Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Friss hozzászólások
Gömec: "leöltem a kanapéra" Segítség,...
2024-11-14 15:29
Gömec: "leöltem a kanapéra" Segítség,...
2024-11-14 15:29
laci78: nekem kicsit dagályos, de absz...
2024-11-14 09:43
laci78: jó sokat kell várni, de ez van...
2024-11-13 16:46
Rémpásztor: Következő rész publikálási ide...
2024-11-13 11:55
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Fiatalság , bolondság...

 A húszas éveim elején , közepén én is mindenki más a koromban élveztem az életet, komoly kapcsolatok híján inkább a haverokkal jártuk a várost , buliztunk . Bogit amúgy egy társkereső oldalon (tinder) ismertem meg , kötetlen volt a kapcsolatunk az ő korosztály még jobban elszállt , elvont volt mint az enyém , és még inkább habzsolta az életet.  Aprócska info hogy a tinderes ismerkedés is úgy zajlott hogy mutassam meg mim van ő is megmutatja és eldöntjük hogy tudunk e egymással kezdeni valamit vagy hagyjuk....
Hát tudtunk... Barátok voltunk de gyakran szexeltünk. 
Bogi amúgy egy 155 centi magas vékony lány , mikor megismertem még volt rajta kevés felesleg de hamar leadta mert nem volt megelégedve magával. Lapockáig érő festett szőke haja van kis pufi orra , barna szeme , és a testén különböző elég érdekes tetoválások vannak. Cicijeit mindig túl nagynak és lógósnak tartotta , sajnos a fogyás után is csak annyi változott hogy kisebbek lettek minimálisan viszont a lógás talán még rosszabb lett, ami még inkább bántotta szegényt.


 


 


 



              Boginak volt egy legjobb barátnője , Bibi aki gyakran jött velünk bulizni, és kettesben is sokat lógtak együtt. Viselkedésre ő is ugyan olyan szeszélyes volt mint Bogi , az ember csak találgatni tudott hogy miket éltek át merre jártak amikor ketten vagy barátnőkkel járták az éjszakát. Én akkor már dolgoztam és albérletben laktam és úgy adódott hogy barátokkal nálam tartunk egy kisebb összejövetelt , iszogatást, persze Bogival és a Bibit meg a Pasiját is meghívtuk .
Görbe egy est volt nagyon tudtak bulizni és persze inni . Éjfél fele aztán azt vettük észre hogy 4-esben maradtunk a lakásban. A csajokat nem igazán zavarta a dolog , táncolva lenyomtak nekünk egy showt egymáshoz dörgölőzve , bohóckodva? markolászták egymást és még egy-egy szájra puszi is történt a nagy tánc közben.
Finom látvány volt, és mivel Bogi többször elhintett dolgokat így láttam benne valódit is....többek között elmondta hogy ez náluk úgy megy ha pasi van azt kivesézik keményen , minden részletet... így nem volt meglepő hogy megmutatta neki a képet a farkamról és nyilván ő is látta Bibi pasijáét.


 


 


 


Visszatérve a fő szálhoz, volt egy kis szusszanásnyi pihenő míg Bibiék lementek cigizni így felvettem Boginak hogy mi lenne ha bepróbálkoznánk, óvatosan aztán ha nem nem . Volt mindannyiunkban annyi hogy bátorságból nem volt hiány és szégyenlős amúgy se volt senki. Egyedül Bibi pasija volt a vak de bíztam Bogiba hogy mondaná ha esélytelen a dolog.
Így mikor visszaértek neki is láttunk a megvalósításnak. Megittunk egy felest majd jöhetett a tánc, mostmár 4esben a két lánnyal szendvicsben.Popsijuk egymáshoz simult és mindkét oldalon csattogtak már a csókok....
Bogi brutálisan tudta riszálni ..... ez a szexizés nagyon ment neki .
Meg is fordítottam , és már tapadt is a fenekével hozzám ami a kis mini ruhájából már majdnem félig kinn volt , így négyen tényleg pár centire voltunk egymástól , forrt a levegő...
Bogit simogatva ő megfogta a kezem és együtt átrakta a kezünket Bibi csípőjére és így adtuk a tánc ritmust.
Semmi visszautasító jel nem jött így jók voltunk.


 


 


 


Rövidesen Bogi ismét kezébe vette a dolgokat , elkapta Bibit és ügyesen helyet cseréltek így már én táncoltam Bibivel ő pedig Krisszel (Bibi pasija). Bibi egyből a karjaimba landolt egy magasak voltak Bogival de ő talán vékonyabb csontozatú mint Bogi és egész pici cicicikkel. Szóke festett egyenes haj ugyan olyan és hozzá kék szemek és hosszúkásabb arc. Babakék nadrágos ruha volt rajta ami alatt láthatóan nem volt rajta melltartó, a pántját ezért is folyton figyelte hogy le ne csússzon . Minden esetre nem volt szégyenlős simult szépen simogatta a hátam én is az övét , el el tévedve a popsijára.
A másik oldalon Bogi egy fokozattal feljebb kapcsolt és már szinte ruhában megdugta Krisszt, majd hirtelen megfordult Bibit is megforgatta és lesmárolta , ez már nem az a puszit adok szájra dolog volt hanem igazi nyelves szaftos fajta. Fel is néztem áll meglepődött arccal Krisszre aki már enyhén ködös szemekkel elmosolyodott.
Na gondoltam ez se annyira tudja már melyik univerzumban van....
Bogi miközben csókolóztak ha egyáltalán még lehetett még jobban rá húzott Bibire és a válla felett megcsókolt engem is majd visszatért Bibihez, ekkor már nehéz lett volna nem észre venni hogy a nadrágomban beindult valami....
A heves csókok után aztán mindenki visszatért a párjához enyhén eltávolodtunk egymástól de a hangulat megmaradt , Bogi kigombolta az ingem és a mellkasomat simogatta csókolgatta én azóta a ruháját a derekáig felhúztam, feltárva a diszkófényben az ablaknál táncoló csókolózó párnak a látványt a popsijáról. Jó fogású kerek popsi volt imádtam...
Krissz is közben valamit matatott Bibi cicijeinél látszott a félhomályban hogy a ruha egyik pántja már a könyökénél volt és próbálta folyton visszarakni de Krissz miatt nem annyira sikerült.


 


 


 



Idő közben lekerült rólam teljesen az ing és oda "táncoltunk" Bibiékhez az ablakhoz akiket kicsit váratlanul ért a dolog , aki láthatta volna hogy jövünk már egy ideje vakon volt a piától így ahogy Bogi megérintette Bibit ő ijedten felemelte a vállát amin le volt csúsztatva a felső rész és gyorsan eltakarta mellét. 
De nem tartott sokáig az ijedtség egy zavart mosoly után el is szállt főleg mivel Bogi újból táncra perdítette Őt és kuncogva elkezdtek valamit sugdolózni.Bármi is lehetett az kisvártatva már Bibi kéretve rázta magát nekem a másik oldalon pedig Bogi ugyan így tett Krisszel. Sokkal intenzívebb tánc volt ez már nem foglalkozott vele hogy a pántja elcsúszott simogatta a mellkasom hogy aztán pár pillanat múlva az egymástól pár centire elhelyezkedő csábító ajka az enyémhez ért és már a tarkómat fogta nyelvével a számban kis vékony ajkai hozzá tapadtak az enyémhez. Egy pillanatra átnéztem Bogiékhoz de ők már rég heves csókolózásban voltak, Krissz kezével Bogi fenekén.
Az én kezem is vándorolt markoltam a popsiját amit sóhajok követtek. Felbátorodva elkezdtem a nyakát csókolni, majd haladtam volna lejjebb de megállított, és finoman jelezte hogy nyugi .... majd adott egy puszit és vissza sétáltunk Bogiékhoz. 


 


 


 


- Helló Baba! mondta és szúrta meg Krissz oldalát játékosan.


 


 


 


- Sziasztok! Felelt Bogi mosolygósan


 


 


 


- Minden oké? kérdezte mosolygósan Bibi Krisszt.


 


 


 


- Aha jaja!-  felelte kissé kábult hangon 


 


 


 


- Tartsunk egy kis pihit szerintem, mondta Bogi amibe mindenki bele is egyezett.


 


 


 


Így most mi voltunk azok akik lementünk cigizni, vagyis hát én lekísértem Bogit. Jövünk vissza Krissz sehol , zene minimálisra halkítva ,Bibi a kanapén a telefonját nyomkodja . Mint kiderült , Krissz ez alatt az idő alatt kidőlt és már a hálómban horkolt .


 


 


 


- Ugye nem baj? Nem tudtam mit kezdeni be volt indulva de inkább úgy voltam vele aludjon.. 


 


 


 


- Jaj semmi gond persze. Te jól vagy? Feleltem majd oda ültünk mellé


 


 


 


- Igen nekem semmi bajom. Mosolygott vissza.


 


 


 


- De bemegyek a szobába ha ti..... Nézett ránk kérdően
- Ja nem , jó lenne ha maradnál. Mondtam és rátettem a combjára a kezem 
- Krissz nélkül?
- Nem tudom....
-  Naaaa buli leeesz ! Noszogatta Bogi is
- Te ötleted is volt! 
- Jó tudom de ahj nem tudom akkor se így..... Fordult Bogihoz.


 


 


 


- Legyen az ... győzködte tovább .... hogy mi próbálkozunk és max nemet mondasz! Hm?
Gondolkozott kicsit Majd bólintott.


 


 


 


- De akkor kell még egy feles!
- Legyen! Válaszoltuk egyszerre majd mentem is és hoztam a lányoknak amit kértek.


 


 


 



A lányok hamar csókolózni kezdtek én ismét levettem az ingem és leültem Bibi mellé majd lágyan elkezdtem a nyakát csókolgatni és óvatosan leengedtem az egyik vállán a felső részt, most nem ellenkezett , bár a finom anyag megakadt a hegyes bimbóján de segítettem rajta és szabadon engedtem az apró cicit. Bár "kislányos" pici volt de annál hetykébb, az a fajta bimbó ami mindig hegyes elkezdtem hátulról simogatni izgatni hamar a másik oldal is lenn volt így mind a kettőt egyszerre izgattam.
Halk nyögések kíséretében hátra nyúlt és megfogta a fejem ahogy a nyakát csókolgattam , Bogi már a bimbóit nyalogatta vigyorogva . Bibi már szinte homorítva a nyakamba helyezve a fejét felkacagott .


 


 


 


- Csikis!!! 
Látszódott ahogy kirázza a hideg , a kőkemény bimbók még feszesebbek lettek....


 


 


 


- Bocsika! felelte nevetve Bogi majd simogatásra váltott.


 


 


 


- Akkor te jössz Bogi! vetettem fel az ötletet
- Jó ötlet ! Helyeselt Bibi


 


 


 


Bogi erre felállt és közös erővel levettük róla a ruhát majd vissza ültettük. Annak ellenére hogy nem szereti a melleit melltartót nem nagyon szokott felvenni és érdekes mód szereti ha kényeztetik az ikreit. Neki is láttunk mindenkinek egy cici, amennyire ő nem szerette őket nekem annyira bejöttek , volt mit markolni tépni , elkezdtem szopogatni a nagy bimbóját , hamar növekedni is kezdett. Bibi a finomabb ismerkedős , simogatós módszert választotta . Majd kis idő után ő is a puszik illetve nyalogatásra váltott.... Ment egy ideig szépen a kényeztetés hol az egyik csókolózott a másik cicizett aztán váltottunk és fordítva. Míg Bogi lassacskán a nadrágom fele kezdett el turkálni és elkezdte kigombolni a farmerom ....


 


 


 


Megszokásból felálltam mire ő azonnal szinte letépte rólam a farmert, majd benyúlt a boxeromba megfogta a már félig kemény farkam és elővette . Letoltam teljesen a boxerom hogy kényelmes legyen ő pedig egyből a szájába vette és elkezdte szopni . Bogi az a durr bele típus , egyből mélyen be majd keményebb szopás , nyalás és húzogatás kombóban csinálta mindig, extrán még rá is tesz a cuppogással a hangulatnak. Bibi egyenlőre figyelő állásban volt kicsit nem tudta mit kezdjen a helyzettel , fel is húzta a lábát és átkarolva csak nézett . 
Bogi szerencsére észre vette és magához húzta majd megcsókolta , csókolózás közben pedig megfogta a bal kezét és a lüktető farkamra tette , bele is remegtem , eléggé hideg volt a keze , de gyorsan megszoktam és közösen lassan elkezdték húzogatni majd Bogi el is engedte és hagyta hogy a saját tempójában folytassa. Ujjai épp hogy körbe érték a szerszámom, lassan és gyengéden húzogatta , majd mikor befejezték a csókolózást Bogi noszogatására rávette magát és elkezdte puszilgatni majd finoman a makkomat be is kapta. Bogi támogatóan mellette ült és símogatta a haját másik kezével pedig a hasamra tette a kezét és figyelte a reakcióimat.
Bibi közben egyre jobban belejött , ritmusosan szopott , szinte nem is húzogatta csak mikor pihent. Brutálisan felhúzott a szitu  így kezembe vettem az irányítást felhúztam magamhoz Bibit  szenvedélyesen megcsókoltam majd elindultam lefele a testén és egy határozott mozdulattal lehúztam róla bugyival együtt a ruciját.


 


 


 



Meglepődni se volt ideje már a hasa alatt csókoltam térdelve előtte és hamar már a csupasz dombján találtam magam, sugárzott belőle a forróság . Hamar ledöntöttem a kanapéra levettem róla teljesen mindent   és hevesen széttárta a lábait majd bebújva közé már faltam is a pináját. Mit mondtam nem hagytam neki egy pillantásnyi hezitálási időt se....:)
Kis pici szeméremajkai voltak és nagyon sós volt a nedve, szoptam ahogy tudtam a punciját, a nyelvemmel is dugtam, Bogi mellett volt és a melleit maszírozta közben néha néha csókolóztak de inkább mindketten a figyelésre Bibi az élvezésre koncentráltak. Nyögött is halkan ritmusosan , éreztem a nyelvemen ahogy tágult a lyuka az élvezettől. A szemei már csukva voltak és a csípője már mozgásnak is indult nem is kellett sok , nyelvem amennyire csak lehetett benne volt és lefetyelt mire ő megremegett és összezárta a lábait. 
Elégedetten kibújtam a lábai közül adtam egy puszit a hasára ő mosolyogva mély levegőket véve Bogi felé kuporodott. Bogi egy rövid szopás után helyre állította a dolgokat. Rámarkolt a tövénél és elkezdett rajta bólogatni , megfeszítve a nyakát néha kivette és nagyot nyelt. 1 perc se kellett és teljes harci állapotban voltam. Megfordult feltérdelt a kanapéra pucsítva Bibi mellé , nem volt nagy előjáték fan .... Félre húztam a tangáját és már csúsztam is bele elején még óvatosan hogy szokja majd szépen egyre beljebb és beljebb . Teljesen más élmény egy kis törékeny 50kg körüli nővel szexelni . Mindened nagyobbnak tűnik mellette , legalábbis én mindig így érzem. Tökéletesen eltűnt benne a farkam a popsilyuka pedig ott tátongott minden döfésnél.Felraktam a bal lábam a kanapéra hogy még jobban dominálni tudjam, csak úgy csattogott benne a farkam . Bibi is feléledt közben és most ő volt a támogató fél , de nem sokáig maradt ez így . Úgy gondoltam Bogi eleget kapott így lassan kicsúsztam belőle majd leöltem a kanapéra és kérdően Bibi fele fordultam.


 


 


 


 


 


 


 


Tudta hogy nem volt visszaút de nem is kérette magát sokat....rám mászott és hamar a puncijához helyezte a farkam. Nagyon szűk volt valószínű még az előző orgazmus utóhatása és először csak a makkom ment be és mikor el akart kezdeni lovagolni rajta kicsúszott . Ezért ügyesen ráfogott és ott tartva egyre jobban rácsúszott mígnem biztonságosan segítség nélkül ment a mozgás. Így is nagyon szűk volt éreztem belül a barázdákat , marha jó volt....
Behomorított kinyomta az apró cicijeit én pedig a bimbóinál fogva téptem ahogy tudtam.


 


 


 



A befejező akkordot pedig meghagyom mindenki fantáziájának.....:)
vége

Hozzászólások
Gömec ·
"leöltem a kanapéra" Segítség, gyilkos!

Gömec ·
"leöltem a kanapéra" Segítség, gyilkos!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: