Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Repültem

Várnában jártunk a nemrég, pihenni a tengerparton.
Haza felé útra kaptunk csak repülőjegyet - odafelé vonattal mentünk - azt is két részletben, Várna-Szófia illetve Szófia-Budapest. Kora reggel - 6,30-kor - indult a gépünk.
Már egy órával korábban ott voltunk és nézegettük a teraszról, mikor jön már a gépünk. Nem jött. Látszott ugyan nagyon messze egy kisgép, az egész reptéren nem is volt több repülőgép, de nem gondoltunk arra, hogy az lehetne a miénk. Indulási idő előtt öt perccel - már többen erősen aggódtak - szólt a hangosbemondó, hogy a Szófiai gép utasai fáradjanak a buszhoz.
Mindenki az eget leste, hol a gép, ami értünk jön? A végére valahogy vártam, hogy a busz a magányosan ácsorgó repülőhöz forduljon. Közelebb érve sem lett nagyobb. A közelgő zajra kinézett a stewardess, és egy hanyag láb mozdulattal kilökte a lépcsőt. Mind a két fokot!
Belülről akkora lehetett, mint egy kisebb Ikarus, sűrű ülések / a hatvanas évek csőhajlításos stílusában, műbőrborítással/ szűk folyosó. Aggódva másztunk be. Amikor mindenki bent volt, a kisasszony egy madzaggal felcibálta a "lépcsőt" és háromszor döndítve, becsukta /remélem/ az ajtót. Előre ballagott a függönyig/!!!/ és beszólt a pilótának, hogy mehetünk.

A középső lámpasor elhalványodott és heves rázkódás közepette a baloldali propeller lassan forogni kezdett. A földöntúli hangok /brrr. tak-tak, hörrrr, khm-khm, vijjj pufff, aztán elölről újra/ után csak az volt riasztóbb, amikor a harmadik sorozatnál hatalmas füstfelhőbe burkolódzva, eszméletlen hangosakat böffentve, menydörgésszerű hangerővel beindult. Nem volt időnk megnyugodni a hangzavarban, mert néhányszor tíz másodperc után ismét lámpahalványodás következett és a jobboldali propeller is eljátszotta az előbbi hisztit. Rémülten szorítottuk a hajlított cső "karfát". Lelki szemeim előtt már felrémlett, hogy mindjárt gurulás és jaj istenem felszállás. A pilótafülke függönye mögül rádióvartyogás hallatszott. Ha eddig azt hittük hangos a motordübörgése, most sírva fakadtunk az elviselhetetlen hangerő miatt amint felordítottak a gázadástól. Az egész gép reszketett, a látóterünkbe eső összes szegecs elszántan ki akart hullani, a világ ránk omlani.... Halálfélelmem volt.

Egy fájdalmas fémhangú nyikkanás után, iszonyatos gyorsulással az ülésbe préselődtünk és semmi gurulás, semmi cicó, mint akit seggbe rúgtak, talán kétszáz méter száguldás után felkapta a gépet. Felhúztunk a "szédületes" 600m-es magasságra és ott csodák csodája "elhallgattak" a motorok /értsd: ordítozva már lehetett kommunikálni/. Gyönyörű látvány volt az ébredező ország felülről, minden apró részlet is kivehető volt, a házak, járművek, sőt az emberek is. Élmény volt. Onnan tudtuk, hogy leszálláshoz készül a pilóta, hogy szinte teljesen elhallgattak a motorok és szinte vitorlázva tette le. Tátott szájjal konstatáltam, hogy csak a kerekek nyikkanásából derült ki, hogy leértünk, meg persze a gurulás remegéséből.
Ismét busz, immár a tranzitba. Megéheztünk ezért az étterem volt az első célpont, hogy a várakozás egy órája elegendő legyen egy villásreggelire. Idősebb /szégyen, nem szégyen ilyet mondani/ sunyi tekintetű pincér sietett hozzánk. Előadtuk, hogy Ham and eggs minden vágyunk, valami üdítővel. Negyedóra múlva hozta is. Igen ám, de az csak eggs volt, ham nélkül! Mondtam a kisöregnek, ezt vigye a fenébe és hozza azt, amit rendeltünk, sonkát tojással. Ismeretlen nyelven dörmögött valamit és elporolt a két tányérral. Újabb negyedóra múlva hozta, amit kértünk. Megettük, finom volt, de már szólt a hangosbeszélő, hogy a budapesti járat utasai settenkedjenek a buszhoz. Hamar fizettünk és tele hassal trappoltunk a többiek után. Az már csak itthon a számla zsebből kiesése után derült ki, hogy kifizettette velünk a visszaküldött két sima tojást is.

Szép tiszta, a Balkán légitársaság Tupoljev-je volt a gépünk. Elhelyezkedtünk az üléseinken, és mint tapasztalt utazók, figyeltük a motorok hangját. Messziről hangzóan viszonylag halkan zúgtak. Vigyorogva nyugtatgattuk egymást, ezzel a géppel már rendben leszünk, a kora reggeli kávédaráló után. Kigurultunk a felszállópálya végére, felbőgtek a motorok /elviselhető volt/ és mint kit ismét seggbe rúgtak, elkezdtünk rohanni a pályán.
Elég sokáig gyorsultunk mire felemelte az orrát a gépnek és majd 45 fokos szögben megcélozta az eget. Ez már sok volt az ülésemnek.
Összeomlott.

Ki-kihagyó szívveréssel, ott ültem a padlón a székem roncsai között. A feleségem, látva semmi bajom, a döbbent arckifejezésem és a szituáció lehetetlen voltán nyerítve, térdét csapkodva nevetni kezdett.
A mögöttem ülő, akinek ölébe hullottam, vigyorogva szedegette össze az ülés darabjait, amit kézzel elért /a gyorsulás, a meredeken felfelé álló gép miatt felállni nem tudott. Mellesleg én sem./.
Kétségbeesetten próbáltam elérni a jelző gombot.
Nem sikerült.
A nejemnek sem. A hahotától, levegőt sem kapott, nemhogy jelzőgombot.
Az egyik szomszéd könyörült meg rajtam, miután a könnyeit letörölgette és jelzett a stewardessnek.

Jött is ízibe, mint a hegymászók előredőlve, székekbe kapaszkodva. Mikor odaért, elfordult. Néhány másodperc múlva rendezte vonásait, már csak a vállai reszketéséből látszott, hogy röhög. Még azt is elfelejtette, hogy angolul beszéljen, és anyanyelvén mondta, hogy kövessem a gép hátsó részébe, mert ott még van hely.
Rutinos mozdulattal összekapkodta az ülés romjait és egy elegáns térdcsellel a konyha rész egy fiókjába paterolta.
Mondanom sem kell mindenki engem bámult, ahogy felszállás közben koslattam a gépen. Talán terroristának nem néztem ki, de akkor is zavart.
Innentől sima utunk volt pestig.
De, mit mondjak, nem lettem a repülés elkötelezett híve...
Hasonló történetek
3873
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
5400
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
leticia_63 ·
Jaj, DREAMER, nagyon jó volt.
A széket, nem kaptad meg emlékbe?:)))))

vulipugi ·
Először nem értettem, mit akarsz a sztorival. De aztán halálra röhögtem magam. Én igazából az asszonyt meg a stewardesst sajnáltam. Nem akármilyen megpróbáltatás lehetett. :innocent:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned