Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Friss hozzászólások
Gayadam: Szia ez igazi történet ?
2024-10-24 18:52
Logan Ne'ran: Először is igen, a helyesírási...
2024-10-22 15:30
Passszívpréda: Ha van idöm, szívesen leírom a...
2024-10-21 05:57
HentaiG: Jòl sikerült folytatàs izgatò...
2024-10-19 21:49
kaliban: Kár, hogy ilyen rövid lett. A...
2024-10-19 15:17
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A világ legbizarrabb története

Szandra reggel ötkor amikor az első halvány fénysugarak már elkezdték megvilágítani a sötétkék égboltot lassan ébredezett.Az ébresztőóra hangos csipogása visszhangzott a csendes panellakásban.Álmosan nyúlt a telefonjáért,hogy bekapcsolja.Egy pillanatig még a párnáján maradt próbálta felfogni,hogy ma van a nagy nap.Az első felnőttfilmjét fogja ma leforgatni.A gondolat egyszerre volt izgalmas és félelmetes.Nagy levegőt vett majd lassan kikászálódott az ágyából.Ásítva indult el a fürdőszoba felé miközben a szobán keresztülhaldva gyors pillantásokat vetett a kinti világra.Az utca csendes volt csak néhány madár fütyörészett vidáman.A fürdőben megmosta az arcát hideg vízzel hagyta,hogy a frissesség teljesen elűzze az álmosságot.Ezután felkötötte a gyönyörű fekete haját egy laza copfba.Készített magának egy enyhe természetes sminket,nem akart túlzásba esni hiszen tudta,hogy a forgatáson úgyis profi sminkes dolgozik majd rajta.Csak egy kis alapozó, szempillaspirál és halvány rózsaszín ajakbalzsam éppen elég volt.Ezután visszament a hálóba és kiválasztotta a mai napra szánt egyszerű ruháit.Feszes fekete és fehér csíkos forrónadrágot és kényelmes fekete topot vett fel.A gondolatai már a nap eseményei körül forogtak de igyekezett nem túlgondolni.
-Csak a mai napot éljem túl valahogy.-mondogatta magában.Nem átlagos napra számított.Összeszedte a szükséges dolgait a táskáját, napszemüvegét majd a konyhába ment,hogy készítsen magának egy gyors reggelit.Pirítóst készített rá egy kis vajat majd mellé egy nagy pohár vizet ivott.Nem akarta megterhelni a gyomrát mert tudta hosszú nap elé néz.Amint végzett összeszedte a holmiját és kiment az ajtón.A levegő már most fülledt volt,érezni lehetett,hogy egy újabb meleg nyári nap következik.Szandra bezárta az ajtót majd elindult lefelé a lépcsőn.Az utcán már néhány autó elhaladt mellette de még mindig nagyon korán volt,Budapest csak most kezdett ébredezni.A régi kopott piros autója ott állt az utca végén.A kocsi bár nem volt túl megbízható azért Szandra szerette mert sok emlék fűzte hozzá.Mostanában egyre többet volt rossz ezért egyre gyakrabban gondolt arra, hogy le kellene cserélnie de az eladói fizetésből erre nem tudott költeni.A filmezésből keresett pénzből szeretett volna egy új autót venni.Sóhajtva fordította el a slusszkulcsot a motor lassan erőlködve életre kelt.Beindította a GPS-t ami a Balatonra mutatta az utat majd bekapcsolta a rádiót,hogy valami zene szóljon az úton.A nyár slágerei lassan megtöltötték az autót ahogy lassan kihajtott a reggeli fényekbe úszó városból.Szandra érezte,hogy a Balaton felé vezető út nemcsak fizikailag de lelkileg is egy új kezdetet jelent számára.A híres hazai producer egy balatoni vitorláson forgatta legújabb filmjét ebben debütált a lány.Szandrát egy közösségi oldalon kereste meg a producer aki először meg sem merte mondani pontosan milyen filmről lenne szó.Ám végül egy személyes találkozáson elmondta milyen típusú filmhez keres csinos,alacsony,fiatal lányt.Szandra meglepődött eleinte sértőnek érezte a producer ajánlatát de végül a magas pénzkereseti lehetőség meggyőzte és vállalta a szereplést.A tó felé vezető úton a reggeli napfény egyre forróbbá vált és a szél finoman borzolta a haját az autó leeresztett ablakán bejutva.Érezte ahogy minden idegszála megfeszül.


 


A Balaton látványa megnyugtatta amikor végre megpillantotta a tó víztükrét a távolban.Tudta a nap folyamán nehéz pillanatok várnak rá de készen állt arra,hogy szembenézzen velük.A gondolatai kitisztultak ahogy a tó melletti kisváros kikötője felé haladt.Elmosolyodott bár a gyomra még mindig görcsben volt.De most már nem volt visszaút.A kikötőben már csak rá várt a stáb.Mindenki kedvesen fogadta ami kissé megnyugtatta az ideges lányt.Gyors sminkelés után megkapta a stáb egyik tagjától azt a vadító falatnyi tűzpiros bikinit amit ma viselnie kell.Persze csak egy rövid ideig.Alig takarta Szandra tökéletes testét.A feneke teljesen szabadon volt csak egy nagyon vékony pánt futott végig rajta,de mivel egyáltalán nem volt szégyenlős ez nem zavarta.Mintha csak ráöntötték volna,festői volt ahogy kreol bőrére tapadt.A bikini felsője alig takarta el természetes melleit. Miután befejezték az előkészületeket a vitorlás magabiztosan kifutott a magyar tengerre.A napfény aranyszínben simogatta a tündöklő hullámokat.A forgatás helyszíne mesés volt.Szandra mai partnere Márk volt.Márk a negyvenes évei elején járt magas,sármos,tetovált férfi volt.Megnyerő mosolya és nyugodt jelenléte valamiféle furcsa nyugalmat árasztott ami segített a kezdő lánynak kicsit lazítani.Volt benne valami bölcs mintha nemcsak a filmiparban hanem az életben is sok mindent átélt volna.
-Nyugodj meg minden rendben lesz.Az első alkalom mindig stresszes de hamar belejössz.Figyelj rám és ha bármi kényelmetlen ,csak szólj.-mondta Márk miközben mosolyogva Szandra barna szemébe nézett.Szandra hálásan nézett rá igyekezve elrejteni belső bizonytalanságát.Úgy érezte a tapasztalt színész valóban törődik azzal,hogy megkönnyítse a helyzetét.A stáb készen állt a kamerák felkészítve a fények beállítva.Mindenki profi volt mindenki a saját munkáját végezte.Szandra gondolatai folyamatosan visszatértek ahhoz,hogy mi fog történni a kamera előtt.


 


-És tessék!-kiáltotta a rendező a kamera forogni kezdett.A rendező egy lazább jelenettel kezdett,hogy Szandra is bele tudjon rázódni.Az elején még könnyed interakciók történtek gyengéd érintések, apró mozdulatok.A kamera csendben követte őket ahogy lassan beléptek a helyzet intimitásába.Szandra eleinte próbált nem gondolni arra,hogy emberek figyelik minden mozdulatát és próbált partnerére összpontosítani.A férfi szinte természetes könnyedséggel mozgott láthatóan sok tapasztalata volt a kamera előtti helyzetekben.Mindvégig gondosan figyelt Szandra reakcióira próbált úgy alakítani mindent,hogy a lánynak minél kevesebb kellemetlensége legyen.Minden érintése figyelmes volt minden pillanatban kapcsolatot tartott Szandrával akár egy társ aki tényleg törődik a másikkal.Folyamatosan bátorította a lányt.Szandra lassan kezdett ellazulni már nem érezte annyira idegennek a helyzetet.Ahogy a jelenet haladt előre és egyre intimebb lett Szandra néha kiesett a szerepéből.Nem a mozdulatokkal vagy a pózokkal volt baja hanem azzal,hogy a gondolatai messzire elkalandoztak.Márk kedvesen és törődően viselkedett.Az érzelmi zűrzavar és a helyzet nyomása kiszakította a jelenetből de igyekezett összeszedni magát és folytatni.A stáb hangtalanul dolgozott körülöttük csak a rendező utasításai hallatszottak.Szandra néha felnézett a kamerára próbálva kizárni őket a tudatából de néha elöntötte a feszültség.Ekkor Márkra pillantott aki nyugodt szelíd mosolyával biztosította őt arról,hogy minden rendben lesz.
Az utolsó jelenetnél amikor a legintimebb pillanatok zajlottak Szandra különösen hálás volt partnerének amiért ennyire odafigyelt rá.Nem érezte magát kihasználva vagy elhanyagolva tényleg úgy tűnt,hogy Márk vigyáz rá odafigyel minden rezdülésére.Egész nap forgattak reggeltől késő estig.Amikor végre elhangzott a rendező utolsó mondata:Ennyi végeztünk!-Szandra mélyet sóhajtott.A forgatás befejeződött.A stáb egyenként gratulált neki és őszintén megkönnyebbült,hogy túl van rajta.Minden porcikája fájt,fáradt volt a filmkészítés teljesen kifacsarta testileg-lelkileg egyaránt.Márk odalépett hozzá és vállára tette a kezét.
-Nagyon ügyes voltál.Remélem nem utoljára dolgoztunk együtt.-mondta komolyan.Szandra tudta,hogy nemcsak udvariasságból mondja.A nap végeztével a stábbal együtt készülődött a hazautazásra.Szandra öreg autójába ült és hamarosan rájött,hogy az nem indul.Hiába próbálta újra és újra beindítani a motort az nem indult el,makacsul hallgatott...


 


Márk észrevette a gondot és rögtön a kocsihoz lépett.
-Nem indul?-kérdezte és azonnal a motorház felé indult.
-Nem,már megint cserben hagy.Most hogyan fogok hazajutni?-válaszolta teljesen kétségbeesve Szandra.
A férfi hamar átlátta,hogy komoly a probléma.
-Ezzel biztosan nem fogsz ma hazamenni.De nyugi fel tudlak vinni Pestre,én is arra megyek.
Szandra egy pillanatig habozott de nem volt más választása.Hálásan elfogadta az ajánlatot és útnak indultak.Márk autójával.Az úton beszélgettek először csak a forgatásról és az élményeikről de ahogy múlt az idő egyre személyesebb témák kerültek elő.Szandra mesélt a gyerekkoráról elmondta,hogy apja születése előtt elhagyta anyját,így nem is ismeri az apját.Még egy fényképe sincs róla.Anyja egyedül nevelte fel nehéz körülmények között.Márk figyelmesen hallgatta de időnként furcsa pillantásokkal méregette őt.Szandra egyre nyugtalanabb lett de nem értette miért,kezdett félni a férfitól és kényelmetlenül érezte magát.
Aztán Márk hirtelen megszólalt:
-Mit is mondtál hova valósi vagy és mi az anyukád neve?
-Győrben születtem,Marcalvárosban nőttem fel az Örkény utcában,anyát Beának hívják.De miért kérdezed ezeket tőlem?
Márk lassan leállította az autót az út szélén.Szandra most már szabályosan rettegett.A férfit csak pár órája ismerte hiba volt beszállni a kocsijába ki tudja most mit fog vele csinálni.Ki tudja talán egy sorozatgyilkos kocsijába szállt be.A szíve a torkában dobogott...


 


Márk mélyen a lány szemébe nézett és beszélni kezdett:
-Tudod én is Győrben születtem,ott éltem egészen húsz évvel ezelőttig.Volt egyszer egy lány az Örkény utcában akit Beának hívtak nagyon szerettem.Ő a te korodban volt amikor találkoztunk.Amikor megtudtam,hogy terhes eltűntem az életéből.Akkoriban sok hibát követtem el,nem voltam kész az apaságra.Szandra én vagyok az apád!
-Na ne!Ez még viccnek is rossz.Nem lehet igaz!-suttogta Szandra.Belül azonban érezte Márk igazat mond.Percekig némán ült az autóban ahogy a felismerés egyre inkább átsuhant rajta.A saját apjával forgatta egész nap az első pornófilmjét.A gondolat undorral töltötte el.Az,hogy apjával osztozott ebben az intim helyzetben teljesen elborzasztotta.A forgatás minden pillanata más megvilágításba került.Arcát forróság öntötte el a kezei remegni kezdtek,hányingere volt.Az agya nem bírta feldolgozni a hallottakat.Hogy történhetett ez meg? Milyen elképzelhetetlen véletlenek sorozata vezetett idáig? Egy világ omlott össze benne.
Végül nem bírta tovább.Hirtelen mozdulattal kikapcsolta az övét és kiszállt az autóból.A levegő meleg volt de Szandra alig érezte.Mélyeket lélegzett könnyei utat törtek maguknak.Márk követte őt de nem jött túl közel.Érezte,hogy lányának térre és időre van szüksége.Nem tudta mit mondjon.Nagy nehezen megszólalt:
-Szandra sajnálom nem tudtam.Az egész csak és kizárólag az én hibám.Ha nem hagylak el benneteket,ha időben kereslek...
Szandra felé fordult kiabálni kezdett:
-Nem tudtad? Hát én sem! Ez az egész agyrém egy rémálom!Hogyan folytathatnám ezután az életemet? Hogyan fogok tükörbe nézni? Mi lesz a karrierremel?-mondta egyre elcsuklóbb hangon.A kezével idegesen törölgette könnyes arcát.
-Nem kell ezt egyedül megélned.Segítek bármiben nem úgy mint forgatási partner hanem mint az apád.
Mindketten össze voltak zavarodva.Ám ez nem változtatott a tényen,hogy mindketten ha akaratlanul is de átléptek egy határt.Fél óra múlva némán visszaültek a kocsiba.


 


A következő napokban Szandra eltűnt a világból.Próbálta összerakni az életét.Márk többször próbálta elérni de a lány nem vette fel neki a telefonját.Végül Szandra rájött,hogy valamit kezdenie kell a kialakult helyzettel.Egy napon hetekkel a forgatás után Szandra újra találkozott Márkkal.Zavarban voltak de tudták valahonnan el kell indulniuk.Sok mindent át kellett beszélniük.Azt gyorsan megbeszélték,hogy minél előbb DNS tesztet végeztetnek.Tisztázniuk kellett,hogy tényleg rokonok-e ahogy Márk sejtette.Márk ismét megbánta,hogy ilyen helyzetbe hozta Szandrát.
Eltelt újabb néhány hét és a DNS teszt igazolta Márkot,valóban ő volt Szandra vérszerinti apja.A jövőjüket nem tudták előre megjósolni de abban egyetértettek próbát tesznek.Talán sosem lesznek igazi apa és lánya a hagyományos értelemben de talán mégis képesek lesznek megtalálni azt a köteléket ami hosszú éveken át hiányzott az életükből.


 


Márk miután szembesült az igazsággal azonnal kapcsolatba lépett a film producerével.Elmondta,hogy személyes okok miatt nem szeretné a film nyilvánosságra kerülését.A producer eleinte ellenállt a kérésnek hiszen a rendező és a stáb rengeteg energiát fektetett a munkába, ráadásul a produkciós költségek is kifizetésre kerültek.Így Márknak nem maradt más választása mint elmondani miért nem szeretné ha a film terjesztésre kerülne.A producer megdöbbent és ígéretet tett arra,hogy megsemmisíti a felvett anyagot.Egy világra szóló botrány neki sem hiányzott az életéből.
Márk a történtek után eltávolodott a felnőttfilmes ipartól.Rájött számára ez egy jel volt.Szandra pedig úgy döntött új utat keres magának.Rájött talán nem erre a pályára hivatott és ez a tapasztalat figyelmeztetés volt számára,hogy jobban figyeljen oda arra milyen döntéseket hoz az életben.


 


 

Hasonló történetek
10370
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
4802
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: