Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Éva596: Kedves kivancsigi13! Nagyon...
2024-09-25 13:23
kivancsigi13: Ma jó napom van. Nem rég olvas...
2024-09-24 22:53
91esfiu: Egész jó kis sorozat, szépen f...
2024-09-24 21:08
laci78: á, az annyira... KŐKORSZAKI
2024-09-24 14:26
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Rémálmok háza

Köszönetet mondok barátaimnak, akik segítették megalkotni ezt a művet. Külön köszönet Adri-nak, aki nagyon sokat segített a történet létrejöttében. Köszönöm!

Végzetes utca 3. Ez annak a háznak a címe, amiről egy rémtörténet szól. Ez a ház nem fejlődött a korral. 1500-as években építették. Azóta nem volt újítva, semmi nem történt vele. Egy kis család építette a hegy tetejére. Egy boldog, rendszerető család. Egy bizonyos napig. Titokzatos körülmények között meghalt a két gyermek és az anyuka. A férj idegösszeomlást kapott. Élete hátralévő részében csak egy mondatot mondogatott:
- Vörös ... szemek.
A XX. századig mindenki erről a történetről beszélt. Senkise ment többet abba a házba. Voltak, akik nem hitték el és hogy bebizonyítsák, hogy nem igaz, bementek a házba. Azóta se tértek vissza...

2006.

Zoli és a többiek a városban sétáltak. Épp a minden napi sétájukat végezték, mikor úgy döntöttek, hogy beülnek a parkba. Ott beszélgettek.
- Fenébe, hogy nem jött össze a magyar 5-ös. - mondta Áron.
- Nyugi Áron. - nyugtatta Fruzsina.
- Öcsém, de jó, hogy végre nyári szünet van! - szólalt meg Zoli.
- Jah, lehet pihenni. - mondta Adri.
- Meg csajozni és bulizni! - kiáltott Áron és Zoli egyszerre.
Ekkor megjelent a parkban Andi és Gábor.
- Sziasztok, hát ti merre csavarogtatok? - kérdezte Áron.
- Megvártam Andit, mert épp csodálta a nagy szerelmét. - mondta unott képpel Gábor.
- Jaj, olyan helyes! És épp focizott és ... - mondta Andi, ám ekkor Zoli megszólalt.
- Nézzétek! - mutatott a hegy tetején lévő házra.
A ház felett vörös - kék - fekete felhők köröztek és villámlott.
- Jaj, félek a villámlástól és az ég dörgéstől! - kiáltott fel Andi.
- Hát igen, van is okod, általában a dörgés Andikat szokott enni. - jegyezte meg Gábor.
- Jaj, de humoros valaki. - szólalt meg Andi gúnyosan.
- Tudjátok melyik ház az ott fent? - kérdezte Zoli.
- Jah, az amelyikről az a mese szól. - mondta Adri.
- Az nem mese! - mondta Gábor.
- De az! - mondta Adri és még páran.
- De nem! - mondták Gáborék.
- Nyugi mindenki. Hogy bebizonyítsuk, hogy az csak egy mese, fel kell mennünk és bemenni a házba. - mondta Zoli.
- A-a-a házba? - kérdezte ijedve Gábor.
- Pontosan! Ma este indulunk! - kiáltott Zoli.
- És miért este? Általában akkor van minden horror filmben, hogy a kísértetek előjönnek és megölik a szereplőket.
- De ez nem horror film Gabi. - mondta Andi.
- Azon kívül este meg poénosabb menni. Szal este megyünk! - mondta Zoli.
Megbeszélték, hogy mikor fognak találkozni és hogy még hívnak egy pár embert.
Este 8 órakor találkoztak a hegy lábánál. Adri, Andi, Doró, Fruzsi, Saci, Áron, Dani, Zoli, Ricsi, Sanyi és Gábor. A hegyen volt egy kis erdő, ahol átkellett menniük. Gábornak nem tetszett.
- Nyugi már! Nem lesz semmi baj, oké? - kérdezte Adri.
- Nem oké! Tuti meghalunk! És kivel fogják kezdeni? A legjobb fejjel, azaz velem! - mondta Gábor.
- Nem elég, hogy parázik, még egoista is. - jegyezte meg Adri, amin Andi és Fruzsina nevetett egyet.
A Hold erősen világított. Hőseink miután felértek a hegy tetejére, körülnéztek. A házat erdők és egy temető választotta el a várostól.
- Hát... akkor... kopogjunk be. - mondta Áron.
Odaálltak az ajtóhoz, majd bekopogtak. Az ajtó kinyílt szép lassan, recsegve. Hőseink miután beléptek, az ajtó becsukódott magától, majd egy kísérteties nevetést hallottak.
- Mi volt ez? - kérdezte Saci.
- Csak a szél volt. - nyugtatta Zoli Sacit.
- Na akkor merre menjünk? - kérdezte Adri.
A ház két emeletes volt. Hőseink egy előszobában voltak, ahonnan vezetett egy lépcső lefele, egy felfele és egy folyosó el valahová.
- Akkor 3 felé kell válnunk. - jegyezte meg Andi.
- Andi, Adri, Dani és én megyünk az emeletre. - mondta Zoli.
- Fruzsi, Saci, Sanyi meg én megyünk a folyosón.
- Akkor Gábor, Ricsi meg én megyünk a pincébe. - mondta Áron.
- Szuper... - jegyezte meg Gábor.
Hőseink külön váltak, majd elindultak a saját területükre, hogy bebizonyítsák, hogy nincs semmi rejtély a házban. Miután mindenki elhagyta az előszobát, egy kékes fehér fény jelent meg ott. Emberi alakja volt, de a feje helyén...
Áron, Gábor meg Ricsi a pince felé vették útjukat.

- És pontosan mit is keresünk? - kérdezte Ricsi.
- Csak szétnézünk és kész. Gábor, siessél már! - mondta idegesen Áron.
- Jólvan na, de hangokat hallottam az előszobából! - mondta rettegve Gábor.
Ahogy lejött Gábor a lépcsőről, a mögöttük lévő folyosó hirtelen eltünt.
- Ú-ú-ú-úristen. - dadogott Gábor.
- Te még egy légytől is megijedsz Gábor. - mondta Ricsi.
- De-de-de...
- Gyere már! - kiáltott rá Áron.
Épphogy elindultak, meghallottak egy neszt szemből.
- Mivolt ez? - kérdezte Gábor.
Egyszer csak leesett a polcról egy doboz, teli csótányokkal.
- Fúj. - jegyezte meg Gábor.
Elindultak tovább. Mögöttük egy kutyaszerű lény ment.
Eközben Doró, Fruzsi, Saci és Sanyi egy kertbe értek ki, ami egy labirintust tartalmazott.
- De király, menjünk be! - kiáltotta Sanyi.
Mind a négyen berohantak a labirintusba. A növényzet 5 méteres volt. Ahogy mentek előre, Fruzsina észrevette, hogy az út, ahonnan jöttek, eltűnt.
- Figyuzzatok, szerintem itt valami nem stimmel. - nyugtalankodott Fruzsi.
- Nyugi, semmi baj nincs. - mondta Saci.

Mögöttük a növényzet elkezdett mozogni...
Zoliék az emeleten egy óriása hálószobába jutottak. A szobában votl egy nagy ágy, egy óriási tükör, egy nagy kép egy férfiről, akinek a kezében egy toll volt, mintha írna vmit egy lapra.
- De pókhálós ez a szoba.
- Fúúúúúj! PÓK! - kiáltott Andi.
- Nyugimáááár! - mondta kicsit idegesen Adri.
Zoli odament az ágyhoz. Az ágyban egy már félig lebomlott hulla volt.
- Fúj, de büdös. Na jó, menjünk innen, itt nincs semmi. - mondta Zoli.
Mindannyian elindultak az ajtóhoz, ám az becsukódott előttük hirtelen...
- FUTÁS! - kiáltotta Áron, aki Ricsivel és Gáborral volt lent a pincében.
Egy óriása kutyaszerű lény rohant utánuk. Egy hosszú folyosón rohantak végig. A folyosón egy csomó kép volt kitéve, amiből kezek nyúlkáltak ki, hogy elkapják hőseinket. Már majdnem elérték a folyosó végét, mikor Gábor elesett. Mikor hátranézett látta, hogy a kutya pofájából két csáp jött ki, ami elkapta a lábát.
- Segítség! - kiáltotta.
- Neee! Gyerünk, segítsünk neki! - kiáltotta Áron.

A folyosó elkezdett sötétedni, a kutya meg elkezdte húzni magával Gábort.
- NEM MEGMONDTAM?! A LEGJOBB FEJET VISZIK EL LEGELÖSSZŐR! - kiáltott Gábor, majd eltűntek a sötétben.
- NEEEEE! - üvöltöttek fel Áronék.
- Siessünk! Valami közelít a sötétségből! - mondta idegesen Ricsi.
Ekkor a sötétségből megjelent egy nagydarab ember, akinek a fején egy zsák volt, a kezében balta. Üvöltve közelített Áronék felé.
- ÁÁÁÁ! FUSSUNK! - kiáltotta Ricsi, majd berohantak a szobába.
Egy kis szobába jutottak, ahol elbújtak az ágy alá. Várták, hogy jöjjön a végzet...
Sanyiék halkan sétáltak. Már egy ideje hallottak egy recsegő hangot.
- Fogjuk meg egymás kezét, hogy tudjuk, hogy együtt vagyunk, rendben? - kérdezte Sanyi.
- Rendben, Saci, add a kezed. - mondta Doró.
- Ok, Fruzsi, add a kezed. - szólalt meg Saci, de nem fogta meg senki a kezét. - Fruzsi, add már oda a kezed. FRUZSI! - kiáltott fel Saci rémületében, mikor hátranézett.
Fruzsit a lábánál fogta egy gyökér.
- ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! - kiáltott fel Fruzsi, még mielőtt a gyökér áthatolt volna testén.
Doró felsikított.
- Utánam! - kiáltotta Sanyi, majd elkezdtek futni, nyomukban a "fellázadt" növényekkel...
- Na várjatok, mindjárt betöröm az ajtót! - mondta Dani, majd nekirohant az ajtónak, amit sikerült betörnie.
- Ügyes vagy, nyuszikám. - mondta Adri.
- Na gyerünk kifele! - mondta Zoli, ekkor a hátát megragadta valami.
- ZOLIIIIIIIII! - kiáltott fel Andi.

Zoli hátranézett, majd látta, hogy az ágyból felült a hulla, majd az ujjaiból csápok nőttek ki, amivel elkapta Zolit.
- Hehehe, gyere ide kisfiú, mutatok neked valamit. - mondta az omladozó hölgy.
- ÁÁÁÁÁÁ, VALAKI SEGÍTSEN! - üvöltött fel Zoli.
- Neeee!- kiáltottak fel sírva a két lány.
Ekkor egy szellem alak, akinek a feje hiányzott, elindult Andiék felé.
- Gyertek csajok! - kiáltott Dani, majd kirántotta őket a szobából.
Az ajtó bezáródott. Dani hiába próbált meg bejutni Zoliért a szobába, nem tudott. Az ajtó mögül haláli sikoly hallatszott, utána egy nevetés, majd hirtelen csönd lett. A lányok sokkot kaptak.
- Zoli... - mondták a kisírt szemű lányok.
- Nyugi csajok, nincs semmi baj. - mondta Dani, miközben átölelte a két lányt.

Ekkor elindult feléjük egy lovagi páncélozott alak...
Eközben a másik csapat, Áronék remegve várták a véget, de nem jött semmi. Lassan kimásztak az ágy alól. Ricsi kicsit sokkolt állapotba került.
- Nyugi, megtaláljuk majd Gábort. Most viszont menjünk fel a pincéből! - mutatott a lépcsőre Áron.
A két fiú a konyhába jutott, ahol leültek az asztalhoz.
- Éhes vagy? - kérdezte Ricsitől Áron, de választ nem kapott tőle.
A sokktól Ricsi nem tudott megszólalni.
- Maradj itt, mindjárt hozok valami bort a pincéből, biztos van bor itt. - mondta Áron, majd lement a pincébe.
Ricsi mondani akarta, hogy ne hagyja magára, de nem jött ki egy hang se a szájából. Ahogy szétnézett az asztalon, egy papírt talált. Elkezdte olvasni a lapot, amit a xx. században írt valaki:
"Ha valaki olvassa ezt az üzenetet, akkor azt jelenti, hogy nem maradtam életben. Ez a ház megvan átkozva! Mikor megépítették a házat, nem tudták hogy egy temetőre építették. Aztán a plébános megátkozta a házat, mivel nem engedélyezte az építést, de mégis felépítették. Az épp ettől nem messze van egy kripta, ott van a válasz mindenre. A család asszonya a felső emeleten lelte halálát a vörös szeműnek köszönhetően. A vörös szemű nem más, mint ..."

Az üzenetnek itt lett vége. A lap alján vérfolt volt. Valószínűleg az írót elkapta valami vagy valaki. Ricsi megrettent az üzenet olvasása közben. Mintha valami figyelte volna.
Áron lement a pincébe, ahol talált magának bort.
- Azta, milyen jó minőségű borok vannak itt.
Elkezdett nézelődni, majd megtalálta a magának szimpatikus bort.
- Hmm, ez még nekem is ízlik! - jegyezte meg, majd elindult felfelé.
Épp ment volna ki, mikor bezáródott az ajtó. Áron megrémült, ijedtében elejtette az üveg bort. Megpróbálta kinyitni az ajtót, de hiába. Hátranézett. Vele szembe a baltás ember állt. Áron szemei előtt lepergett az élete. A pince hangszigetelt volt. Senki sem hallotta a sikolyát...
Saci, Doró és Sanyi nagy nehezen kijutott a labirintusból.
- De-de-de hiszen ott vagyunk, ahonnan elindultunk! - kiáltott fel Doró.
Bementek a házba. Ott volt Ricsi is, aki mosolyt próbált az arcára erőltetni, de nem jött össze.
- Ricsi, mi történt?! Hol van Gábor és Áron? - kérdezte Saci.
Ricsi lehajtotta a fejét, hátra mutatott, ahol a pinceajtó véres volt. Saci és Doró sírni kezdtek, Sanyi nyugtatgatta őket.
- Menjünk innen, minél előbb! - mondta idegesen Sanyi.
Ricsi ekkor megmutatta a lapot Sanyiéknak, akik elolvasták.
- Akkor menjünk ki a kertbe, ahol a kripta van. - mondta Doró.
Kimentek a házból, ahonnan látták a város képét. Épp léptek volna be a kriptába, mikor Andiék kirohantak a házból.
- SEGÍTÉSG! - kiáltotta.

Mögötte Adri és Dani rohant, mögöttük egy páncélos alak volt, kardal a kezében és Daniék felé csapkodott. Sanyiék gyorsan berohantak a kriptába. Andi, majd Adriék is bemenekültek és lezárták az ajtót. Hallották még egy ideig, hogy a páncélos lovag csapkodta az ajtót, majd lemondott róla.
- Én ezt nem bírom már! - mondta sírva Andi.
Adri, Doró és Saci remegtek, szemük kivolt sírva.
- Ricsi, Sanyi! Hol vannak a többiek? - kérdezte Dani.
- ... meghaltak... - mondta Sanyi bánatosan.
Dani elkeseredett, de nem akarta kimutatni. Ricsi odaadta a lapot Daninak, aki elolvasta.
- Hmm, akkor menjünk beljebb! - szólalt meg.
- Én-én-én nem bírok. - mondta Saci.
- Rendben, akkor Sanyi, te maradj itt a többiekkel, én bemegyek Ricsivel.
- Én is megyek veletek! - szólalt meg remegő hangon Doró.
- Rendben. Kicsim, be kell mennem, de ígérem neked, hogy visszatérek hozzád!
- Oké, vigyázz magadra! - mondta Adri könnyes szemmel.
Dani megfogta Adri kezét, majd megcsókolta.
- Vigyázni fogok magamra. - mondta utána, majd elindult Ricsivel.
Egy lépcsőn mentek lefele. Közben a falra egy furcsa lényről volt rajz.
- Vajon ez mit ábrázolhat? - kérdezte Dani.

Ricsi gondolkodott, majd hirtelen megállt.
- Mi van Ricsi, mit láttál?
- Ez a lény... ez ... nem más, mint a túlvilágról származó, Tirannus.
- És ő kicsoda?
- Róla azt kell tudni, hogy mindig áldást mondtak a házakra, hogy netudja Tirannus elfoglalni, de mint olvastad, erre átkott mondtak, így Tirannus eltudta foglalni ezt a házat.
- És ez neki mire volt jó?
- Neki azért volt jó ez, mert akit a holtak oldalára tudott állítani, az vele volt és elakarta mindig foglalni a földet és csak egy erős holt sereggel lenne erre képes. És most arra készül.
- Akkor valahogy meg kell akadályoznunk! - kiáltott Dani, majd elindultak lefele.
Kis idő elteltével leértek egy áldozati terembe. Egy kislány ült a földön.
- Hé... te hogy kerülsz ide? - kérdezte Ricsi, majd odament.
Ekkor a lány megfordult. A fél arca nem volt meg.
- ÚRISTEN! - kiáltott Ricsi.
A lány ráugrott Ricsire, akit leterített, majd elővett egy kést és...
Fent a csajok sírdogáltak, Sanyi próbálta meg vigasztalni őket.
- Nyugi, hamarosan vége lesz ennek, ez csak egy rossz álom.
Saci aki próbálta valamivel elterelni a bánatát, észrevette, hogy a ajtónál van egy erős robbanóanyag.
- Valaki itt hagyott egy erős, veszélyes robbanóanyagot.
- Akkor azt megtartjuk, kitudja, lehet hogy hasznunkra lesz. - mondta Sanyi.
Lent az áldozati teremben Dani ledöbbent. Miután meghalt Ricsi, felkelt, de mint élőhalott.
- E-e-e-e-z hogy lehet?
- Hogy hogyan? - kérdezte egy vörös szemű alak. - Úgy, hogy én vagyok Tirannus! És életre tudom kelteni a halottakat!

Tirannus csettintett egyet, majd megjelent Gábor, Zoli és Fruzsi, de már nem voltak a régiek.
- Úristen! - kiáltott fel Dani.
- Hahaha! És te is a holtak seregébe fogsz csatlakozni, ha tetszik hanem! - üvöltött fel Tirannus, majd elindult a seregével Dani felé.
Dani gondolkodott egy kicsit, majd jobbnak látta menekülni. Futott a lépcsőn felfelé, de hallotta, hogy a nyomában vannak a élőholtak.
- Gyereeee. - mondogatták.
Saciék kinyitották az ajtót. A nap már kelt fel, ami Sacinak nagyon megtetszett.
- Ez meseszép. Nem hittem volna hogy megélek még egy naplementét.
- Én se. De mi ez a hangzavar? - kérdezte Adri.
Egyszer csak megjelent Dani, aki kivolt már kicsit merülve.
- Jönnek...! - próbálta kimondani, de nem sikerült.
- ÚRISTEN!
- Van egy ötletem! Itt a veszélyes robbanóanyag! Csak meg kell gyújtanunk és berobbantja az egész kriptát, így bármi is jön, nem tud majd kijutni! - szólalt meg Saci.
- Remek ötlet! Majd én berobbantom! - mondta Sanyi, majd lerakta a bombát az ajtóhoz.
Saci elővett egy gyufát, majd meggyújtotta.
- FUTÁS! - kiáltotta Sanyi.
Indultak el, ám a kriptából Tirannus egyik csápja elkapta Sacit, a másik Dorót.
- ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
- NEEEEEEEE! - kiáltottak utána.

Sanyi gyorsan bezárta az ajtót, nem szívesen tette, de ezt kellett tenni. Mindannyian elkezdtek rohanni. Mikor leértek a hegyről, visszanéztek. Egy óriási robbanást hallottak.
- Sikerült! - kiáltott fel Dani.
A ház és a körülötte lévő építmény a robbanás hatására összedőlt.
A lányok örömükben sírtak.
- Büszke vagyok rád nyuszim! - mondta Adri, majd Dani nyakába ugrott.
- Szeretlek! - mondta Dani, majd megcsókolta.
A négy túlélő még nézte egy ideig a hegyet, majd elindultak haza. Másnap megemlékeztek a barátaikra, akik egy célért haltak meg: hogy kiderítsék, hogy mi van a házban. Senki sem tudta meg soha, hogy mi történt az épületben. Örök emlék maradt a négy barátnak és mindig a szívükben őrizték a barátaik emlékét...
Hasonló történetek
5979
Egy ideig csodálattal bámulta a lány természetesen gyönyörű arcát, majd közelhajolt és megcsókolta. Az éjszakai félhomályban a férfi felmászott az ágyra és a lány fölé térdelt. Lassan levette róla a párducbőr melltartót és a melleit kezdte csókolgatni...
16275
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
Hozzászólások
További hozzászólások »
legikutya ·
Nekem nem tetszett ez a történet. Olyan...lapos volt. Pl az egyik szereplő--megölik a barátait mégis \"lelket tudott önetni\" a barátnőibe....És meghal x barátjuk,utána tuti idegösszeroppanást kapnak,vagy legalább magukba esnek.....nekem nem tetszett....

Elegemvan ·
szerintem jó volt, pláne, hogy véletlenül az összes barátomat így hívják, az összes kedves hölgy ismerősömet és mindegyiknek stimmelt a beszédstílusa is :smile: nem tudom erre mekkora esély van, de így van. a történet pedig egész jó volt szerintem

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: