Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra és tudást adtak át. Számos építészeti és egyéb kulturális örökség erősíti, ezt az elméletet. A klasszikus antikvitás jelen volt a középkorban is, hiszen az Ókorból ered. A középkori ember, gyakran bibliai hagyományokat is átvett, de törekedett újfajta rendbe rendezni. Az új rendező elv fontos pillére volt a kulturális fejlődésnek.
Milyen jelek utalnak arra, hogy Mátyás király kapcsolatban állt az űrbéli emberekkel, akik elárulták az új rendező elvet? Ismert tény, hogy Mátyás szerette a könyveket, nagy könyvtára volt. Napjainkban is lehet egyik, másik korabeli könyvet olvasni, jobbára kódexet amit a szerzetesek írtak. Vajon, ki, vagy mi késztette a királyt, arra, hogy könyveket gyűjtsön egy olyan világban, ahol jószerével nagyon kevesen tudtak olvasni? Honnan jött az ötlet, hogy a tudást fel kell halmozni? Talán az űrbéli emberek javasolták. Hogyan volt képes Mátyás eredetiben olvasni a görög és latin klasszikusokat? Talán újra az űrbéli emberek súgtak.
És miért alapította meg a a Pozsonyi egyetemet, a Budai theologiai intézetet, a Corvina-könyvtár, A középkoról beszélünk, amikor Európában az emberek nagy része nem a kulturális élettel volt elfoglalva. Nagyon árulkodó jel, hogy a király, mintha megelőzte volna a korát. Talán időutazó földönkívüliek látogatták meg.
Mátyás király udvarában élősködő humanisták, persze sok mindent feljegyeztek. Ebben az időben keletkeztek az első mondák, és mesék a királyról. Gyorsan kiderül ezekből a mesékből, hogy Mátyás gyakran álruhában járt az emberek közt. Napjainkban a földönkívüliek, szintén álruhában járnak, nem fedik fel a kilétüket, hogy egy távoli világból jöttek.
Mátyás királyról ismert, – leginkább a mesékből, – hogy sokat segítette a szegény embereket. Napjainkban a földönkívüliekről számos alkalommal szintén segítő szándék feltételezhető.
Mintha Mátyás király meséi, a napjaink ufó észleléseit akarnák megmagyarázni, úgy, hogy a király a földönkívüli. Vajon mi késztette a korabeli és napjaink íróit, arra, hogy Mátyás királyról meséket írjanak? Milyen manipuláció eredménye, hogy a királyból, napjainkban szinte popkultúrális jelenség lett, hiszen az egyik leghíresebb király?
Talán ez volt a földönkívüliek szándéka, hogy Mátyás királyból a földönkívüliek avartarját alkossák meg.
Foglaljuk össze a furcsa jeleket. Nem lehet természetes eredettel magyarázni, hogy valaki a könyvek és a szép épületek szerelmese legyen, egy középkori világban. Valahonnan jönni kellett az útmutatónak, hogy jelet, kell hagyni az emberiségnek.
Ez a jel a földönkívüliektől ered, és Mátyás király jegyezte le. Talán a középkori teoretikusok is úgy gondolták, hogy a magyar az univerzum ősi nyelve. Nem véletlen, hogy egy magyar királlyal kerültek kapcsolatba az idegenek.
Mátyás király neve összeforrt az igazsággal, de vajon mikor tudjuk meg a teljes igazságot a földönkívüliekről? Talán épen Mátyás árulja el, ehhez csak el kell látogatni a Corvina – könyvtárba, de persze időgépünk nincs.
Ha hinni lehet a Wikipédiának akkor jelenleg 216 corvina ismert és ebből 53 található Magyarországon.
Vajon a földönkívüliek üzeneteit is megtaláljuk a corvinákban?
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
2024-10-22
|
Horror
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
2024-10-18
|
Merengő
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Mátyás király, kapcsolatban állt a földönkívüliekkel?
Beküldte: Anonymous,
2024-11-06 14:00:00
|
Sci-fi
Hasonló történetek
- A válasz több mint egyszerű! A tér-idő szakadásnak itt volt a kivezető nyílása. Ráadásul, ha jobban megnézzük a be- és a kijárat szinte pontosan egy síkban, vannak. Össze lehetne kötni őket egy képzeletbeli egyenessel! Az kétséget kizáróan a véletlen műve!
Hirtelen valami megmagyarázhatatlan Erő suhant végig rajta. Valami mély, sötét, csábító. Ekkor rájött, milyen könnyű volt megölni Rainost, egy fegyvertelen embert. Ilyen a Sötét Oldal, mely most hívogatta. De Kéler nem törődött vele. Inkább apja emlékére koncentrált, aki most már békében nyugodhatott. Elűzte lelkéből a gonoszt, a bosszú beteljesülésével a sötétség átjárta, majd elhagyta. Azonban most már tudta, hogy ha nem vigyáz, őt is könnyedén elcsábíthatja a Sötét Oldal...
Hozzászólások