- Szia! – csacsogta vidáman a festőlány a kőművesnek.
- Jó reggelt! – válaszolt amaz a bajusza alatt mosolyogva- Hogy vagy?
- Kösz jól… - itt némi csend következett.
- Szép időnk van!...
- Igen, végre kisütött a nap…
- Ideje volt ennyi eső után…
- Így legalább végre van mit csinálni… - újabb hosszú szünet.
- Bár jön az ősz…
- Ne is mondd: köd, hideg…
- Reggel soká sötét…
- Este hamar… - kínos csend. Majd a lány elindult festeni egy félkész épületbe, a kőműves pedig kerítést rakni a kert végébe. Mindkettőjük fejében varázslatos emlékek cikáztak az előző éjszakáról, de külön-külön arra a következtetésre jutottak, hogy álmodták az egészet. Mert ilyesmi nem történhet a valóságban. Ott festék van, és malter, és tégla, és főnök, és munkatársak, és fáradtság… és nincs idő ostobaságokra.
S vajon ki győzhette volna meg őket az ellenkezőjéről…? Hiszen nem látta őket más, csak az öreg tó, a hold, és a csillagok…
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-19
|
Novella
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-01 00:00:00
|
Egyéb
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
Egyébként színét tekinte: zöld, kék vagy zöldeskék-hangulattól függően... :wink: