltását nem a fájdalom, hanem a növekvő kéjes érzések szülték.
Diablo eszeveszetten dugta a lány édes punciját, könyörtelenül simogatott a farkával ki-be, így baszva felajzott alkalmi szeretőjét. Angelina háta meggörbült, fenekével öntudatlanul pucsított és természetes ciklikus mozgást végzett, amelyet akaratlanul is a doberman erőszakos lökéseihez igazított. A lány és a vadállat lihegni kezdett az erőlködéstől. Angelina apró ujjai hiábavalóan szorultak ökölbe, nem tudott ellenállni a kutya vad rohamainak. Diablo farkcsomója duzzadni kezdett. A hátsó mancsain rugdalva magát előre, igyekezett biztonságosan bekötni magát a szukájába.
Angelina felkiáltott, bántalmazott puncija már a végletekig kitágult, emiatt képtelen volt befogadni a hatalmas, húsos csomót. Ám csípőjének sürgető lökéseivel a visszafojtott, kéjes sikításai közepette remegő pinája engedelmeskedett és éppen annyira nyúlt meg, hogy Diablo teljesen meghódította a hüvelyének mélységét beerőltetve magát a lányba egészen a golyóiig.
Döbbent csend borult a tömegre azt látva, hogy az erőszaknak kitett puncija obszcén módon kidudorodik. A biztonságosan becsomózódott Diablo a lány meztelen hátán vergődött, és ízlelte kényelmes, meleg hüvelyének kéjesen szorító rándulásait. A teljesítményére büszkén, nyelve kilógott vicsorgó állkapcsai közül. Kezdődő orgazmusa megfeszítette Angelina punciját. Hüvelyének szerető ölelése nem volt hajlandó feladni Diablo lüktető csomójának szorítását. Diablo szemfoga kibukkant, szőrös ágyéka érzékien lökődött Angelina felfelé fordított farának csupasz húsához.
Angelina halk nyöszörgése és csípőmozgásának reakciói finoman árulkodott arról, hogy a kis szuka teste felkészült és készen áll a végső lökésekre. Diablo kihúzódott, majd visszacsapódott, csapdába esett csomója rövid, erőteljes lökésekre korlátozta a mozgását. Újabb erős lökései előre és hátra, állandó mintázatba rendeződtek, miközben gyorsan púposra húzta felfelé ívelt csípőjét. Angelina combjai megremegtek. A kutyafasz remegő érzést ébresztett lucskos puncija legbensőbb mélységében. Beharapta az alsó ajkát és elfojtott egy kéjes nyögést. Csípőjével érzéki, körkörös mozdulatokkal riszált, miközben az orgazmus hullámai összehúzták lédús puncijának izmait. A rózsaszín hüvely finom ráncai szorosan megragadták a Doberman betolakodó farkát és egyre mélyebbre vonták.
Diablo keményen belelendült, majd felemelte a fejét, mintha üvölteni akarna örömében. De csak egy nyöszörgésre volt képes mert minden erőfeszítése arra összpontosult, hogy dühösen meghódítsa új szukáját. A doberman szeme vadul forgott, golyói pedig összehúzódtak. Kutyacukor hulláma indult el erekciója hosszában és mélyen kitört a vonagló lány mohó pinájában.
Angelina orgazmusa kivirágzott. Szégyentelen szenvedéllyel zokogott, csípőjét szemérmetlenül dörgölte kutyaszeretője szőrös ágyékához. Gömbölyded fara és combja meg-megremegett, ahogy Diablo ismételten beledöfött a görcsös hüvelyébe és minden büntető lökéssel állati elégedettség morgását kényszerítette ki belőle. Kutyacukor és hüvelynedvek habzottak ki puncijának feszülő ajkairól, lágyan csordogálva a belső combjain.
A lány levegő után kapkodva esett a hasára, miközben tehetetlenül rángatózott az orgazmikus görcsök torkában. A doberman még egy utolsó, roncsoló lökést adott, majd Angelina hátára esett. Hátsója szabálytalanul rángatózott, ahogy a golyói ismétlődő görcsökben összehúzódtak, mélyen Angelina csinos puncijába pumpálva a forró kutyacukor utolsó cseppjét is. Oldala emelkedett–süllyedt a megerőltetéstől, a hatalmas teste súlyosan feküdt a lány meztelen hátán.
– Hogy tetszett, te kibaszott kurva? – kérdezte Carlos, aki közben felállt a székről és elégedetten tette csípőre a kezét. A parasztok tömege megvert és legyőzött pillantást öltött, mintha a lány állatias megerőszakolását mindenkivel szemben elkövették volna.
– Valószínűleg… talán… jobb volt, mint amit a sánta bátyád juttatott anyámnak – válaszolta Angelina erőtlenül. Egy kacagás merészelt feltörni valahonnan a tömegből, amely gyorsan nevetésbe fordult. Carlos dühe forrongott, amikor érezte, hogy a parasztok felbátorodnak.
– Diablo! Hozzám! – kiáltott Carlos parnacsoló hangon, látva, hogy a vadállat bevégezte megalázó tettét. A doberman szűkölt és szőrös vállát vonogatta, miközben megpróbált leszállni a lányról. Angelina felkiáltott fájdalmában, amikor puncijának ajkai kidudorodtak, mert képtelen volt elengedni a szeretetteljes fogást Diablo eltömődött csomóján.
– Diablo! – kiáltotta Carlos, és hangja elégedetlenséget sugárzott. A kutya halk, csalódott morgást hallatott, izmai megfeszültek, ahogy küzdött a szabadulásért. Végül nedves cuppanással erőteljesen kihúzta még mindig duzzadt herecsomóját a lány sajgó puncijából. Angelina megerőszakolt pinája obszcén módon tátongott, mint egy tönkrement, de elégedett rózsaszín hüvely barlangja, amelyből sűrűn ömlött ki az elhasználódott szexuális folyadék.
A vadállat bizonytalan lábakon néhány lépésnyire tántorgott, agya eltompult a szexuális kimerültségtől. Kiszabadulva a csodálatos hüvely szorításából, Diablo a gazdájára nézett, aki csalódottan csettintett az ujjával és a széke mellett a földre mutatott. A doberman nyöszörgött, tekintetét határozatlanul Angelinára, majd Carlosra fordította. Végül visszaügetett a lányhoz, és szeretettel megnyalta a felfordított farát. A doberman többször körbeszaladta a lányt, majd a poros utcában telepedett le és óvta újdonsült szerelmét.
Újabb halk nevetés zúgott végig a tömegen, miközben Carlos némán dühöngött, hogy még a saját őrzőkutyájának sem tud parancsolni.
Ujjaival Juan felé csettintett, akinek legalább volt annyi esze, hogy sietve odamenjen a főnöke oldalához.
– Juan, tudod, mi a különbség egy csinos lány és egy kurva között? – érdeklődött Carlos veszélyes felhanggal.
– Nem, Jefe – válaszolta Carlos, és az ütési vonalra várt.
– Egy csinos lány csecsemőket ad neked, de egy pina csak riszálja a seggét – magyarázta Carlos. Juan udvariasan felnevetett. A főnök bosszúsan meredta tömegre, mert határozottabb reakcióban reménykedett. Aztán intett és suttogva közelebb hívta a hadnagyot. A csatlós felnézett, tekintete a helyes irányt követte.
Rosalita közelebb hajolt, és szemérmetlenül hallgatózott. Az arckifejezése sápadtra változott. – Ó, Carlos, ne… – tiltakozott halkan.
Carlos kemény tekintettel fordult felé.
– Segíthetsz, kedvesem – ellenkezett Carlos – Vagy ha akarod, átveheted a helyét.
Rosalita idegesen nyelt egyet, mert érezte, hogy Carlos türelme veszélyesen megfogyatkozott. Beharapta az alsó ajkát, visszatartva magát minden további megjegyzéstől. Carlos elégedetten bólintott, majd elmagyarázta, milyen szerepet szánt neki.
Juan kiment az utcára, a parasztok óvatosan szétváltak előtte, hogy utat engedjenek neki. Határozott léptekkel ment egy öregemberhez a tömeg hátuljában, aki alázatosan levette a kalapját és megremegett a nem kívánt figyelemtől.
– Szükségem van a szamaradra – követelte Juan.
Az öregember félelmében remegve felnézett.
– Pedro szamaramra? De Senor! Pedro segít, hogy piacra vigyem a kerámiámat – könyörgött és a teherhordó hátán lévő csomagokra mutatott. Juan felemelte a pisztolyát és finoman az öreg orrához nyomta a csövét. A vita eldőlt, Juan visszatette a tokba a pisztolyt és kést rántott. Elvágta a hevedereket, amelyek az állat nehéz csomagjait tartották. Az edények szilánkokban koppantak a poros talajon, miközben az öreg sápadtan tördelte a kezét. Tehetetlenül nézte, ahogy Juan megragadja Pedro kantárját, és rángatva mozgásra bírja a szamarat. Juan a szamarat Angelia felé vezette, aki még mindig megkötözve terült el a felhalmozott gabonászsákokon.
A dobermann körültekintően utat engedett a nagy szamárnak, és új pozíciót vett fel az úton, néhány méterre Angelinától. Farka dühösen dobogott a porban, miközben gyanús pillantást vetett a közeledőkre.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
A kartell
Beküldte: Anonymous,
2024-11-11 15:00:00
|
Egyéb
Hasonló történetek
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások