Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
laci78: igen - bár van még pár rész vi...
2024-10-09 11:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Remény

Akár kivel, megesik, hogy egy szerelmi csalódás után, mélypontra kerül. hát nálam ez egészen egy évig elhúzodott.. Csak arra figyeltem , hogy felbirjak kelni és ha szerencsém volt estére úgy lefárasztottam magam, hogy nem volt erőm már nyalogatni a sebeimet.. Nem vettem észre senkit nem érdekeltek az emberek. Aztán hirtelen belépett az életembe egy csodálatos nő.. Amint megláttam rögtön elhomályosított mindent a rózsaszín felhő.. Hirtelen gyönyörűnek láttam az egész világot . Ez a kis románc nem tartott sokáig, de elég volt ahhoz, hogy újra szétfeszítse valami a mellkasomat, az újabb fájdalom az újabb sötétség. Minden este lázasan fekszem le annyira vágyom rá, megöl ez a szenvedély.. Mindenről magát jutattja eszembe, itt él bennem és dörömből, hogy szeressem.. A nő akít megalkottam magamban, és testet adtam neki, hogy megszülje szenvedéseim.. Ha elmúlik a szerelem rájövünk, hogy felértékeltünk és a saját vágyainkban szereplő emberbe szerettünk bele, nem a valóságba.. Amíg benne vagyunk élvezzük még ha fáj akkor is.. Nem akarjuk, hogy elmúljon, én sem csak Őt akarom újra és újra.
Hasonló történetek
4426
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
4509
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: