Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Séta

Kis előszó vagy mitudoménmi...:)
Nagyon szeretek írni. De nem nagyon van rá időm. Így általában csak akkor írok, ha iskolai feladat, vagy vmi ilyesmi miatt kell. De azért szeretek. Még soha nem \"publikáltam\" műveimet. Osztálytársaimon és a tanáromon kívül seni nem látta őket. Szal ez télleg új nekem, de megpróbálom. Szeretném ha kapnék kritikákat, főleg azért, h miben kell még javulnom, stb. Most egy elég régi történetem írom le így kezdésnek, nem túl hosszú és nem tudom, h mennyire érthető. Kérlek írjátok meg a véleményeteket! :)


A lábak csendesen lépkedtek lefele a lépcsőn. Az ajtóban álló türelmetlenül kopogott.
- Jól van, megyek már! - mondta a nő.
Leért az ajtóhoz. Szépen, nyugodtan előkereste a kulcsokat. Tudta, hogy az idő, mostmár nem számít. Ujjai hosszú, finom ívűek voltak. Látszott, hogy gyermekora óta zongorázik. Ügyesen forgatta meg a kulcsot a zárban. Katt. Az ajtó kinyílt. Egy homályos alak állt kint.
-Már vártam. - szólt a nő, anélkül, hogy tudná, kihez beszél.
-Tudom. Mindent tudok magáról.
-Akkor azt is tudja, hogy nem számítottam rá, hogy...hogy ennyire hirtelen.
-Senki sem számít rá. Bárki, bármit mond is, senki nem tudhatja előre. Soha.
-Kér egy italt? - kérdezte a hölygy, és a bárszekrényhez lépett.
- Nem, köszönöm. -válaszolt udvariasan az idegen - Inkább sétáljunk. - ezzel karon fogta a nőt, és kivezette a házból.
-Hová megyünk?
-A parkba.
-Oh...hát ott a \"kapu\"?
-A \"kapu\" ott van, ahol csak akarom. Maga itt van otthon. Idefűzik az emlékei. Hát innen indulhat...
-Értem.
Egy darabig nem beszéltek többet. A parkba érve leültek egy padra. Senki nem vett róluk tudomást. Pedig furcsa páros voltak. Egyszerre elhomályosultak előttük a fák, és a helyükön egy ajó féleséget lehetett kivenni.
-Itt az idő. - mondta az idegen. - Innen egyedül megy tovább.
-Köszönöm...-mondta a nő elfúló hangon. Ezzel eltűnt a homályban.
Hasonló történetek
6796
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
4071
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
Hozzászólások
További hozzászólások »
pampanyul ·
Jóó.

efopée ·
az azért túlzás sztem, hogy jó... annyit lehet mondani hogy jól indul...
dehát még bármi lehet belőle...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: