Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
laci78: igen - bár van még pár rész vi...
2024-10-09 11:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Rémtörténet2

És itt a folytatás...

Folyt.
A lány kővé dermedt s még szemügyre sem tudta venni jobban a feliratot, mikor kinyílt az ajtó és valaki leütötte…

Reggel ugyanott találta magát. Csak a felirat eltűnt s a kutya holtteste, amin éppen elterült már nem volt ott, és a vért valaki feltakarította. De Niky látta a kezén a vérfoltokat, ami a kutya miatt került oda, s a feje is nagyon fájt. Látszott, hogy valaki megpróbált minden mocskot összetakarítani és Niky kezét is elkezdte lemosni csak (gondolta Niky) nem akarta felébreszteni. A kétségbeesett hölgyemény feltápászkodott és az ablakra bámult, ami ki volt nyitva. Lement a lépcsőn, s hallotta szülei hangját:
-Mit főzöl ma édesem?
Ekkor bement a lány a konyhába és látta, hogy az óra 14: 28-t mutat, édesanyja sokat mondóan rápillantott férjére.
-Szia édesem!- kezdte az asszony.
-Mi, mi történt velem?
-Áh csak elájultál, mikor feltételezem be akartad csukni az ablakot.- vágta rá a pipázó úr.
Niky nem értette, mi van vele, csak álmodta az egészet? Vagy szülei hazudnak? Na és hol van Nensy?
-Kicsim, kérsz egy teát?
-Nem, mi folyik itt?
-Nyugodj meg csak beverted a fejedet. Nem fáj? Hm… jut eszembe…
-Drágám, ne most!- szólt rá a férj feleségére.
-Mi? Miért? Mit ne most?- kérdezte nyugtalanul Niky.
-Tudod kicsim, Nensy mikor meglátta, hogy elájultál… nos leszaladt a lépcsőn, hogy segítséget hívjon, pont akkor jöttünk és elütöttük.
Niky zokogásban tört ki. Érdekes volt a helyzet hisz szülei soha nem voltak vele ilyen érzékenyek. Sőt nem is nagyon beszéltek vele, főleg ilyen finoman. Most döbbent rá a megrémült a lány, hogy nem is ismeri őket. Miközben ezen gondolkodott, anyja odajött hozzá és megölelte. A lány nem is tudta mit tegyen, furcsa helyzet volt és… megint egy szag csapta meg az orrát, egy ugyanolyan döglött szag, mint amit a fürdőszobában érzett. Nyilvánvaló volt a helyzet, a tegnapi történet biztos megtörtént.
-Niky, kérlek, menj át a boltba kenyérért.- nyögte ki a nő.
Niky néhány percig habozott aztán kinyögött egy „okét” mert még mindig jobb, mint itt. Párperc múlva felöltözött és elindult az útnak, amit olyan jól ismert. A bolt felé vezető út, macskaköves volt. A gyerekek nagyon sokszor járnak ide, hisz ez az út vezet a park felé is. És a felnőttek is sokszor szoktak itt sietni mikor Halottak napja, van, mert erre van a temető. Niky városának a temetője nem volt olyan rémisztő, mint másé, aranyos koporsók voltak és gyönyörű rózsabokrok mindenütt. Jólvan, hát persze, hogy ez is csak egy temető volt de a gyerekek sokszor ezen keresztül vágtak át egy másik aranyos kis utcához. A temető mellett állt egy ház, Niky soha nem értette, miért akar valaki is a temető mellett lakni. Ugyanúgy voltak ezzel a gyerekek is, ugyanis ehhez a házhoz midig valami boszorkányos mesét találtak ki.A háznak a kerítése rozsdasárga volt, deszkái töredeztek és a teraszán egy hintaszék billegett. Mikor elhaladt a ház mellett Niky, egy öreg hölgyet pillantott, meg aki épp a gyomokat csodálta mintha azok rózsák lettek volna. Soha nem látta még ezt a hölgyet itt.
-Szervusz édeském!- szólt hozzá a nő aki látta hogy Niky furcsán pillant a gyomokra.
-Hm… Csókolóm!
-Rendkívül furcsa igaz?
Amikor épp nyitni akarta volna a száját Niky, hogy mi rendkívül furcsa? A nő folytatta:
-A gyomot senki sem szereti, mert a színes virágok közé telepszik, de ha nincs gyom nincs mit kiirtani és az emberek imádnak gyilkolni.- mondta, s Niky meg volt győződve arról, hogy a nő a mondókájában élvezetett lelt.
-Hm… hát én…
-Te biztosan a boltba mész ugye, csillagom?
-Igen!
-Hát tudod, irigyellek téged, hogy te csak úgy elmehetsz mindenfelé, engem a gyerekek csúfolnak, ha kilépek a házból, tudod nagyon rossz úgy élni, hogy az egykorú asszonyok is elhiszik ezeket a mende mondákat…
-Hát… ööö…
-Most is például átkéne mennem a temetőn de nem akarom, hogy másokat megzavarjak. Tudod, át akarom vinni ezeket a gombákat, Hildus néninek. Ő az egyetlen barátom.- s itt Nikyre pillantott, aki zavartan mosolygott rá.- Látom te nagyon rendes lány vagy, elmész a boltba, hogy ne kelljen anyukádnak fáradozni. Ez nagyon rendes tőled.
Niky tudta mire megy ki ez, ő is gyakran szokott ilyen cselhez folyamodni.
-Majd én átviszem a túl oldalra azokat a gombákat!- mondta Niky és nem is volt ellenvetésére a dolog.
-Megtennéd, galambom?
-Persze.
Az idős nőnek felcsillant a szeme és bement egy kosárért, ami tele volt gombákkal.
-Jut eszembe még be, sem mutatkoztunk?! Én Gombás néni vagyok-itt kuncogott és folytatta.- legalábbis mindenki így hív.
-Én Niky Hoffman vagyok.
-Hát Niky, szívesen elcsevegnék, csak látom, neked is sok a dolgod és nekem is. Viszontlátásra és vigyázz magadra…!
-Viszontlátásra!
Azzal elment Niky a boltba és megvette a kenyeret, útközben nem tudta eldönteni, hogy tényleg átvágjon azon az úton, a végén úgy döntött, hogy egye fene hamár ittvan kezében ez a kosár gomba, átmegy. Besétált a temetőhöz. Most másnak látta a temetőt, olyan furcsa lett. Mintha mindenki őt nézné és a koporsók sem voltak olyan szépek. Csak ment- ment egyenesen. Kiért és tudta hol találja, Hilda nénit. Hilda néni kertje ápolt volt és rendezett. De a kinézete mégis hátborzongatóbb volt mint Gombás nénié. Becsöngetett és átadta a kosárkát. Visszafelé nem akart a temetőn keresztül átvágni ezért a sokkal hosszabb utat választotta. Ment-ment a sötét utcán, elment a fodrász előtt és egyik volt barátja háza előtt is. Mikor épp a bokorban zörgésekre lett figyelmes. Újra élt benne a tegnapi merénylet és gondolta most ő következik, ő lesz, aki meghal és az aszfalton ott áll majd az írás az ő vérével „Ne állj szóba idegenekkel” vagy valami hasonló. De nem ez történt, egy lány lépett ki a bokor mögül, hosszúhajában hajpánt volt, farmer nadrág volt rajta és egy piros dzseki.
-Szia Niky!
Niky barátnője volt az, Kate. Niky elmesélte hogy járt és miért vág ilyen ijedt arcot.
-Gombás néni?-hüledezett Kate.
-Igen, tényleg furcsa név… nem a te rokonod, valamilyen ágon?
-… Nem ez az érdekes! Niky, Gombás néni már három hete halott!







Hasonló történetek
6687
Ekkor megpillantott valami mélyen kavargó sötétséget érkezni a folyosó másik végéből. Elkezdett futni, lábai önkéntelenül mozogtak, előre a lámpakapcsoló irányába. Nem tudta, miért csak, hogy el kell érje a kapcsolót, hogy újra fény legyen...
6628
Fejük egyre közelebb került egymáshoz. Az angyal név szerint Cerbeusz kezét Zita arcára tette és megcsókolta a lányt. Csókjuk tiszta volt, fölemelő és szenvedélyes. Érezni lehetett benne a szerelmet. Gyengéden csókolták egymást...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: