A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös, rövid hajú nő egy asztal mellett ült és kinézet az űrhajó ablakán, majd írni kezdet.
"Drága szerelmem Valkoci, nem tudom, hogy hány éves vagy most, a fránya időeltolódás miatt. Jó lenne hozzád bújni. Épen lakkozom a körmeim és közben levelet írok. Hiányzol cicus.
Később kávét ivott, majd nézte a házi áldást a falon.
Az űrhajó előtt nem volt akadály, Gini szerencsésen kiért a sűrű, kisbolygós övezetből, és pár egeret is legyőzött a hajón. Induláskor valahogy bejutottak.
– Itt vagyok, Cica. – mondta Valkoci és a fekete, hosszú haját, fújta a szél, ráadásul egy fehér lovon ült.
– Biztos csak képzelődök. – válaszolt rezignáltan Gini. Majd hozzátette. – Pedig kávénál erősebbet nem ittam.
– Meg se csókolsz? – kérdezte Valkoci és mosolygott.
Gini kicsit eltérve a témától válaszolt.
– Érdemes korán menni a boltba.
– Na csókolj!
– Te dög! Te egy szirén vagy, és nem a szerelmem.- üvöltött Gini majd a szekrényből előkerült kalasnyikov is szót kért. A szirén, felvette az undorító szörny alakját és menekülni próbált, persze hiába. Pár lyuk keletkezett az űrhajó falán.
– Gini lerakta a fegyvert és egy speciális szerszámal próbálta eltüntetni az űrhajón keletkezet sérüléseket.
– Hogyan jutott be a szörny? – tette fel a költői kérdést.
– Tényleg jó korán boltba menni. – mondta a falitükör.
– Gromek. – nyugtázta Gini.
Felrakott egy kávét. Hosszú az út, és hosszú a pillanat Valkoci csókja nélkül.
Gini nézte az pirosra lakozott körmeit, mikor egy galamb jelent meg előtte a csőrében egy levél volt.
" Drága cicus, Gini! Valkoci vagyok, már nyugdíjas vagyok az időeltolódás miatt. Puszi!
Gini, kinyitotta az űrhajó ablakát és kizavarta a galambot.
– Szép vagy, úrinőm. – mondta a tükör.
– Fogd be a pofád!
– Érthető, hogy ideges vagy.
Gini levette a csodaszép lábáról a tűsarkú cipőt és a tükörhöz vágta, majd zokogni kezdett.
– Nem való mindenkinek a hosszú utazás, te hülye. – mondta a tülköt és nagyot nevetett.
Furcsa pityegést halott. A vörös, rövid hajú nő az egyik lábán a tűsarkú cipőben és pirosra lakozott körmökkel, illetve szűk, minikoktélruhában egy folyosón próbált sietni. Egy fekete színű ajtóhoz ért. – Ha férfi lennék, most megigazítanám a tököm. - mondta, és kinyitotta az ajtót. Egy fekete macska ugrott ki.
- A rohadt életbe! Elromlott a hibernáló berendezés és felébredt ez a dög. - üvöltötte a nő, majd zokogni kezdett, és belerúgott a fehér színű berendezésbe.
– Lássuk a problémákat. – mondta Gini és a könnyeit törölte. – Nem tudom magam hibernálni, az étel már kevés, sajnos kávé sincs sok. A Delta galaxis pedig jó pár fényévre van még.
Gini, látta, hogy letört a kedvenc cipelőjének a sarka, amit még Valkoci, húzott anno a fiatal nő lábikóira, az iskolai Hamupipőke, című előadáson.
Gini, az ablakhoz lépet, kitárta és üvöltött. Rögtön érezte, a szívóhatást. Kóbor fekete lyuk!
Kinyitotta a szemeit és levert egy üres pálinkásüveget. – Szóval csak álmodtam, de biztos, hogy nem mindent.
A hibernáló berendezéshez futott, közben 4 fekete macskát látott, 3 picike volt.
– Mi van? Ez a dög, kölykedzett? Akkor tényleg elromlott a hibernáló, benyitott a szobába az ablak nyitva volt és a berendezési tárgyak repültek kifelé. Szívja őket a fekete lyuk.
A fiatal nő becsukta az ablakot, és örömmel látta, hogy nem tört le a cipőjének a sarka, elmosolyodott.
– Ez jó jel, hogy a cipellőm rendben van.
Az űrhajó rázkódott, Gini észrevett egy galambszart a padlón. – Talán nem álom volt a galamb? - kérdezte saját magától, majd füst szagot érzett. A helyzet egyre reménytelenebb lett, a fiatal nő berohant a parancsnoki szobába, és bekötötte magát a székbe. Szorosan fogta a botkormányt és kézi vezérlésre kapcsolt, közben a piros lámpák jelezték, hogy az űrhajó műszerei sorban mondják fel a szolgálatot. Gyorsan megnyomott három piros gombot, ami aktiválta az extra hajtóműveket. A szobában nyolc férfi jelent meg.
– István vagyok. – monda a fiatal, barna, rövid hajú férfi, aki terepszínű ruhát viselt, csak úgy mint a többiek. – Ide teleportáltuk magunkat, egy közeli hajón teljesítünk szolgálatot. Láttuk , hogy bajban vagy. Ne aggódj a mi hajónk, már kirángatta a te hajód a fekete lyuk vonzásából.
– Ó az igazán remek, mivel tudnám viszonozni a segítséget?
– Nagyon régen látunk már nőt.
– Rendben van.
A férfiak kigombolták a nadrágjuk, a fiatal nő 3 óra alatt végzett a 8 férfival, akik boldogan gombolták vissza a nadrágjuk.
– Van hibernáló berendezésetek, az enyém elromlott?
– Hogy a viharba ne lenne, rövidesen ideteleportálom. - mondta a barna, rövid hajú férfi.
– Remélem, hogy még ütközünk.
– Részünkről a szerencse.
Gini befeküdt a hibernáló gépbe.
Epilógus.
A vörös, rövid hajú nő ült egy padon, szűk, piros színű koktélruhát viselt és magas sarkú cipőt.
Egy járókerettel sétáló idős nőt látott.
– Te vagy Gini? - kérdezte az idős nő.
– Valkoci, alig ismerlek meg. – válaszolt Gini.
– Keresni kell egy olyan világot ahol nincs idődilatáció.
– Van olyan hely, cicám?
– Szerintem nincs. – válaszolt Valkoci, majd hozzátette. – Keressük meg! Hú de fáj a lábikóm.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-19
|
Novella
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Idődilatáció
Beküldte: Anonymous,
2024-11-09 15:00:00
|
Merengő
Hasonló történetek
Párommal egy jó ideje beszéltünk arról, hogy újra látna már egy másik nővel szerelmeskedni. Mivel egy éve nem volt barátnőm már, és vágytam is rá, regisztráltam magam egy szexpartner kereső oldalra. Hetek teltek a keresésben, de valahogy egyedüli nőt nem találtam. Így egyik este megkérdeztem párom mit szólna, ha párt keresnék, és kipróbálnánk négyesben.
Hozzászólások